Volkswagen Golf R se představuje na dalších fotkách a na videu

Seznam kapitol
  1. Golf R, Video
  2. Fotogalerie

Největším tahákem frankfurtského autosalonu bude bezesporu vrchol řady Golf. Nové R dostalo pod kapotu dvoulitr TFSI naladěný na 300 koní, maximální točivý moment končí na hodnotě 380 Nm, nechybí pohon všech kol s nejnovější spojkou Haldex a vybírat budeme moci mezi automatem a manuálem. V případě DSG zvládne německá novinka v čase pod pět sekund.

Ostrý Volkswagen Golf R je venku, umí stovku pod pět sekund

Ostrý Volkswagen Golf R je venku, umí stovku pod pět sekund

Tohle všechno už víme, stejně jako fakt, že maximum pro Golf R je 250 km/h. Volkswagen ale zveřejnil další fotografie a také video a my se o tyto materiály nemůžeme nepodělit. Za necelý týden k nim přidáme fotky z autosalonu a živé dojmy.

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Golf R, Video
  2. Fotogalerie
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

dnes | Jan Mička | 2 příspěvky
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 21 příspěvků