Té autá vedia jazdiť veľmi úsporne ale vám to vživote toľko nebude žrať pretože jazdíte ako kkti :-D Pretekári..Michaelova Knightovia D jedničky..:-D
Chtěl jsem se zeptat. Jak pan redaktor i ostatní diskutující přišli na spotřebu? Zdali podle PP nebo jiným způsobem.Ono PP se mnohdy pohybuje v říši zbožných přání ne v naší realitě. Osobně si myslím, že pokud bude tento Golf jezdit v reálu do pěti litrů nafty, jak se jedná o slušně úsporné vozidlo.
Musim se smát tady těm vašim spotřebám, dlouhodobá spotřeba octavie 1.9tdi 81kw 4l/100km :D jdu fakt do kolen :DV článku nepadlo nic moc o podmínkách v jakých ta spotřeba byla, padlo ale i něco i hustém provozu (byť prý plynulém), což teda nevím jak by tam ty vaše superúsporný starý tdička jezdili za 4l/100km. Navíc nové diesely mají obrovskou nevýhodu v podobě DPF, který zrovna spotřebu směrem dolů nestahuje, obzvlášť v nízkých rychlostech..
Tady je to evidentně samý nezkušený vesnický Jarda. Jezdit svoji každodenní trasu s vlastním autem a jet v cizím prostředí s cizím autem je sakra velký rozdíl, který se ve spotřebě hodně projeví.
Usvědčit z nepravdy.....proč nejde napsat "|usvědčit ze lži"? Musíme se něčeho bát...nevěříme...(si)...?
Jo, to je ta dnešní zvláštní korektnost. Místo lži je nepravda, místo prohry nevýhra,... Aby se to náhodou někoho nedotklo a neutrpěl nějakou újmu :-)
Když jezdím podle předpisů se svým poněkud větším dostavníkem a nevyužívám jeho dynamických vlastností, tak i s daleko vyšším cx, normálními pneu 225/50 R17 a běžným motorem se vejdu do cca 5,5 litru nafty.Takže mně to nijak neomračuje, jezdit s reálným průměrem okolo 4,5 litru umějí i běžné starší škodárny 1,9TDI, stačí jen nešlapat na plyn.
Tady: http://www.auto.cz/posadka-auto-cz-170-koni-... ... jezdili s Leonem o výkonu 170k a s průměrnou rychlostí 75km/h ( což mi přijde jako průměr dost) 517 km se spotřebou pod 4 litry. A Matějka se s nejnovějším vozem zaměřeným na spotřebu nevejde pod 4,3 ?
pán Matejka, môžte sa hanbiť, napísať takúto nehoráznosť na golfa!! a uraziť celú českú ako aj slovenskú verejnosť. To vy asi neviete, WV jazdí pod 3,5 litra, a niektore škodovky dokonca naftu vyrábajú!!!. Určite Ste si ulial nafty do súkromného auta!!!!
No, já vycházím z vlastní zkušenosti, protože jsem s tímhle autem už pár tisíc kiometrů najezdil.... a vůbec, co ti to vlastně vysvětluju....šupej si svý moudra psát někam na zoznam.sk nebo co to tam máte a šoupej nohama.
písal som to s nadsádzkou, a presne toto som očakával, nedaj boh, aby sa niekto dotkol československe modly (WV + Š), a ešte slovák to ho treba rovno poslať na zoznam SK.
Soráč, to jsou prostě moje xenofobní předsudky. Snažím se s tím bojovat, ale jde to pomalu. Já vás posílám na zoznam.sk i když se žádných model nedotýkáte. Mám na přemoudřelé Slováky na českých diskusních fórech averzi. Máte jiné zvyky, jinou mentalitu a jiné myšlení a pořád se cpete na naše diskusní fóra, abyste nám dokazovali, že máte pravdu, i když o tu Vaši pravdu nikdo nestojí. Jste horkokrevní jako Italové, hádaví jako Maďaři a vůbec je s Vámi hrozně těžká diskuse. Nic konstruktivního z Vás nevypadne, místo argumentů a zkušenosti stavíte argumentaci na pocitech a dojmech.Možná kdyby si nepísal s nadsázkou a vyjádřil se věcně k tématu a přidal svou osobní zkušenost, tak bychom mohli vést konstruktivní debatu,vyvrátit pár předsudků a pomoci vzájemnému pochopení. Ale to jsou holt ty rozdílné mentality. Takhle jsi sem jen napísal svůj dojem s nadsázkou bez hlavy a paty, který nikomu nic neřekne, ale ty jsi ho prostě musel napsat abys měl dobrý pocit a utišil svou touhu se ke všemu vyjádřit.
Jestli jste pane Matějko s BlueMotionem nejel pod 4 litry, tak jste pěknej jantar :-) Já s Golfem 7. generace ( 1.6 TDI,man. 5 stup.) jedu trasu Svitavy > Ml. Boleslav za 3,9 litru. Pravda, musí se jet 90/50, ale dá se to naprosto v pohodě. Předpokládám, že s tím BlueMotionem by byl výsledek ještě lepší.Za Vaši spotřebu (4,3 l) jsem jezdil s VW Polo 1.9 SDi (47kW) a i s Octavií 1.9 TDi ( 66kW). Na to nepotřebuji BlueMotion, takže problém bych viděl někde mezi sedačkou a volantem....
Jen jestli nejste jantar třeba kapánek Vy. Jel jsem tuhle z Litoměřic do Sedlčan přes centrum Prahy a za 3,3 l. Na zpáteční cestě jsem to vylepšil na 3,0 l. Nástrojem mi byl Golf 1.9 TDI Cabrio (81 kW) se staženou střechou po celou dobu.
Brácha má dlouhodobou spotřebu na Fabii 1.4 TDI 59kW taky 4.3l/100km a to jezdí trasy okolo 20 km a někdy zajíždí i do města.
Dlouhodobou spotřebu 4,3 l má brácha s Octávkou 81kw.
Dobrá spotřeba. Já se svojí Audi A4 Avant Quattro (1.9TDI 96kW PD) spotřebu prostě pod 7.7 dlouhodobě nedostanu. Po dálnici když se snažím, tak průměr 6.1 (rychlost kolem 150km/h), po městě průměrně za 8.5. Pokud to náhodou vyjde a je volná silnice, tak jsem ale schopen ject po městě i za 6.
Reálnou nebo podle PP? Mě také moje Octavie ukazuje průměrnou spotřebu okolo 4,2 litrů... ale skutečnost je někde jinde... okolo pěti litrů nafty. Člověk nesmí věřit všemu co mu PP napíše.... už jsem viděl i dojezd 1500 km a skutečnost? Jsem rád, když na jednu nádrž najedu 1200...
No jo....to je zas pravda. Já beru údaje palubního počítače. Ale zas, abych vyrovnal laťky tak to tak dělám u všech automobilů všech značek :-) ADAC na to prý dělal test, ale nikde tam nemůžu najít přesné výsledky. Odkaz zde: http://www.adac.de/infotestrat/tests/autozub... ...
Docela dobrý odhad o kecání PP se dá vyčíst třeba z testů spotřeby na Tipcars. Vždy tam jezdí 2 okruhy a pak porovnávají spotřebu dle PP a dotankování. Výsledek testu Škody Roomster 1.4 TDI:Okruh 1: 5,3 dle PP - dle dotankování 7,9 litruOkruh 2: 6,8 dle PP - dle dotankování 9,5 litruhttp://www.tipcars.com/magazin-skoda-roomster-14... ... Výsledek Škody Octavia 1.4 TSIOkruh 1: 6,1 dle PP - dle dotankování 6,4 litruOkruh 2: 10,9 dle PP - dle dotankování 11,3 litruhttp://www.tipcars.com/magazin-skoda-octavia-14-... ... Výsledek Škody Octavia Scout 2.0 TDIOkruh 1: 5,9 dle PP - dle dotankování 6,2 litruOkruh 2: 9,8 dle PP - dle dotankování 10,2 litruhttp://www.tipcars.com/magazin-skoda-octavia-sco... ... PP u Škodovky ukazují méně, většinou jde o přijatelnou odchylku, teda až na výjimku v podobě Roomsteru.
U naftových turbomotorů, čipovaných přídavnou jednotkou pak chyba vzniká vždy, protože právě tento údaj jednotka mění - záměrně zkresluje a vstřik je ve skutečnosti větší, než si motormanagement "myslí". Pak vznikají ony velké rozdíly - viz příspěvek výše. Nastavení PP je obecné, zpravidla na základní rozměr pneumatik. Zatímco údaj o spotřebě paliva z motormanagementu je velice přesný, o obvodu kol to nelze tvrdit. Rozměr +-4%, huštění, zátěž vozu, opotřebení vzorku, to jsou všechno jednotky procent, které na konci mohou dát dost velkou chybu. Proto v nastavení ŘJ přístrojové desky je možnost korekce, zpravidla 85-115%. Z výroby jde základní nastavení na 100%, servis může hodnotu změnit tak, aby na daném obutí PP ukazoval co nejpřesněji. Pokud je chyba PP větší, než 10%, je nutno hledat závadu, například v senzoru tlaku paliva, což je jedno z mála míst, kde kromě obvodu kol jde chybu vyrobit.U čipovaného motoru by se proto korekce údaje spotřeby měla dělat vždy.
To je pravda, po čipu mi začal palubní počítač ukazovat velmi optimistické údaje, které se u pumpy nepotvrdily.Ŕeklamace u úpravce a za dvě minuty jsem odjížděl s PP ukazujícím správně. Údajně to změnil o 9% nahoru.
no jasně ty játro koho tady lakuješ že ti tvůj pochcanej Golf 7 žere 3,9 to bych ho musel prcat do vejfuku a těma pohybama by možná 3,9 žral ;-)
V ústavu byl dnes zapnutý internet....
heh.. než jsem to své dopsal, tak už jsi mě předběhl.Napadá mě jen, že při testování popojížděl v kolonách, ty by mohly spotřebu zvednout.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.