Volkswagen Golf R32 v září 2005

Na příštím autosalonu ve Frankfurtu, který se koná v září 2005, se představí nová verze Golfu R32. Ten bude mít stejně jako u předchozí generace pod kapotou šestiválec 3.2 V6, tentokrát ale s výkonem 184 kW (250 k, dříve 177 kW/241 k) - stejný motor se nachází také pod kapotou Audi A3. Oproti Golfu GTI, který je poháněn čtyřválcem 2.0 TFSI o výkonu 147 kW, bude mít ve standardu pohon všech kol, samozřejmě Haldex, ale už nové generace. Ten zajistí stálý přísun minimálně deseti procent výkonu na zadní nápravu, zatímco první generace měla, pokud se nepletu, při běžných trakčních podmínkách všechen výkon na přední nápravě. V případě nutnosti se až sto procent přesouvá vzad.

Nejvýkonnější verzi budou šlechtit 18" litá kola, sportovní doplňky vzhledu, snížený podvozek, silnější tlumiče a stabilizátory. Interiér bude vycházet z verze GTI, kterou vidíte na obrázku.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Zatím poslední generace Golfu R32

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Nový Golf GTI

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

včera | Michal Žďárský | 1 příspěvek
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků