Volkswagen Golf R32 dostal desetiválec z Lamborghini Gallardo

Asgard Performance, tento název si dobře zapamatujte, protože jde o společnost, která se pustila do velice zajímavého projektu. Vzala starý Golf R32 a do něj napasovala desetiválcový motor z Lamborghini Gallardo. A aby toho nebylo málo, motor ještě dále upravila. Výsledek má těžko představitelných 1500 koní a 1760 Nm.

Retro test: Volkswagen Golf R32 – charakter nikdy nenahradíš

Retro test: Volkswagen Golf R32 – charakter nikdy nenahradíš

Jenže to pořád ještě není všechno. Ano, je samozřejmě zajímavé, že maximálního výkonu dosahuje motor při 9000 otáčkách, stejně jako fakt, že byla do auta instalována automatická převodovka, jenže Golf samotný prošel také důkladnou úpravou a na konci stojí velmi lehké auto. Zmíněné parametry tak mají na starost hmotnost pouhých 900 kg.

Test Volkswagen Golf R: Nadgolf

Test Volkswagen Golf R: Nadgolf

Velká škoda, že společnost Asgard Performance nepřidala další podrobnosti především o dynamice. Na detaily si tak musíme ještě počkat a během čekání můžete prohlížet zveřejněné fotky a videa. Opravdu stojí za to. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Minitest Subaru Forester 2.0i-L: Vylepšený kmet dostal dvě oči navíc

Subaru Forester 2.0iL (minitest)

Forester chce v letošním roce k poctivému podvozku nabídnout i porci aktivní bezpečnosti. Přesvědčí matador kategorie i ty "bezpečně smýšlející"?

včera | Milan Lažanský | 1 příspěvek
Minitest Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC: Jsou vylepšení znát?

Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC (minitest )

Mitsubishi ASX se v provedení modelového roku 2018 nezměnilo po technické stránce, zapracovalo ale na designu.

13.  1.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků
TEST Kia Stinger GT 3.3 T-GDI AWD: Díky, Alberte!

Kia Stinger GT 3.3 T-GDI AWD

Trvalo více než pět let, než Kia přetavila fantastický koncept GT v produkční auto. Najala na to ty správné lidi a výsledkem je gran turismo, který nemá v historii značky obdoby.

11.  1.  2018 | Jan Mička | 114 příspěvků