Volkswagen Golf R32 oficiálně na českém trhu (ceník)

Volkswagen s příchodem nového roku začal nabízet nový Golf R32 s šestiválcem o objemu 3,2 V6 a výkonem 250 koní pod kapotou. Vůz má ve standardu pohon všech kol (Haldex druhé generace), na stovku se rozjede za 6,5 s a dosáhne maximálky 250 km/h. V základní výbavě bude nakonec stát 932 700 Kč, tedy o 10 tisíc více, než jsme psali (přesněji řečeno Volkswagen psal) před Vánocemi. Za verzi s šestistupňovým automatem DSG zaplatíte 995 800 Kč. Oproti předchozí generaci stojí tedy o poznání méně.

V základu najdete sportovní podvozek snížený o 20 mm, 18" litá kola 225/40 R18, brzdové třmeny lakované modře, spojler vzadu, mřížku chladiče s lamelami, modře tónovaná skla, dvojitou koncovku výfuku uprostřed nárazníku, tříramenný volant, dále šestici airbagů, ABS, ESP, dešťový a světelný senzor, dálkové ovládání centrálu, dvouzónovou automatickou klimatizaci, palubní počítač, CD přehrávač s osmi reproduktory, alarm či bi-xenonové světlomety.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
VW Golf R32
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

včera | Jan Mička | 5 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 21 příspěvků