Volkswagen Golf s novým nafťákem 1.9 TDI 66 kW

V Německu se začne prodávat Golf s dalším naftovým motorem 1.9 TDI o výkonu 66 kW a točivém momentu 210 Nm (1800 ot.). S ním jede Golf maximálně 176 km/h v hodině, splňuje normu Euro 4 a spotřebuje pět litrů nafty na sto km.

Cena základního modelu činí 17 950 eur, tedy o 700 eur méně než verze 1.9 TDI 77 kW s pětikvaltem. Na českém trhu stojí tato verze 595 tisíc korun, takže cenu 66kW motoru lze odhadovat na 570 tisíc korun. Nový nafťák doplňuje v nabídce zmíněný motor 1.9 TDI 77 kW, dále 2.0 SDI 55 kW a 2.0 TDI 103 kW.

Základní výbava Golfu (Trendline) obsahuje ABS, šest airbagů, posilovač, zrcátka a okna v elektrice a v akci také poloautomatickou klimatizaci. V Německu pak navíc ESP.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek 

Tip: Přečtete si dnešní test Golfu 1.4 FSI, kde najdete nejen přehled výbav, ale také ceník všech modelů.

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků