Volkswagen Golf s novým nafťákem 1.9 TDI 66 kW

V Německu se začne prodávat Golf s dalším naftovým motorem 1.9 TDI o výkonu 66 kW a točivém momentu 210 Nm (1800 ot.). S ním jede Golf maximálně 176 km/h v hodině, splňuje normu Euro 4 a spotřebuje pět litrů nafty na sto km.

Cena základního modelu činí 17 950 eur, tedy o 700 eur méně než verze 1.9 TDI 77 kW s pětikvaltem. Na českém trhu stojí tato verze 595 tisíc korun, takže cenu 66kW motoru lze odhadovat na 570 tisíc korun. Nový nafťák doplňuje v nabídce zmíněný motor 1.9 TDI 77 kW, dále 2.0 SDI 55 kW a 2.0 TDI 103 kW.

Základní výbava Golfu (Trendline) obsahuje ABS, šest airbagů, posilovač, zrcátka a okna v elektrice a v akci také poloautomatickou klimatizaci. V Německu pak navíc ESP.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek 

Tip: Přečtete si dnešní test Golfu 1.4 FSI, kde najdete nejen přehled výbav, ale také ceník všech modelů.

TEST Ford Mustang Bullitt: Všechno nejlepší, Franku!

Ford Mustang Bullitt

Bylo by fajn se v testu Fordu Mustang vyhnout otřepaným frázím o amerických svalech a podobně. Obávám se ale, že dnes to nevyjde. Obzvláště, když tady máme ikonický Bullitt!

15.  11.  2018 | Jan Mička | 56 příspěvků
TEST Peugeot 508 GT PureTech 225 : Nejlepší obranou střední třídy je útok!

Peugeot 508 GT PureTech 225

Peugeot se ve střední třídě rozhodl k opravdu radikálnímu kroku. Je to lék na umírající segment, nebo už zašli příliš daleko?

10.  11.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
TEST Mercedes-Benz S 560 kabrio: Bez střechy až do posledních paprsků

Mercedes-Benz S 560 kabrio

S faceliftem Mercedesu třídy S přišly na řadu i verze kupé a kabriolet. Testování sice připadlo na říjen, nemáte ale jediný důvod k obavám.

6.  11.  2018 | Milan Lažanský | 15 příspěvků