S DSG nadelil Bavoraku na okruhu pekny baťoh,tam nemelo BMW sanci...
pamatujete na TEST CARAUTA???? už tenkrát jsem k tomu měl ještě s mnoha ostatními výhrady....:-D
a ja si kupim lexus LS 600H a bude mi uplne jedno ci golf alebo jednotkove bmw su o 0.00000000000001 sec rychlejsi alebo ci zabrzdia o 1cm skor a dokonca mui bude jedno ze necitim na volante "informacie s vozovky" a budem mat total na salame ci sa da v bmw opliku alebo aj dacii vypnut esp abs sst rre vvt a klune aj ksč - lebo v tom lexe sa okrem motora a radia nebude dat vypnut N i c...:-D:-D:-D ..POINTA : test tych aut a nasledne debaty suZABO - MYSIE VOJNY. Alebo Slovam KarlaČapka - vojny mlokov. Tie auta aj ked su oznacene ako "horuce" su kazde tak ine ze zalezi len a len na soferovy co chce a co sa mu paci. A preco ta ironia na zaciatku? lebo handrkovat sa o desatinky sek je CHOREEEEE. Viete staci aby bolo po dazdi alebo aby bolo trochu viac kyslika vo vzduchu a vykon motora stupne alebo klesne o viac ako 5%. alebo nadmorska vyska(tiez obsah kyslika).. Pripadne stav pneumatik (treba si uvedomit ze nikdy sa nevyrobia 2 rovnake) a aj samotne auta. ved vykon motora kolise viac ako 5% u jednotlivych kusov a je to v norme.. testovat dve auta je naozaj problem ak by sa mala zarucit objektivnost. 130 a golfik su podla mna takmer rovnocene a nie je jasny vitaz.
bral bych rozhodně BMW..B-] je to prostě ikona a kam se hrabe vw..a hlavně bmw ještě možná přijde s 135i..!!!to bude ten super motůrek s přeplnovánim..A na to že vw má turbo a ještě se jen taktak drží atmosferického třílitru znamená,že prostě bmw má lepší motory :-P
Nie, ze BMW ma lepsie motory, BMW je na vrchole svetovej motorovej spicky.....M5,M6 stale si bezkonkurencne drzi ocenenie motor roka, za nim nic az potom ferrari atd. a 535D samozejme takisto diesel roka a zaroven najsportovejsi diesel vobec.......
sry..sem se splet..nemá turbo..ale má 3.2 proti 3.0:-)) B-]
Je to jasné. Ten test srovnává nesrovnatelné. Čtyřkolka má zkrátka horší dynamiku než zadokolka. Kdyby tomu tak nebylo, tak by jistě i třeba Formule 1 byly čtyřkolky. Ale kdyby se ten test provedl třeba na štěrku, tak by BMW skončilo v první zatáčce, zatímco Golf by ho převálcoval. Golf je zkrátka univerzálnější a daní za to jsou mírně horší dynamické vlastnosti. Golf je pro zájemce o celoroční sportovnější jízdu, BMW pro agresivní jízdu za ideálních letních podmínek. Tak jsou ta auta navržená.
Testy - netesty - já nych naší BMW 130i za R32 nevyměnil určitě. Najezdili jsme v něm za poměrně krátký čas přes 40.000 km a pokaždé když do auta sedám, cítím se stejně báječně.Už jsme tu o tom mluvili mockrát, ale BMW130 je prostě o pocitu, o úžasném "sžití" s vozem, o tom kolik dokáže dávat za volantem radosti (a nebo starostí, když je člověk pitomec) .. a to je konečně i důvod, proč jsme ho koupili (ač jsem byl před prvním svezením totálně skeptický).Golf 32 jsem zkoušel - pravda jen na okruhu (slalom, top speed atd.) a relativně krátce - ale už hned od začátku jsem veděl, že moje preference je BMW130. Asi mne teď příznivci Golfa ukamenují, ale prostě jsem z něl měl až příliš pocit "civilního" vozu - jakoby jsem cítil, že tvůrce se auto snažil co nejvíce udělat univerzální. Což může být pro někoho plus, ale v této třídě vozů ho to v mých očích hodně degradovalo. Tedy pozor - Golf 32 nejezdí špatně - to určitě ne ! - ale já v každém případě volím BMW130i (jen tedy při větším řádění papá pneu).
Při testu v Top gearu zase R32 porazila v přímém souboji na okruhu 130i, hlavně díky lepší trakci při výjezdu ze zatáček i když se subjektivně zdála řidiči 130i rychlejší. Při srovnání v německé auto motor sport BMW jasně zaostávalo v testech jízdní dynamiky - slalom, vyhýbycí manévr a při měření akcelerace byl rozdíl při akceleraci 0-200 nebyl tak velký jako při měření sport auta asi jen 2 s.
Taky jsem se divil, že jednou R32 porazí 130i a jednou naprosto propadne. Není to náhodou taky v řidiči? ;-)
Myslím, že pokud jde o testy sportovních časopisů, zpravidla asi s oběma auty jede stejný řidič. Nebo jede více řidičů s oběma auty, a pak se srovnává průměr :-). Takže tady by vliv měl být minimální.Vliv ale můžou mít jednotlivé okruhy. Jednomu autu vyhovují rychlé zatáčky za sebou, jiné je "jako dělané" na rychlejší okruhy s táhlými dlouhými zatáčkami. Je jasné, že někde se to testovat musí, ale nepovažoval bych to za absolutní měřítko objektivity.S výsledky testu nesouhlasím - jde přece o rozdíl v koncepci. BMW má víc výkonu a nemá 4x4 (tedy je lehčí), takže kdo se diví, že BMW lépe zrychluje a brzdí?Naproti tomu golfík má právě tu 4x4, takže pohodovka jistota. Také trochů víc krouťáků (a jestli se nepletu v nižších otáčkách), takže pružnost by mohla být o něco (vzhledem k vyšší hmotnosti málo) lepší.Půjde spíš o založení každého jednotlivého řidiče. Někdo chce mít přemotorovanou příšeru s brutálně ostrým motorem, pořídí OPC. Někdo chce mít masírku, hodně výkonu a pohon zadních kol (BMW). A někdo chce mít pohodovku, auto, co umí všechno, také se opravdu rychle rozjet (Golf). Takže bych nebral zas tak tragicky, že nějaký test golfíka strhal. Myslím, že až zajedete v zimě na hory, budete spokojeni (a BMW se může jít klouzat - doslovně).Jinak nic proti BMW či Opelu, ve zmíněné skupině by to bylo opravdu těžké rozhodování. Všechna 3 auta mají něco do sebe.
Zejména s posledním odstavcem naprostý souhlas - je to jak píše kolega o preferencích a o tom kde a jak se auto bude používat. Já mám 130 jen a pouze pro radost jako druhé auto (tzn. hory atd. mne netrápí),naopak kdo chce univerzálnější vůz bude možná volit jinak.
proč v řidiči ? já bych spíš řekl že v tom kdo má dopředu vyhrát(kdo zaplatil) .
Jj,ted si na to kapnul;-)
...tady je link na ten test Top Gear...
Tak ze by byl ten link tady...:-)BBC TOP GEAR test http://www.youtube.com/watch?v=09s8eMLHIUMFIFTH GEAR test (jinej UK automoto magazin)http://www.youtube.com/watch?v=WtF6fCFviAo&mode=related&search=
fil. ot.: kam jde autorevue? prosím o odpovědi
OPC sehr gut:-P
Co se týká těch akcelerací, tak je to opravdu vcelku bída. Například v testu Carauta (mutace anglického Autocaru) byly časy OII RS 0-100km/h 6,9s a 0-160km/h 17,3!!!;-);-);-)
myslis ze ten vw a bmw je bieda. lebo ak myslis ze OII Rs bieda tak to by som netvrdil. to ze octa ma 4- valec a 2,0 T. tak je to obstojne.
Myslel jsem samozřejmě v porovnání Golf R32 vs. OII RS. Na to jaký obsah a KW navíc má R32 proti OII RS (kromě váhového handicapu R32), je to u R32 bída. Jinak ty časy jsou samozřejmě dostačující!!!:-D:-D:-D
Tuším, že stejný magazín naměřil Fabii RS 0-100 za 7,2 s takže proč ne :)
na to, ze je to ctyrkolka, tak se na okruhu moc nevytahla, na to ze to ma vetsi objem nez 130i to moc nezrychluje. nekde soudruzi udelali chyby
haha, rozdily v radu desetin=propadnutí? nekdo by se mel probrat. Nehlede k naprosto odlisnym koncepcim techto dvou aut. <>btw: co test to výsledek. videl jsem nemecky primy test 130 x R32 x astra opc, kde VW naprosto dominoval
No nevím zda myslíme oba stejný test, ale právě v německém testu tohoto složení to jasně na okruhu vyhrálo OPC, poté R32 a až poté 130i a to bylo mokro, kde se mohlo 4x4 ukázat...
A čo bolo predmetom toho testu ? Pretože v tomto porovnaní s BMW 130i jasne vidieť, že Golf zaostáva jak v akcelerácii (si zober čas 0-200 km/h), tak v brzdení. A nemyslím, že sú to malé rozdiely...
nechci "prestiznimu" magazinu krivdit, ale dnesni auta r32 a 130i nevyjimaje, jsou urcena pro silnicni provoz, ne pro okruhy. a tak bych to, ze esp nejde zcela vypnout rozhodne nepovazoval za nedostatek. stejne jako pred deseti lety kritizovali auta u kterych neslo vypnout abs.....
Ono hlavně záleží na povrchu a podmínkách. Na suchu má navrh zadohrab, jinak je to naopakB-] Jinak poslední A3 3.2 nebo GV R32 opravdu nic moc. Těžký potvory s haldexem... Lepší je možná Oct RS dobře upravená nebo Golf GTIB-]
taky jsou to testy automobilu B-] ty silniční provoze. Kde bys to chtel jako testovat :-D Pokud je vypinač, tak má vypínat :-O občas stačí myslet hlavou a ne kolenem ....
ESP by mělo jít plně vypnout vždy a to ani ne z důvodu sportovní jízdy, ale z důvodu zimního období, kdy můžete díky ESP velmi lehce zapadnou ve sněhu.
jj, jak rikas. ;-):-P
myslel som ze od toho je vypinatelne ASR
Přesně tak. Pro průjezd hlubokým sněhem nebo usnadnění vyproštění stačí omezit zásahy ASR do motormanagementu. ESP jako takové vypínat není třeba. Systémy jsou ovšem propojené a jedno ovlivňuje druhé.Na druhou stranu i já chápu, že výrobci u hot-hatchů neumožní úplně deaktivovat stabilizační systém. Nemohou vědět, který trouba s tím kde bude jezdit a s jakým právníkem pak na firmu vyrukuje s tím, že si natloukl nos, protože ESP nefungovalo, a to ať už bylo nebo nebylo úplně vypnuté.Pokud s tím někdo, kdo to umí, chce jezdit zostra na okruhu, pak není přes diagnostiku žádný problém esp zcela deaktivovat.
Ja na octavii II 4x4 ESP vypnout muzu
Některá řešení prostě nepochopím. Ano všechno lze nějak obejít, když už nic, tak vytáhnout příslušnou pojistku, ovšem toto není pro mne akceptovatelné řešení. Výrobce by měl umožnit aby tyto zásadní systémy šly plně vypnout tlačítkem. Nikdy nevíte, kdy se to může hodit.
ako ABS spomaluje auto?
pri brzdení na suchej vozovke spôsobuje dlhšie brzdné dráhy, čím predlžuje čas brzdenia a zhoršuje čas na okruhu!
ABS spíš na štěrku nebo na sněhu a ledu snad prodlužuje brzdnou dráhu.
ABS prodluzuje brzdnou drahu i za uplneho sucha, bohuzel citelne. Kazdopadne on/pff stejne jako na leto vypnout vsechny asistanty. Jednou mi takhle ASR znicil spojku kdyz jsem v -35 zapadl (nemam 4kolku) takze abych vyjel tech par km do kopce (alpy) tak tak dlouho mlatil do brzd az jsem to nevydrzel a pomahal tomu spojkou az do spaleni.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.