Volkswagen Golf R32 dostal desetiválec z Lamborghini Gallardo

Asgard Performance, tento název si dobře zapamatujte, protože jde o společnost, která se pustila do velice zajímavého projektu. Vzala starý Golf R32 a do něj napasovala desetiválcový motor z Lamborghini Gallardo. A aby toho nebylo málo, motor ještě dále upravila. Výsledek má těžko představitelných 1500 koní a 1760 Nm.

Retro test: Volkswagen Golf R32 – charakter nikdy nenahradíš

Retro test: Volkswagen Golf R32 – charakter nikdy nenahradíš

Jenže to pořád ještě není všechno. Ano, je samozřejmě zajímavé, že maximálního výkonu dosahuje motor při 9000 otáčkách, stejně jako fakt, že byla do auta instalována automatická převodovka, jenže Golf samotný prošel také důkladnou úpravou a na konci stojí velmi lehké auto. Zmíněné parametry tak mají na starost hmotnost pouhých 900 kg.

Test Volkswagen Golf R: Nadgolf

Test Volkswagen Golf R: Nadgolf

Velká škoda, že společnost Asgard Performance nepřidala další podrobnosti především o dynamice. Na detaily si tak musíme ještě počkat a během čekání můžete prohlížet zveřejněné fotky a videa. Opravdu stojí za to. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

včera | Miro Mihálik | 12 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 19 příspěvků
TEST Lada Vesta SW Cross: Mnohem lepší, než by měla být!

Lada Vesta SW Cross

Přestože jsou vozy Lada na českých silnicích jako doma už celá desetiletí, potkat, nebo ještě lépe řídit nejnovější modely, není zase tak snadné. A víte co? Je to velká škoda…

10.  7.  2018 | Jan Mička | 205 příspěvků