Volkswagen Golf V GTI v komplexním ladění Schmidt

Německá společnost Schmidt Revolution připravila sadu vylepšení pro předchozí, již nevyráběnou generaci kompaktu Golf GTI.

Šestá generace VW Golf se vyrábí již od roku 2008, přičemž sportovně střižené provedení VW Golf GTI bylo představeno jen o rok později na autosalonu v Paříži. A navíc, silnice již hoblují prototypy Golfu generace sedmé, jíž bychom se měli dočkat někdy na sklonku příštího roku. Garáže tuninguchtivých pubescentů po celé Evropě však obývají tisíce vozů generací již nevyráběných, a právě je hodlá oslovit firma Schmidt Revolution.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
"Pětkový" Golf GTI v ladění Schmidt Revolution

Nejde však pouze o vylepšený vzhled, na němž většině majitelů vozů VW Golf a podobných strojů záleží přeci jen nejvíce, těšit se totiž můžete také na posílení výkonu i zlepšení stability. Standardní zážehový čtyřválec 2,0 TFSI dostal upravenou řídicí jednotku STO, sportovní výfukový systém a vylepšené sání, díky čemuž narostl výkon z výchozích 200 až na 275 koní (147 – 202 kW). Podvozek Golfu GTI páté generace ve spolupráci s firmou AP poněkud přitvrdil.

Zvenčí si na novince kromě decentní aerodynamické sady všimneme také devatenáctipalcových litých ráfků obouvajících pneumatiky Marangoni o rozměru 225/35 R19 nebo zadního nárazníku s centrálně vedenými koncovkami z modelu VW Golf R32.
 

TEST BMW M140i: Dokonalost odsouzená k záhubě

TEST BMW M140i

Pokud toužíte po nejlepším ostrém hatchbacku na trhu, zapomeňte na Civic Type-R nebo Golf R. Chtějte M140i s manuálem a samosvorem a peněz nelitujte. Tohle je poslední příležitost k nákupu.

včera | Miro Mihálik | 22 příspěvků
Minitest Volvo S90 T8: Je vrcholná motorizace skutečně nejlepší?

Volvo S90 T8 AWD Polestar (minitest)

Tentokrát jsme vyzkoušeli Volvo S90 se vším, co mu je možné nadělit. Jak funguje hybridní provedení?

18.  9.  2018 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Minitest Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC: Hravý asketa

Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC (minitest)

Dieselové motory jsou v kurzu především díky své efektivitě, co když chce ale auto s nízkou spotřebou třeba nadšený řidič a netouží zrovna po starší mnichovské ojetině v naftě?

16.  9.  2018 | Miro Mihálik | 44 příspěvků