Volkswagen Golf R400 nakonec nebude. Projekt byl zrušen

Volkswagen Golf R400 nakonec nebude. Projekt byl zrušen

Už to vypadalo, že se dočkáme šíleného Golfu R 400. Projekt dokonce dostal zelenou a byl schválen k omezené kusové výrobě. Jenže pak přišel skandál s emisemi dieselů a někteří lidé, kteří pracovali na projektu R 400, odešli (či byli odejiti) od Volkswagenu.

Také kvůli potřebě šetření prostředků na řešení emisní krize se další vývoj projektu Volkswagen Golf R 400 zastavil a automobilka se nakonec rozhodla ho ukončit, píší Automotive News. Ne snad, že bychom se ostrého Golfu nedočkali, ale bude jiný a zřejmě až s další generací, která přijde poměrně brzy.

VW chce titul nejsilnějšího dvoulitru na trhu. Golf R 400 půjde do výroby  

VW chce titul nejsilnějšího dvoulitru na trhu. Golf R 400 půjde do výroby  

Rozpracovaný motor 2.0 TSI z generace EA888, který měl mít výkon přes 400 koní, zřejmě zůstane v koncernu vyhrazen jen pro modely Audi a značka Volkswagen ho do Golfu nepoužije. Příští Golf R také bude především lehčí a využije nové technologické postupy a materiály.

Sportovní Golfy mají tradici a i v příští generaci vznikne klasické GTI a ostřejší model Golf R, o tom není pochyb. Projekt VW Golf R 400 tak byla jen slepá ulička.

TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

včera | Radek Pecák | 10 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
TEST Volkswagen T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion: Pouliční směska

VW T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion

Rostoucí segment SUV byl loni rozšířen o stylový Volkswagen T-Roc. Vypadá fantasticky, přináší však i řadu těžko pochopitelných řešení. Pro první test jsme zvolili verzi s turbodieselem, převodovkou DSG a pohonem všech kol.

13.  2.  2018 | Jan Mička | 23 příspěvků