Volkswagen Golf šesté generace se blíží (spy photos)

30 komentářů

UFO-nec
31. července • 18:36

Kam na ty kraviny chodíte? Dejte si vedle sebe fotku Golfa5 a tohohle "maskáče". Je to to samý. Jiný budou jen nárazníky a maska, takže kulový Golf6 ale nějakej special model nebo, což je pravděpodobnější, normální Facelift. Dyk je to logický, po 4 letech je nejvyšší čas na Facelift.
Nebo to si vážně myslíte že by po 5 letech najeli s novým Golfem? Už to nehulte!!

Petr
31. července • 19:35

Tak te´d jsem se nasmál, toto nemá s golfem V nic společného, hrana, která se táhne po celém boku je nový styl golfu a starý žádnou hranu nemá, je zaoblený... další věcí je podíváme-li se na spodek dvěří golf V. má propadlinu kopírující dveře a zvedající se s dvěřmi nahoru, kdežto tady je úplně jiné řešení celého tvaru.

Tonda
31. července • 18:51

Tez se domnivam, ze to je test neceho jineho, nez noveho auta jako takoveho - mrknete na ten spadly zadek, zadni kola rozjeta jako u S130GL po 20 letech provozu blahe pameti. :-)

Petr
31. července • 19:37

A náhodou test zátěže ti nic neříká? zadek je zatížený buďto testováním, a nebo přístroji, které je nutné kvůli měření převážet v kufru, které měří a zachycují údaje o testu vozu, aby byly následně vyhodnoceny a doladěny chyby. :-))

Balón
31. července • 18:27

Tohle není Golf VI, je to fiat Bravo!

m-01
31. července • 15:57

ak sa nemylim, v poslednom cisle casopisu L'Automobile (francie) boli fotky Golfu VI bez maskovani, 1 z nich je k mani tu: http://www.automobile-magazine.fr/unes/images/pageslibres/VW%20Golf%206%205p%20av1.jpg

Petr
31. července • 19:32

No pokud poukazuješ na fotografii, tak to je obyčejná retuš, Golf VI. ještě bez maskování nikde nebyl, natožpak venku, vše co jsou ty fotografie jsou retuše, které se běžně dělají. Podle fotografií, které jsou vidět, kde má golf i světla hotová, aspoň zadní již tak vypadají je těsně před finálním uvedením. Myslím si že ke konci roku již budou fotografie a celkové odhalení venku. :-D

m-01
31. července • 16:02

Fotky z Auto-Bild-u: http://www.automotoportal.com/photos/Volkswagen_Golf_VI_first_pictures/1

Mirko
31. července • 17:16

Ten frantík ještě jde, zato tenhle Bildovej Golf je hnus :-O

Pavel
31. července • 13:19

Není to tak dlouho so představili Golf Variant vycházející z 5. generace a už chtějí dělat další generaci?

Cjoctavian
31. července • 13:24

Hej, ale to bolo len preto, ze si to vyziadali zakaznici...Ten sa bude vyrabat asi sucasne so 6-kou...
Inac VW vyraba na G5 od jesene 2006 rovnake LED svetla ako na Passat/ Jettu - ale nemontuje ich...Zeby sa planoval facelift..?

Cjoctavian
31. července • 10:53

To sa mi nezda na splnenie slubov - ze VI bude ovela dravsie a sportovejsie auto...:-/
A tie Passatovske klucky su HNUS...

rob
31. července • 13:21

Toto Golf VI. není ani náhodou, to co jsem viděl a proběhlo to i v časopisech 11-12/2006, vypadalo podstatně dravěji, delší, protaženější profil a vzhledem k šířce možná i nepatrně nižší. Pochopitelně, že nějaký převrat v desingu očekávat nelze, neboť by to totiž už nebyl GOLF !!!

George_Couser
31. července • 9:10

Když fotky byly na http://www.worldcarfans.com/6070729.001/new-generation-vw-golf-mk-vi-spy-photos už před 48 hodinami a první příspěvky v diskuzi byly již o půlnoci Kalifornského času? :-DB-]

nal
31. července • 10:38

http://news.windingroad.com/wp-gallery2.php?g2_itemId=6049

Roman
31. července • 9:06

Takovou dobu se s tim s...u a pak je to sprsklá V se IV, nevidim na tom nic novýho, hnus.
tak mi nějak ty VW přijdou všechny stejný, golf, tuareg, bora, ten novej tichuan nebo chuj neo jak se to píše :-D

Golfak
31. července • 8:46

Ach jo, to vypadá snad ještě hůř než 5kový model. 5kový se stal svým vzhledem nevýrazným autem. 4ková generace je nejhezčí Golf, ale bohužel ne bezporuchový.

fillitup
31. července • 8:41

to se mi nezda

lunochod
31. července • 7:49

Golf V je pomníčkem koncernového marketingu. Mám "patent na rozum" (koho by to nenapadlo, že), tak vím, proč se neprodává:
1. Příšerně předražené základní modely (s nižší motorizací)
2. Absence využití vlastní koncernové techniky, např. 2.0 TDI 125 kW a/nebo 1.4 TSI 125 kW v kombinaci s DSG a 4motion současně (trapné předohraby GT a GTI to nevynahradí)
3. Golf Plus a zejména CrossGolf - další promarněná příležitost. Proč nemají 4motion?
4. Ubohá záruka 2 roky a víc ani mrť (což samo o sobě naznačuje nekvalitní produkt)
5. Ještě by se daly uvést rozmazlené socanské německé odbory, které všechno akorát bojkotují, komplikují a v důsledku prodražují
Gólf vágn - dobré auto pro saské a bavorské vepře (jak jim říkají pracovnice v pohraničí) :-D

Vavroch
31. července • 10:01

Já myslel, že Golf byl nejprodávanější auto v nižší střední za rok 2006. Prodánu přes 540 tis. Co je na tom špatného? A tady najednou čtu příspěvek někoho, kdo tvrdí opak.

Radek O.
31. července • 12:02

Ale no tak. Golfu se zdaleka tolik neprodalo.Nejprodávanějším vozem 2006 byla Astra - 437tis., pak Clio - 431tis. pak Focus - 418tis. a az pak Golf 5 - 417tis.Takze neplest tolik hlavy podobnymi cisly. Navic je treba zohlednit nekolik veci. Napr. globalni prodeje po celem svete, nebo jen v EU apod. Cisly vyse uvedena jsou v rami Evropy. Globalne by to bylo dost jine, napr. Civic by byl uplne jinde, Astra se prodava i pod jinymi nazvy, Golf se trosku prodava v USA, Focus taky. Takze je treba rici o jakem trhu se bavime.

Vavroch
31. července • 12:29

Ano, s tím slouhlasím, šlo mi jen o to poukázat na nesmyslnost některých reakcí, které Golf ukazují jako naprostý propadák, což není.

nal
31. července • 10:42

jediny problem G5 bolo, ze ma v porovnani napr. s Toyotou 1,5x naklady. Preto prve vyrobene kusy boli aj drahsie, ako konkurencia.
Treba si vsak uvedomit, ze nielen v Nemecku ale celosvetovo sa Golf berie ako standard v segmente nizsej strednej triedy. Ak su porovnavania, su len s Golfom. off topic - I ked, slovami kamarata, kupili by ste si auto, ktore sa vola "Ludovy voz Golf"? :)

_Teddy_
31. července • 11:28

No, ked sa tak pozriem na ten otrasny interner, ktory ma Auris, povedal by som ze to tak aj musi byt. V novom Auris-e z kazdeho rohu priam trci ta ocividna snaha usetrit vsade kde sa da. A v prvom rade si to odniesly materialy...

Aleq
31. července • 9:58

Zaruka nedokazuje ze je to nekvalitni produkt. Viz zaruky u premiovych vozu typu BMW. Znaci to spis aroganci automobilky a "jistotu v kramflecich" - ze si to muze dovolit a lidi si to koupi i tak.

Martin
31. července • 10:29

Pozor BMW ponuka basic service inclusive na 5 rokov zdarma a za cca 1200EUR si mozete doplatit k 5er 5 rocnu zaruku/100000tie kilometre sa mi ale nepacia ;-)

Aleq
31. července • 11:24

Basic service inclusive ale neni nic jinyho nez ze neplatis nic za oleje, filtry a takovy veci. To je jen predplaceni garancnich prohlidek.Ale ano, existuje i all service inclusive - ale zajimalo by me, jestli to opravdu kryje vsechno, i kdyz Ti prasknou hlavy valcu po zaruce atd.

jerrry
31. července • 0:23

Nevim nevim, dle meho je stejne nejkrasnejsi ctyrkovy Gofl, petkova rada se mi nelibi vubec a tohle me tedy taky prilis neoslnilo 3-[

Martin
31. července • 18:28

presne tak, taky bych rek ze nejhezci z golfu je 4.

Jouda
31. července • 11:03

Me se zas IV vubec nelibila ..... na 1. miste je u me III., 2. misto II, 3. misto V...

Doporučujeme

Články odjinud