Volkswagen Golf R32 dostal desetiválec z Lamborghini Gallardo

Volkswagen Golf R32 dostal desetiválec z Lamborghini Gallardo

Asgard Performance, tento název si dobře zapamatujte, protože jde o společnost, která se pustila do velice zajímavého projektu. Vzala starý Golf R32 a do něj napasovala desetiválcový motor z Lamborghini Gallardo. A aby toho nebylo málo, motor ještě dále upravila. Výsledek má těžko představitelných 1500 koní a 1760 Nm.

Retro test: Volkswagen Golf R32 – charakter nikdy nenahradíš

Retro test: Volkswagen Golf R32 – charakter nikdy nenahradíš

Jenže to pořád ještě není všechno. Ano, je samozřejmě zajímavé, že maximálního výkonu dosahuje motor při 9000 otáčkách, stejně jako fakt, že byla do auta instalována automatická převodovka, jenže Golf samotný prošel také důkladnou úpravou a na konci stojí velmi lehké auto. Zmíněné parametry tak mají na starost hmotnost pouhých 900 kg.

Test Volkswagen Golf R: Nadgolf

Test Volkswagen Golf R: Nadgolf

Velká škoda, že společnost Asgard Performance nepřidala další podrobnosti především o dynamice. Na detaily si tak musíme ještě počkat a během čekání můžete prohlížet zveřejněné fotky a videa. Opravdu stojí za to. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

bazar

Skoda Superb 2
Rok výroby: 2010
Stav: 159 697 km
Cena: 290 000 Kč
Skoda Octavia 1,9
Rok výroby: 2008
Stav: 252 773 km
Cena: 90 000 Kč
Skoda Octavia 1,6
Rok výroby: 2012
Stav: 108 423 km
Cena: 194 000 Kč
Renault Thalia 1,2
Rok výroby: 2007
Stav: 156 317 km
Cena: 50 000 Kč
Nissan Juke 1,2
Rok výroby: 2017
Stav: nový vůz
Cena: 360 000 Kč
Skoda Octavia 2
Rok výroby: 2013
Stav: 83 866 km
Cena: 239 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

20.  9.  2017 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků