Volkswagen Golf V GTI v komplexním ladění Schmidt

Německá společnost Schmidt Revolution připravila sadu vylepšení pro předchozí, již nevyráběnou generaci kompaktu Golf GTI.

Šestá generace VW Golf se vyrábí již od roku 2008, přičemž sportovně střižené provedení VW Golf GTI bylo představeno jen o rok později na autosalonu v Paříži. A navíc, silnice již hoblují prototypy Golfu generace sedmé, jíž bychom se měli dočkat někdy na sklonku příštího roku. Garáže tuninguchtivých pubescentů po celé Evropě však obývají tisíce vozů generací již nevyráběných, a právě je hodlá oslovit firma Schmidt Revolution.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
"Pětkový" Golf GTI v ladění Schmidt Revolution

Nejde však pouze o vylepšený vzhled, na němž většině majitelů vozů VW Golf a podobných strojů záleží přeci jen nejvíce, těšit se totiž můžete také na posílení výkonu i zlepšení stability. Standardní zážehový čtyřválec 2,0 TFSI dostal upravenou řídicí jednotku STO, sportovní výfukový systém a vylepšené sání, díky čemuž narostl výkon z výchozích 200 až na 275 koní (147 – 202 kW). Podvozek Golfu GTI páté generace ve spolupráci s firmou AP poněkud přitvrdil.

Zvenčí si na novince kromě decentní aerodynamické sady všimneme také devatenáctipalcových litých ráfků obouvajících pneumatiky Marangoni o rozměru 225/35 R19 nebo zadního nárazníku s centrálně vedenými koncovkami z modelu VW Golf R32.
 

TEST Mazda CX-5 2.5 Skyactiv-G AWD AT: Umíněná kráska

Mazda CX-5 2.5 Skyactiv-G AWD

Být originální za každou cenu, když se všichni podřizují přísným emisním limitům, může být známkou punku ale i hlouposti. Skončí Mazda ve slepé uličce nebo objevila svou vlastní cestu na výsluní?

dnes | Miro Mihálik | 46 příspěvků
TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

19.  6.  2018 | Jan Mička | 68 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků