Volkswagen Golf V: tuning, tuning a zase tuning

Když se v červenci objevily první fotografie Volkswagenu Golf V, prožívali tisíce příznivců německého bestselleru předčasné Vánoce. Toužebně očekávaná novinka zaplavila stránky časopisů, zaplnila diskuní fóra. Téměř okamžitě zaútočili na německý hit páni "tuneři" a nedlouho po jeho oficiálním představení prezentovali své verze. Do úprav se pustily významné i méně významné firmy, na výsledek práce těch známějších se dnes podíváme.  

ABT Golf VS4

Specialista na úpravy vozů Volkswagen, Škoda, Audi a Seat vyšperkoval nový Golf zvenku i zevnitř. Vnější úpravy vzhledu zahrnují rozšířené prahy, decentní spoiler nad zadním sklem, čtyři sportovní koncovky výfuku a 19palcová kola. Pohled pod kapotu odhalí dvoulitrové TDI s výkonem 125 kW/170 k (původní výkon -  103 kW/140 k).

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Vize Volkswagenu Golf V od ABTu

Oettinger Golf V

Německý Oettinger daroval Golfu více temperamentu. Narozdíl od ABTu se zaměřil spíše na motor než exteriér vozu. Ostatně, posuďte sami: 

Motor: 2.0 TDI
Výkon: 130 kW/177 k při 4000 ot./min.
(sériově 103 kW/140 k)
Točivý moment: 380 N.m při 2000 ot./min.
(sériově 320 N.m při 1750 - 2500 ot./min.)

Zrychlení z 0 na 100 km/h: 8,2 s (původně - 9,5 s), maximální rychlost: 214 km/h (původně 203 km/h)

Klepněte pro větší obrázek --- Volkswagen Golf páté generace v podání Oettingeru

JE DESIGN Golf V

Poslední úpravu zařídil JE DESIGN. Jak je patrné z fotografií níže, JE DESIGN učinil z pětkového Golfu dravou šelmu.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Volkswagen Golf v agresivním sportovním kabátku od JE DESIGNU

Německý "hybrid"

Klepněte pro větší obrázek --- Co k tomu říci....Každý si pod slovem tuning představuje něco jiného

TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

včera | Milan Lažanský | 51 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků