Volkswagen Golf šesté generace se blíží (spy photos)

jerrry  |  31. 07. 2007 00:23

Nevim nevim, dle meho je stejne nejkrasnejsi ctyrkovy Gofl, petkova rada se mi nelibi vubec a tohle me tedy taky prilis neoslnilo

Odpovědět  |   | 
Jouda  |  31. 07. 2007 11:03

Me se zas IV vubec nelibila ..... na 1. miste je u me III., 2. misto II, 3. misto V...

Odpovědět  |   | 
Martin  |  31. 07. 2007 18:28

presne tak, taky bych rek ze nejhezci z golfu je 4.

Odpovědět  |   | 
lunochod  |  31. 07. 2007 07:49

Golf V je pomníčkem koncernového marketingu. Mám "patent na rozum" (koho by to nenapadlo, že), tak vím, proč se neprodává:
1. Příšerně předražené základní modely (s nižší motorizací)
2. Absence využití vlastní koncernové techniky, např. 2.0 TDI 125 kW a/nebo 1.4 TSI 125 kW v kombinaci s DSG a 4motion současně (trapné předohraby GT a GTI to nevynahradí)
3. Golf Plus a zejména CrossGolf - další promarněná příležitost. Proč nemají 4motion?
4. Ubohá záruka 2 roky a víc ani mrť (což samo o sobě naznačuje nekvalitní produkt)
5. Ještě by se daly uvést rozmazlené socanské německé odbory, které všechno akorát bojkotují, komplikují a v důsledku prodražují
Gólf vágn - dobré auto pro saské a bavorské vepře (jak jim říkají pracovnice v pohraničí)

Odpovědět  |   | 
Aleq  |  31. 07. 2007 09:58

Zaruka nedokazuje ze je to nekvalitni produkt. Viz zaruky u premiovych vozu typu BMW. Znaci to spis aroganci automobilky a "jistotu v kramflecich" - ze si to muze dovolit a lidi si to koupi i tak.

Odpovědět  |   | 
Martin  |  31. 07. 2007 10:29

Pozor BMW ponuka basic service inclusive na 5 rokov zdarma a za cca 1200EUR si mozete doplatit k 5er 5 rocnu zaruku/100000

tie kilometre sa mi ale nepacia

Odpovědět  |   | 
Aleq  |  31. 07. 2007 11:24

Basic service inclusive ale neni nic jinyho nez ze neplatis nic za oleje, filtry a takovy veci. To je jen predplaceni garancnich prohlidek.

Ale ano, existuje i all service inclusive - ale zajimalo by me, jestli to opravdu kryje vsechno, i kdyz Ti prasknou hlavy valcu po zaruce atd.

Odpovědět  |   | 
Vavroch  |  31. 07. 2007 10:01

Já myslel, že Golf byl nejprodávanější auto v nižší střední za rok 2006. Prodánu přes 540 tis. Co je na tom špatného? A tady najednou čtu příspěvek někoho, kdo tvrdí opak.

Odpovědět  |   | 
nal  |  31. 07. 2007 10:42

jediny problem G5 bolo, ze ma v porovnani napr. s Toyotou 1,5x naklady. Preto prve vyrobene kusy boli aj drahsie, ako konkurencia.
Treba si vsak uvedomit, ze nielen v Nemecku ale celosvetovo sa Golf berie ako standard v segmente nizsej strednej triedy. Ak su porovnavania, su len s Golfom.

off topic - I ked, slovami kamarata, kupili by ste si auto, ktore sa vola "Ludovy voz Golf"? :)

Odpovědět  |   | 
_Teddy_  |  31. 07. 2007 11:28

No, ked sa tak pozriem na ten otrasny interner, ktory ma Auris, povedal by som ze to tak aj musi byt. V novom Auris-e z kazdeho rohu priam trci ta ocividna snaha usetrit vsade kde sa da. A v prvom rade si to odniesly materialy...

Odpovědět  |   | 
Radek O.  |  31. 07. 2007 12:02

Ale no tak. Golfu se zdaleka tolik neprodalo.

Nejprodávanějším vozem 2006 byla Astra - 437tis., pak Clio - 431tis. pak Focus - 418tis. a az pak Golf 5 - 417tis.

Takze neplest tolik hlavy podobnymi cisly. Navic je treba zohlednit nekolik veci. Napr. globalni prodeje po celem svete, nebo jen v EU apod. Cisly vyse uvedena jsou v rami Evropy. Globalne by to bylo dost jine, napr. Civic by byl uplne jinde, Astra se prodava i pod jinymi nazvy, Golf se trosku prodava v USA, Focus taky. Takze je treba rici o jakem trhu se bavime.

Odpovědět  |   | 
Vavroch  |  31. 07. 2007 12:29

Ano, s tím slouhlasím, šlo mi jen o to poukázat na nesmyslnost některých reakcí, které Golf ukazují jako naprostý propadák, což není.

Odpovědět  |   | 
fillitup  |  31. 07. 2007 08:41

to se mi nezda

Odpovědět  |   | 
Golfak  |  31. 07. 2007 08:46

Ach jo, to vypadá snad ještě hůř než 5kový model. 5kový se stal svým vzhledem nevýrazným autem. 4ková generace je nejhezčí Golf, ale bohužel ne bezporuchový.

Odpovědět  |   | 
Roman  |  31. 07. 2007 09:06

Takovou dobu se s tim s...u a pak je to sprsklá V se IV, nevidim na tom nic novýho, hnus.
tak mi nějak ty VW přijdou všechny stejný, golf, tuareg, bora, ten novej tichuan nebo chuj neo jak se to píše

Odpovědět  |   | 
George_Couser  |  31. 07. 2007 09:10

Když fotky byly na http://www.worldcarfans.com/6070729.001/new-generation-vw-golf-mk-vi-spy-photos už před 48 hodinami a první příspěvky v diskuzi byly již o půlnoci Kalifornského času?

Odpovědět  |   | 
nal  |  31. 07. 2007 10:38

http://news.windingroad.com/wp-gallery2.php?g2_itemId=6049

Odpovědět  |   | 
Cjoctavian  |  31. 07. 2007 10:53

To sa mi nezda na splnenie slubov - ze VI bude ovela dravsie a sportovejsie auto...
A tie Passatovske klucky su HNUS...

Odpovědět  |   | 
rob  |  31. 07. 2007 13:21

Toto Golf VI. není ani náhodou, to co jsem viděl a proběhlo to i v časopisech 11-12/2006, vypadalo podstatně dravěji, delší, protaženější profil a vzhledem k šířce možná i nepatrně nižší. Pochopitelně, že nějaký převrat v desingu očekávat nelze, neboť by to totiž už nebyl GOLF !!!

Odpovědět  |   | 
Pavel  |  31. 07. 2007 13:19

Není to tak dlouho so představili Golf Variant vycházející z 5. generace a už chtějí dělat další generaci?

Odpovědět  |   | 
Cjoctavian  |  31. 07. 2007 13:24

Hej, ale to bolo len preto, ze si to vyziadali zakaznici...Ten sa bude vyrabat asi sucasne so 6-kou...
Inac VW vyraba na G5 od jesene 2006 rovnake LED svetla ako na Passat/ Jettu - ale nemontuje ich...Zeby sa planoval facelift..?

Odpovědět  |   | 
m-01  |  31. 07. 2007 15:57

ak sa nemylim, v poslednom cisle casopisu L'Automobile (francie) boli fotky Golfu VI bez maskovani, 1 z nich je k mani tu: http://www.automobile-magazine.fr/unes/images/pageslibres/VW%20Golf%206%205p%20av1.jpg

Odpovědět  |   | 
m-01  |  31. 07. 2007 16:02

Fotky z Auto-Bild-u: http://www.automotoportal.com/photos/Volkswagen_Golf_VI_first_pictures/1

Odpovědět  |   | 
Mirko  |  31. 07. 2007 17:16

Ten frantík ještě jde, zato tenhle Bildovej Golf je hnus

Odpovědět  |   | 
Petr  |  31. 07. 2007 19:32

No pokud poukazuješ na fotografii, tak to je obyčejná retuš, Golf VI. ještě bez maskování nikde nebyl, natožpak venku, vše co jsou ty fotografie jsou retuše, které se běžně dělají. Podle fotografií, které jsou vidět, kde má golf i světla hotová, aspoň zadní již tak vypadají je těsně před finálním uvedením. Myslím si že ke konci roku již budou fotografie a celkové odhalení venku.

Odpovědět  |   | 
Balón  |  31. 07. 2007 18:27

Tohle není Golf VI, je to fiat Bravo!

Odpovědět  |   | 
UFO-nec  |  31. 07. 2007 18:36

Kam na ty kraviny chodíte? Dejte si vedle sebe fotku Golfa5 a tohohle "maskáče". Je to to samý. Jiný budou jen nárazníky a maska, takže kulový Golf6 ale nějakej special model nebo, což je pravděpodobnější, normální Facelift. Dyk je to logický, po 4 letech je nejvyšší čas na Facelift.
Nebo to si vážně myslíte že by po 5 letech najeli s novým Golfem?

Už to nehulte!!

Odpovědět  |   | 
Tonda  |  31. 07. 2007 18:51

Tez se domnivam, ze to je test neceho jineho, nez noveho auta jako takoveho - mrknete na ten spadly zadek, zadni kola rozjeta jako u S130GL po 20 letech provozu blahe pameti.

Odpovědět  |   | 
Petr  |  31. 07. 2007 19:37

A náhodou test zátěže ti nic neříká? zadek je zatížený buďto testováním, a nebo přístroji, které je nutné kvůli měření převážet v kufru, které měří a zachycují údaje o testu vozu, aby byly následně vyhodnoceny a doladěny chyby.

Odpovědět  |   | 
Petr  |  31. 07. 2007 19:35

Tak te´d jsem se nasmál, toto nemá s golfem V nic společného, hrana, která se táhne po celém boku je nový styl golfu a starý žádnou hranu nemá, je zaoblený... další věcí je podíváme-li se na spodek dvěří golf V. má propadlinu kopírující dveře a zvedající se s dvěřmi nahoru, kdežto tady je úplně jiné řešení celého tvaru.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Renault Captur 1.3 TCe: 1,333 stříbrných stříkaček na rozloučenou

Renault Captur 1.3 TCe (minitest)

Crossover Renault Captur se již brzy dočká nové generace. Stihli jsme se proto rozloučit s tou současnou, která nám připomněla, proč je tento malý nezmar tak populární.

včera | Vladimír Kadera | 24 příspěvků
S Fordem Ranger Raptor na střelnici: Střele neujede, všemu ostatnímu už ano!

S Fordem Ranger Raptor na střelnici

Pick-upy si lidé kupují hlavně jako pracovní stroje. Z dřívějška víme, že už mohou sloužit také jako stylový doplněk, Ford Ranger Raptor ale patří do úplně jiné škatulky.

19.  9.  2019 | Jan Mička | 16 příspěvků
TEST DS 3 Crossback 1.2 PureTech 155: Odvážní Francouzi jsou zpátky!

DS 3 Crossback 1.2 PureTech 155

Luxusní divize automobilky Citroën se stala samostatnou značkou v roce 2014. Jako první to s modelem DS 7 zkusila s karoserií SUV a nyní nastal čas jít dál. Asi vás nepřekvapí, že jde taktéž o SUV. Proč ne, když je lidé chtějí?

16.  9.  2019 | Vladimír Kadera | 29 příspěvků

Nejčtenější články

Nový majitel zničil vzácný supersport chvíli po zakoupení. Při jeho vyprošťování plakal

Nový majitel zničil vzácný supersport chvíl…

Ryk legendy si řidič užil pouze několik okamžiků. Vyprostit vůz z křoví trvalo hodinu.

16.  9.  2019 | | 3 N/A
Nové Suzuki Jimny má české ceny. Je to nejlevnější off-road na našem trhu!

Nové Suzuki Jimny má české ceny. Je to nejl…

Stará technika v moderním hávu na japonský způsob již má české ceny. Na poměry off-roadů je Suzuki Jimny opravdu levné!

18.  9.  2019 | | 45 N/A
Zaujmout dnešní mládež není snadné. Bývalá hvězda Top Gearu ale našla řešení

Zaujmout dnešní mládež není snadné. Bývalá …

Lék na krizi středního věku podle Richarda Hamonda je opět na scéně. Tentokrát je to ještě větší sranda než minule.

5.  9.  2019 | | 11 N/A
Připadá vám nová Škoda Superb moc drahá? Ceny z roku 2002 to možná změní

Připadá vám nová Škoda Superb moc drahá? Ce…

Při pohledu do archivních ceníků si člověk uvědomí, že to, co je dnes samozřejmostí, kdysi bývalo za tučný příplatek, nebo nebylo vůbec. Podobně můžeme nahlížet i na Škodu Superb z roku 2002, která v základu vycházela na ty samé peníze co dnes.

25.  8.  2019 | | 72 N/A
Nový Renault Clio má české ceny a výbavy. Konkurenti by se měli zamyslet

Nový Renault Clio má české ceny a výbavy. K…

Renault zveřejnil české ceny nového Clia během dnešní tiskové konference. Vůz je v základu o téměř 50 tisíc levnější než Volkswagen Polo a trumfnul i Škodu Fabia.

10.  9.  2019 | | 59 N/A