Volkswagen Golf V GTI v komplexním ladění Schmidt

Německá společnost Schmidt Revolution připravila sadu vylepšení pro předchozí, již nevyráběnou generaci kompaktu Golf GTI.

Šestá generace VW Golf se vyrábí již od roku 2008, přičemž sportovně střižené provedení VW Golf GTI bylo představeno jen o rok později na autosalonu v Paříži. A navíc, silnice již hoblují prototypy Golfu generace sedmé, jíž bychom se měli dočkat někdy na sklonku příštího roku. Garáže tuninguchtivých pubescentů po celé Evropě však obývají tisíce vozů generací již nevyráběných, a právě je hodlá oslovit firma Schmidt Revolution.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
"Pětkový" Golf GTI v ladění Schmidt Revolution

Nejde však pouze o vylepšený vzhled, na němž většině majitelů vozů VW Golf a podobných strojů záleží přeci jen nejvíce, těšit se totiž můžete také na posílení výkonu i zlepšení stability. Standardní zážehový čtyřválec 2,0 TFSI dostal upravenou řídicí jednotku STO, sportovní výfukový systém a vylepšené sání, díky čemuž narostl výkon z výchozích 200 až na 275 koní (147 – 202 kW). Podvozek Golfu GTI páté generace ve spolupráci s firmou AP poněkud přitvrdil.

Zvenčí si na novince kromě decentní aerodynamické sady všimneme také devatenáctipalcových litých ráfků obouvajících pneumatiky Marangoni o rozměru 225/35 R19 nebo zadního nárazníku s centrálně vedenými koncovkami z modelu VW Golf R32.
 

TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

20.  2.  2018 | Radek Pecák | 78 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků