Volkswagen Golf s novým nafťákem 1.9 TDI 66 kW

V Německu se začne prodávat Golf s dalším naftovým motorem 1.9 TDI o výkonu 66 kW a točivém momentu 210 Nm (1800 ot.). S ním jede Golf maximálně 176 km/h v hodině, splňuje normu Euro 4 a spotřebuje pět litrů nafty na sto km.

Cena základního modelu činí 17 950 eur, tedy o 700 eur méně než verze 1.9 TDI 77 kW s pětikvaltem. Na českém trhu stojí tato verze 595 tisíc korun, takže cenu 66kW motoru lze odhadovat na 570 tisíc korun. Nový nafťák doplňuje v nabídce zmíněný motor 1.9 TDI 77 kW, dále 2.0 SDI 55 kW a 2.0 TDI 103 kW.

Základní výbava Golfu (Trendline) obsahuje ABS, šest airbagů, posilovač, zrcátka a okna v elektrice a v akci také poloautomatickou klimatizaci. V Německu pak navíc ESP.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek 

Tip: Přečtete si dnešní test Golfu 1.4 FSI, kde najdete nejen přehled výbav, ale také ceník všech modelů.

TEST BMW X4 M40d/240 kW: Začnu mít konečně rád crossovery?

BMW X4 M40d

Projet se v nejvýkonnější naftové X4 někde na riviéře, prskali bychom nad jejím podivným designem. Když ale máte na silnicích kalamitu a objevíte její zábavně naladěnou čtyřkolku, máte Vánoce i v únoru.

včera | Miro Mihálik | 17 příspěvků
Minitest Škoda Superb 1.5 TSI ACT DSG: Je to o úhlu pohledu

Škoda Superb 1.5 TSI ACT (minitest)

Nový motor, stejný výkon. Změnila se nějak základní Škoda Superb s jednotkou 1.5 TSI?

15.  2.  2019 | Vladimír Kadera | 89 příspěvků
TEST Škoda Kodiaq RS 2.0 TDI/176 kW: Dává smysl, jen trochu jiný

Škoda Kodiaq RS 2.0 TDI/176 kW

Při hodnocení Škody Kodiaq RS velice záleží na přístupu „pozorovatele“. Pokud vůz budete brát jako sportovní SUV, zřejmě vám brzy dojdou argumenty. V nabídce však rozhodně není nadbytečný.

12.  2.  2019 | Jan Mička | 85 příspěvků