Volkswagen Golf šesté generace definitivně v roce 2008

29 komentářů

Fucker
16. března • 9:20

http://www.3harts.nl/VWgolfVI/index.htm

kovik
15. března • 22:36

Pozastavil se uz vubec nekdo nad tim, ze jeste ani nevyjel golf variant? Ja bych to auto celkem logicky ocekaval, verze Golf Plus mi nepripada jako adekvatni nahrada a Touran je uz MPV... Tady ma VW docela diru, mozna mu tu protekaji zakaznici... Nechce se mi verit, ze by VW poslal do vyroby sestou generaci, kdyz ze stavajici jeste ani nevykresal dalsi klasicky varianty - kombi, kabrio... Pravda, EOS by mozna mohl zastoupit kabrio, ale nez ten se dostane do vyroby, tak uz tu bude Golf VI. Prinejmensim zvlastni

pandan
16. března • 8:44

Taky VW nechápu. Podlem mne všemi Plusy a jinými hybridy Golfa rozmělnili a taky s tím moc nepochodili. Podobně se mi nelíbí, jak dělají u Fordu z Focusu nějaké Maxy a podobné zrůdy. Takové modely měly zůstat samy sebou, jako to dělá třeba Fiat v případě Punta. Jak by to vypadalo, kdyby BMW přišlo s nějakým MiniMaxem (v případě kombi postupují zatím opatrně a citlivě)? Bylo by lepší udělat Varianta z Jetty. Kromě toho Golf už příliš vyrostl a jeho původní úlohu stále více přebírá Polo a jeho úlohu zase Fox. Golf by měl mít i osobitější vzhled, rozlišitelný od ostatních modelů VW.

w211
16. března • 11:12

jak vite, ze s g+ nepochodili?

pandan
17. března • 13:30

Nevím. Myslel jsem to více zeširoka. Od doby, kdy zvolili takovéto kroky v modelové nabídce, žádné velké úspěchy značky. Nechce se mi věřit, že by příčinou ztrát byl pouze Phaeton. Golf prý celkově netáhne, jak by měl, a tak to asi platí i pro G+. Nemyslím si, že by měli ignorovat skupinu zákazníku, kteří taková auta chtějí, ale myslím, že by měl Golf zůstat Golfem a G+ od něj odlišit vzhledem i jménem. Škoda to tak s Roomsterem udělala (taky to mohla být nová Fabia+), tak si počkejme na výsledek. To se mi to ale dobře rozumuje, když nejde o moje peníze .

vedeni
15. března • 15:17

http://www.autobild.de/erlkoenige/neuheiten/artikel.php?artikel_id=10992

vedeni
15. března • 15:16

http://www.autobild.de/erlkoenige/neuheiten/artikel.php?artikel_id=10992
 

vedeni
15. března • 15:16

http://www.autobild.de/erlkoenige/neuheiten/artikel.php?artikel_id=10992

jirka
15. března • 9:18

začínám  ztrácet přehled o tom kterej golf je kterej
P.S. http://www.onlinegamesky.cz/

xyz
15. března • 18:35

moc paris, spammere ;)

xyz
15. března • 18:35

Microsoft VBScript runtime error '800a0007'

Out of memory: 'Cache.Items'

/_Includes/Cache_INC.asp, line 266

peklo :)

xyz
15. března • 18:35

moc paris, spammere ;)

xyz
15. března • 18:35

moc paris, spammere ;)

furgon
15. března • 8:56

Hmm, to za chvili budou menit model kazdy dva roky jako japonci a korejci . Kdyz kupuju auto, tak at je pokudmozno co nejdele aktualni... 

LeonardoCupranek
15. března • 9:20

Podle me je naopak zkraceni cyklu ve stylu japoncu zcela zasadni!
Ma to velky vliv na vernost znacce.
Ve vyspelejch zemich se auto kupuje na 3 roky. Kdyz si nekdo koupi auto, tak za 3 roky si proste nechce kupovat to same (a tratit na tom polovinu ceny). Pokud jeho znacka nema novy model, je proste pomerne vysoka pravdepodobnost, ze zkusi novejsi model konkurence.
Toto funguje i v motorkach a je to jeden z duvodu, proc japonci trh motorek opanovali. Motorka se kupuje na jeste kratsi dobu, nez auto a nikdo si proste nechce za velke penize znovu kupovat ten samy model (coz u evropskych a americkych motorek proste platilo).

w211
16. března • 11:10

nemecko tedy za vyspelou zemi nepovazujete...

Pepa
15. března • 10:42

I kdyz tvuj prispevek neni blbost, proc to proboha pises jak kluk na ZS fyziku? Kazdej radek jina barvicka, blbe se to cte, ach jo.

Haya
15. března • 10:10

to Leo: na západě od našich hranic možná jo, ale u nás to rozhodně neplatí...

Marek71
15. března • 16:05

Ale myslím, že VW sa s Golfom obracia primárne na trhy západne od nás a nejakých pár predaných kusov v ČR (SR a inde) je pre nich nepodstatné číslo.

Marek71
15. března • 16:05

Ale myslím, že VW sa s Golfom obracia primárne na trhy západne od nás a nejakých pár predaných kusov v ČR (SR a inde) je pre nich nepodstatné číslo.

furgon
15. března • 9:24

Leo, ten argument chapu, ale ja proste davam prednost modelum, ktery jsou 'trvanlivejsi' a nadcasovejsi. Navic ten golf se proda draz nez Corolla.

Roňouch
15. března • 9:00

Kdyby dávali slevy tak 100 tis.,jak to dělají jiný automobilky,tak by jim to lidi taky kupovali.

Já Velký
15. března • 8:20

To sekaj jak Baťa cvičky... Jestli to nebude tím, že se jim slavný Golf stále neprodává tak jak si původně ve VW plánovali

GTI DSG
15. března • 0:17

http://cache.jalopnik.com/cars/vw_golf_6.jpg

notebook.mail
15. března • 12:01

Kombinace noveho Passatu a A3...

Enzo
15. března • 7:11

Vše je to opsané z Autobildu, tam jsou i obrázky nového Golfu. Předek vypadá podobně na nové Audi. Uprostřed velká tlama a k tomu zešikmené světlomety. Zase budou všechna auta podobná.
Nový Golf již nemá bý tak složité auto a výroba má být levnější. Pokud bych neuvažoval o základním motoru 1,4 58kW, tak se pod 500 000 nedostanu.

Jogurt
16. března • 8:59

To už tak chodí, že auta jedné znečky jsou ksichtologicky podobná. See MB, BMW,Nissan,Ford, Volvo,Saab, ............................................ .................etc

GTI DSG
15. března • 0:13

"zakladni linie zustanou zachovany, golf se pouze mirne zakulati, maska bude jako u GTI, bude to na stejne platforme jako MKV" me to fakt prijde spis jako vetsi facelift nez nove auto a ty LED svetlomety z toho MKVI taky neudelaj... co zas kuci od VW spekulujou... Voni usetri miliony na vyvoji a budou to vydavat za nove auto sikulove

Audipetr
15. března • 0:49

Vzdyt je to taky blbost, aby to byla sestka, casove to vychazi akorat na facelift... A to co je tady popsany je presne definice faceliftu, zadnej "novej model jinou cestou". To samy je "nova" A4... Jen velkej fejs...

Doporučujeme

Články odjinud