Volkswagen Golf V: tuning, tuning a zase tuning

Když se v červenci objevily první fotografie Volkswagenu Golf V, prožívali tisíce příznivců německého bestselleru předčasné Vánoce. Toužebně očekávaná novinka zaplavila stránky časopisů, zaplnila diskuní fóra. Téměř okamžitě zaútočili na německý hit páni "tuneři" a nedlouho po jeho oficiálním představení prezentovali své verze. Do úprav se pustily významné i méně významné firmy, na výsledek práce těch známějších se dnes podíváme.  

ABT Golf VS4

Specialista na úpravy vozů Volkswagen, Škoda, Audi a Seat vyšperkoval nový Golf zvenku i zevnitř. Vnější úpravy vzhledu zahrnují rozšířené prahy, decentní spoiler nad zadním sklem, čtyři sportovní koncovky výfuku a 19palcová kola. Pohled pod kapotu odhalí dvoulitrové TDI s výkonem 125 kW/170 k (původní výkon -  103 kW/140 k).

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Vize Volkswagenu Golf V od ABTu

Oettinger Golf V

Německý Oettinger daroval Golfu více temperamentu. Narozdíl od ABTu se zaměřil spíše na motor než exteriér vozu. Ostatně, posuďte sami: 

Motor: 2.0 TDI
Výkon: 130 kW/177 k při 4000 ot./min.
(sériově 103 kW/140 k)
Točivý moment: 380 N.m při 2000 ot./min.
(sériově 320 N.m při 1750 - 2500 ot./min.)

Zrychlení z 0 na 100 km/h: 8,2 s (původně - 9,5 s), maximální rychlost: 214 km/h (původně 203 km/h)

Klepněte pro větší obrázek --- Volkswagen Golf páté generace v podání Oettingeru

JE DESIGN Golf V

Poslední úpravu zařídil JE DESIGN. Jak je patrné z fotografií níže, JE DESIGN učinil z pětkového Golfu dravou šelmu.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Volkswagen Golf v agresivním sportovním kabátku od JE DESIGNU

Německý "hybrid"

Klepněte pro větší obrázek --- Co k tomu říci....Každý si pod slovem tuning představuje něco jiného

Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 29 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků