Volkswagen Golf R32 dostal desetiválec z Lamborghini Gallardo

Asgard Performance, tento název si dobře zapamatujte, protože jde o společnost, která se pustila do velice zajímavého projektu. Vzala starý Golf R32 a do něj napasovala desetiválcový motor z Lamborghini Gallardo. A aby toho nebylo málo, motor ještě dále upravila. Výsledek má těžko představitelných 1500 koní a 1760 Nm.

Retro test: Volkswagen Golf R32 – charakter nikdy nenahradíš

Retro test: Volkswagen Golf R32 – charakter nikdy nenahradíš

Jenže to pořád ještě není všechno. Ano, je samozřejmě zajímavé, že maximálního výkonu dosahuje motor při 9000 otáčkách, stejně jako fakt, že byla do auta instalována automatická převodovka, jenže Golf samotný prošel také důkladnou úpravou a na konci stojí velmi lehké auto. Zmíněné parametry tak mají na starost hmotnost pouhých 900 kg.

Test Volkswagen Golf R: Nadgolf

Test Volkswagen Golf R: Nadgolf

Velká škoda, že společnost Asgard Performance nepřidala další podrobnosti především o dynamice. Na detaily si tak musíme ještě počkat a během čekání můžete prohlížet zveřejněné fotky a videa. Opravdu stojí za to. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

včera | Miro Mihálik | 11 příspěvků
TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků
TEST Volvo V60 D4 Polestar: Zpomalí vám tep, vyžehlí děravé okresky!

Volvo V60 D4 Polestar

Nová generace Volva V60 těží z moderní platformy a bere si to podstatné z větších modelů. Možná je to také poslední dieselová generace. Což je škoda.

9.  10.  2018 | Milan Lažanský | 24 příspěvků