Volkswagen Golf šesté generace se blíží (spy photos)

Čas běží jako zběsilý. Když jsem dnes dostal k dispozici následující informace, napadlo mě, že asi něco není v pořádku. Vždyť současná generace Golfu je na trhu sotva rok či dva. Můj dojem byl ale mylný, už to jsou 4 roky. To je v automobilovém průmyslu docela hodně, a tak je opravdu na čase, že Volkswagen pracuje na dalším pokračování legendy.

Fotky, které vám dnes přinášíme, jsou opravdu horkým zbožím. Byly totiž pořízeny včera v kalifornské poušti. Můžete si prohlédnout prototypy dvou verzí 6. pokračování Golfu - tří a pětidveřoveho hatchbacku. O nutnosti vývoje nové generace už jsem hovořil, ale zdá se, že s ní Volkswagen docela pospíchá. Důvodem jsou výpadky v prodejích současného modelu a také fakt, že doba potřebná k výrobě jednoho auta je ve srovnání s konkurencí téměř dvojnásobná. Jedním z cílů při vývoji bylo stanoveno zjednodušení výroby a tím zkrácení času potřebného pro montáž jednoho vozu. Jako základ má posloužit současná platforma, která projde úpravou právě s ohledem na ono zjednodušení výroby a také úsporu nákladů. Karoserie si samozřejmě zachová základní tvary svého předchůdce, jen bude upravena tak, aby bylo dosaženo agresivnějšího vzhledu.

Některé zdroje naznačují, že to nebude trvat dlouho a nová generace Golfu bude uvedena na trh. Mluví se o závěru příštího roku, což vzhledem k tomu, že před sebou nemáme žádnou mulu, ale zamaskovaný vůz v designu jistě blízkém produkční verzi, zní až jako příliš pozdní termín. Ať už to bude dříve nebo později, je otázka, co udělá ono „zefektivnění” výroby s kvalitou. Úspora nákladů a kvalita jsou totiž jak voda a oheň, vůbec se nemají rády.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Foto © Automedia
VW Golf 6. generace

TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 139 příspěvků
TEST Honda PCX 125 vs. začátečník: Trapas hned na začátku!

Skútr Honda PCX 125

Skútr s motorem o objemu 125 kubických centimetrů můžete už pěkných pár let řídit pouze s řidičákem na auto. Je ale bezpečné vypustit „jednostopého eléva“ přímo do pražského provozu? To jsem se rozhodl vyzkoušet na vlastní kůži.

4.  8.  2018 | Jan Mička | 36 příspěvků