http://www.3harts.nl/VWgolfVI/index.htm
Pozastavil se uz vubec nekdo nad tim, ze jeste ani nevyjel golf variant? Ja bych to auto celkem logicky ocekaval, verze Golf Plus mi nepripada jako adekvatni nahrada a Touran je uz MPV... Tady ma VW docela diru, mozna mu tu protekaji zakaznici... Nechce se mi verit, ze by VW poslal do vyroby sestou generaci, kdyz ze stavajici jeste ani nevykresal dalsi klasicky varianty - kombi, kabrio... Pravda, EOS by mozna mohl zastoupit kabrio, ale nez ten se dostane do vyroby, tak uz tu bude Golf VI. Prinejmensim zvlastni
Taky VW nechápu. Podlem mne všemi Plusy a jinými hybridy Golfa rozmělnili a taky s tím moc nepochodili. Podobně se mi nelíbí, jak dělají u Fordu z Focusu nějaké Maxy a podobné zrůdy. Takové modely měly zůstat samy sebou, jako to dělá třeba Fiat v případě Punta. Jak by to vypadalo, kdyby BMW přišlo s nějakým MiniMaxem (v případě kombi postupují zatím opatrně a citlivě)? Bylo by lepší udělat Varianta z Jetty. Kromě toho Golf už příliš vyrostl a jeho původní úlohu stále více přebírá Polo a jeho úlohu zase Fox. Golf by měl mít i osobitější vzhled, rozlišitelný od ostatních modelů VW.
jak vite, ze s g+ nepochodili?
Nevím. Myslel jsem to více zeširoka. Od doby, kdy zvolili takovéto kroky v modelové nabídce, žádné velké úspěchy značky. Nechce se mi věřit, že by příčinou ztrát byl pouze Phaeton. Golf prý celkově netáhne, jak by měl, a tak to asi platí i pro G+. Nemyslím si, že by měli ignorovat skupinu zákazníku, kteří taková auta chtějí, ale myslím, že by měl Golf zůstat Golfem a G+ od něj odlišit vzhledem i jménem. Škoda to tak s Roomsterem udělala (taky to mohla být nová Fabia+), tak si počkejme na výsledek. To se mi to ale dobře rozumuje, když nejde o moje peníze .
http://www.autobild.de/erlkoenige/neuheiten/artikel.php?artikel_id=10992
začínám ztrácet přehled o tom kterej golf je kterej P.S. http://www.onlinegamesky.cz/
moc paris, spammere ;)
Microsoft VBScript runtime error '800a0007'Out of memory: 'Cache.Items'/_Includes/Cache_INC.asp, line 266 peklo :)
Hmm, to za chvili budou menit model kazdy dva roky jako japonci a korejci . Kdyz kupuju auto, tak at je pokudmozno co nejdele aktualni...
Podle me je naopak zkraceni cyklu ve stylu japoncu zcela zasadni!Ma to velky vliv na vernost znacce. Ve vyspelejch zemich se auto kupuje na 3 roky. Kdyz si nekdo koupi auto, tak za 3 roky si proste nechce kupovat to same (a tratit na tom polovinu ceny). Pokud jeho znacka nema novy model, je proste pomerne vysoka pravdepodobnost, ze zkusi novejsi model konkurence.Toto funguje i v motorkach a je to jeden z duvodu, proc japonci trh motorek opanovali. Motorka se kupuje na jeste kratsi dobu, nez auto a nikdo si proste nechce za velke penize znovu kupovat ten samy model (coz u evropskych a americkych motorek proste platilo).
nemecko tedy za vyspelou zemi nepovazujete...
I kdyz tvuj prispevek neni blbost, proc to proboha pises jak kluk na ZS fyziku? Kazdej radek jina barvicka, blbe se to cte, ach jo.
to Leo: na západě od našich hranic možná jo, ale u nás to rozhodně neplatí...
Ale myslím, že VW sa s Golfom obracia primárne na trhy západne od nás a nejakých pár predaných kusov v ČR (SR a inde) je pre nich nepodstatné číslo.
Leo, ten argument chapu, ale ja proste davam prednost modelum, ktery jsou 'trvanlivejsi' a nadcasovejsi. Navic ten golf se proda draz nez Corolla.
Kdyby dávali slevy tak 100 tis.,jak to dělají jiný automobilky,tak by jim to lidi taky kupovali.
To sekaj jak Baťa cvičky... Jestli to nebude tím, že se jim slavný Golf stále neprodává tak jak si původně ve VW plánovali
http://cache.jalopnik.com/cars/vw_golf_6.jpg
Kombinace noveho Passatu a A3...
Vše je to opsané z Autobildu, tam jsou i obrázky nového Golfu. Předek vypadá podobně na nové Audi. Uprostřed velká tlama a k tomu zešikmené světlomety. Zase budou všechna auta podobná.Nový Golf již nemá bý tak složité auto a výroba má být levnější. Pokud bych neuvažoval o základním motoru 1,4 58kW, tak se pod 500 000 nedostanu.
To už tak chodí, že auta jedné znečky jsou ksichtologicky podobná. See MB, BMW,Nissan,Ford, Volvo,Saab, ............................................ .................etc
"zakladni linie zustanou zachovany, golf se pouze mirne zakulati, maska bude jako u GTI, bude to na stejne platforme jako MKV" me to fakt prijde spis jako vetsi facelift nez nove auto a ty LED svetlomety z toho MKVI taky neudelaj... co zas kuci od VW spekulujou... Voni usetri miliony na vyvoji a budou to vydavat za nove auto sikulove
Vzdyt je to taky blbost, aby to byla sestka, casove to vychazi akorat na facelift... A to co je tady popsany je presne definice faceliftu, zadnej "novej model jinou cestou". To samy je "nova" A4... Jen velkej fejs...
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.