Volkswagen Golf s novým nafťákem 1.9 TDI 66 kW

V Německu se začne prodávat Golf s dalším naftovým motorem 1.9 TDI o výkonu 66 kW a točivém momentu 210 Nm (1800 ot.). S ním jede Golf maximálně 176 km/h v hodině, splňuje normu Euro 4 a spotřebuje pět litrů nafty na sto km.

Cena základního modelu činí 17 950 eur, tedy o 700 eur méně než verze 1.9 TDI 77 kW s pětikvaltem. Na českém trhu stojí tato verze 595 tisíc korun, takže cenu 66kW motoru lze odhadovat na 570 tisíc korun. Nový nafťák doplňuje v nabídce zmíněný motor 1.9 TDI 77 kW, dále 2.0 SDI 55 kW a 2.0 TDI 103 kW.

Základní výbava Golfu (Trendline) obsahuje ABS, šest airbagů, posilovač, zrcátka a okna v elektrice a v akci také poloautomatickou klimatizaci. V Německu pak navíc ESP.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek 

Tip: Přečtete si dnešní test Golfu 1.4 FSI, kde najdete nejen přehled výbav, ale také ceník všech modelů.

TEST BMW M140i: Dokonalost odsouzená k záhubě

TEST BMW M140i

Pokud toužíte po nejlepším ostrém hatchbacku na trhu, zapomeňte na Civic Type-R nebo Golf R. Chtějte M140i s manuálem a samosvorem a peněz nelitujte. Tohle je poslední příležitost k nákupu.

včera | Miro Mihálik | 20 příspěvků
Minitest Volvo S90 T8: Je vrcholná motorizace skutečně nejlepší?

Volvo S90 T8 AWD Polestar (minitest)

Tentokrát jsme vyzkoušeli Volvo S90 se vším, co mu je možné nadělit. Jak funguje hybridní provedení?

18.  9.  2018 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Minitest Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC: Hravý asketa

Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC (minitest)

Dieselové motory jsou v kurzu především díky své efektivitě, co když chce ale auto s nízkou spotřebou třeba nadšený řidič a netouží zrovna po starší mnichovské ojetině v naftě?

16.  9.  2018 | Miro Mihálik | 44 příspěvků