Volkswagen Golf R32 v září 2005

Na příštím autosalonu ve Frankfurtu, který se koná v září 2005, se představí nová verze Golfu R32. Ten bude mít stejně jako u předchozí generace pod kapotou šestiválec 3.2 V6, tentokrát ale s výkonem 184 kW (250 k, dříve 177 kW/241 k) - stejný motor se nachází také pod kapotou Audi A3. Oproti Golfu GTI, který je poháněn čtyřválcem 2.0 TFSI o výkonu 147 kW, bude mít ve standardu pohon všech kol, samozřejmě Haldex, ale už nové generace. Ten zajistí stálý přísun minimálně deseti procent výkonu na zadní nápravu, zatímco první generace měla, pokud se nepletu, při běžných trakčních podmínkách všechen výkon na přední nápravě. V případě nutnosti se až sto procent přesouvá vzad.

Nejvýkonnější verzi budou šlechtit 18" litá kola, sportovní doplňky vzhledu, snížený podvozek, silnější tlumiče a stabilizátory. Interiér bude vycházet z verze GTI, kterou vidíte na obrázku.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Zatím poslední generace Golfu R32

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Nový Golf GTI

Minitest Nissan Qashqai 1,6 DIG-T: Po faceliftu s hezčí tváří

Nissan Qashqai DIG-T 160 (minitest)

Co nabízí populární crossover po faceliftu a jaká je kombinace vbrcholné benzinové motorizace s manuální převodovkou a pohonem předních kol.

16.  12.  2017 | Milan Lažanský | 4 příspěvky
TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků