Volkswagen Golf R32 v září 2005

16 komentářů

Jarda
20. prosince • 9:52

Cetl jsem nekde clanek, myslim v Autocaru, ze by se mel jmenovat R36 z toho vyplyva ze by to mely mit zvyseny objem a tudiz i vykon.....

Petr Broža
20. prosince • 14:39

Také jsem to zahlédl, ale nezdá se mi to pravděpodobné, VW používá většinou pouze koncernovou techniku a pokud vím, žádný motor 3.6 v nabídce nemá.

Marek Litzman
20. prosince • 20:48

Nemá, ale není problém převrtat, místo by bylo... Nicméně když jsem četl, jakou si VW vysloužilo kritiku, když uvedlo Golfa GTi druhé generace (já se tehdá ještě o auta ve svých pěti letech moc nazajímal ;) ) a myslím si, že to už dělat nebude. Navíc R32 (příp R36) by mělo být tím nejsportovnějším autem koncernu (teda spíš hot hatchem) a k tomu by mu výkon 250 koní, co už je v Audi, nepomohl. Ale jsou to zase jenom dohady, takže se omlouvám za zatěžování SQL databáze...

Karel
19. prosince • 22:49

Motor mozna vykonem vcelku slusnej, ale jak znam VW znacne nespolehlivej. No, to by se ale dalo prehlidnout, co se ovsem prehlidnout neda je ten priserny korejsky design. Koupit si za milion auto atraktivni asi jako Daewoo Racer, to vazne ne.

Leonardo Cupranek
19. prosince • 18:07

184kW je pekny vykon. Prvni verze 2.0TFSI (Golf GTI) ma 147kW. Jenze pro 2.0TFSI nebude zadny problem mit stejny vykon, jako ten 3.2V6. Staci si uvedomit ze mensi, starsi a neprimovstrikova 1.8T se prodavala i ve verzi 165kW (AudiTT, LeonCupra). Takze jediny problem, proc nedelat 2.0TFSI o vykonu priblizne shodnem s 3.2V6, je marketing. Leda ze by po prichodu 2.0TFSI 180kW dostal GolfR32 inovovany 3.2V6 FSI BiTurbo.

majkl
19. prosince • 19:16

Taky jde o zvuk, 3.2 V6 přece jenom zní líp, no ne?

Leonardo Cupranek
19. prosince • 20:01

Jako ze zni lepe, kdyz pred chlapama v hospode reknu "3.2 litru sestivalec", nez "preplnovanej primovstrikovej dvoulitr"? Tak to urcite jo.

Jinak predpokladam, ze motor pod kapotou bude v obou pripadech dostatecne odhlucnen a ze u obou bude delat ladene vyfukove potrubi hezkou zvukovou kulisu. Jinak sestivalec ma samozrejme zvuk kultivovanejsi, ale nebavime se o reprezentativni limuzine, ale o hothatchi, kde kultivovanost chodu neni na prvnim miste.

Dalsi vec je samozrejme prubeh vykonu/kroutaku. Tezko rict, ktery to bude mit lepsi. Sestivalec je sestivalec, ale turbo je turbo. Kdo treba nekdy zkusil vykonove srovnatelne motory (treba 2.2 16v atmosferak versus 1.8T preplnovanej), asi nabyl dojmu, ze s turbem se daleko lepe jezdi (neni treba motor furt drzet v 5000ot). Ale to je asi individualni.

Vyhodou ctyrvalce je ale jeho nizsi hmotnost i spotreba. To byl taky duvod, proc treba v Leonu byl v podstate 2.8V6 150kW nahrazen 1.8T 165kW. Nic proti sestivalcum (prave naopak), ale do hothatche mi spis pasuje vystavenej tocivej preplnovanej ctyrvalec.

Veverak
19. prosince • 23:20

Leonardo leonardo - jel jsi nekdy s 6ti valcem? Asi ne, jinak bys nemohl mlit takovy nesmysly ...

Leonardo Cupranek
20. prosince • 0:27

Neboj, jel jsem i sestilitrovym dvanactivalcem.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
atnarfus
20. prosince • 6:35

Tak to opravdu nechápu jak můžeš plácnout takový nesmysl. Odhlučnění řeší hlučnost ale ne zvuk motoru. Šestihrnek je prostě o něčem jiném.

Leonardo Cupranek
20. prosince • 8:50

To jiste je, akorat ze to je prioritou v limuzine a ne v hothatchi.

Dzyn
20. prosince • 14:02

Jel jsem v obouch zde zminenych autech. Jak v Leonu Cupra R, tak i v R32. Ale kdyz tady resite zvuk, tak 4valec nikdy 6 nemuze dohnat. Obe auta maji ladeny vyfuk, ale u Golfu je ten koncert trosku nekde jinde. Krasne se to posloucha....ale na dlouhy jezdeni to moc neni. Po 300 km jsem byl docela stahanej. Asi na tom mel zasluhu i tvrdsi podvozek. 1.8t je tiseji naladeny a jizda s tim je trosku jina. Turboefekt je znat. Proste ta 6 je takova svalnatejsi, tahne porad......je lepsi

Marek Litzman
19. prosince • 14:16

Minulá generace měla dvě verze - jedna o kousíček slabší jako předokolka a druhá o pár koníků silnější čtyřkolka. Těch se ale moc neprodalo, protože pohon všech kol byl údajně značně nespolehlivý.

Brouk
19. prosince • 14:08

Vykon 184 kW  uz neco znamena, ale je jasne, ze Golf v teto verzi bude stat urcite pres milion korun. Jen bych poradil vsem potencionalnim kupcum, ze auto s takovymto vykonem je mozne dostat i u jinych znacek za stejnou cenu, ale vetsi a luxusnejsi.

a
7. ledna • 15:58

ma G4s motorem R32 250PS turbo?

lucas
19. prosince • 19:44

myslim ze cenu daju vysoko nad 1 milion korun

Doporučujeme

Články odjinud