Volkswagen Golf s novým nafťákem 1.9 TDI 66 kW

V Německu se začne prodávat Golf s dalším naftovým motorem 1.9 TDI o výkonu 66 kW a točivém momentu 210 Nm (1800 ot.). S ním jede Golf maximálně 176 km/h v hodině, splňuje normu Euro 4 a spotřebuje pět litrů nafty na sto km.

Cena základního modelu činí 17 950 eur, tedy o 700 eur méně než verze 1.9 TDI 77 kW s pětikvaltem. Na českém trhu stojí tato verze 595 tisíc korun, takže cenu 66kW motoru lze odhadovat na 570 tisíc korun. Nový nafťák doplňuje v nabídce zmíněný motor 1.9 TDI 77 kW, dále 2.0 SDI 55 kW a 2.0 TDI 103 kW.

Základní výbava Golfu (Trendline) obsahuje ABS, šest airbagů, posilovač, zrcátka a okna v elektrice a v akci také poloautomatickou klimatizaci. V Německu pak navíc ESP.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek 

Tip: Přečtete si dnešní test Golfu 1.4 FSI, kde najdete nejen přehled výbav, ale také ceník všech modelů.

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

včera | Michal Žďárský | 1 příspěvek
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků