Volkswagen Golf R se chystá také jako kombi. Představí se v Paříži

Volkswagen Golf R se chystá také jako kombi. Představí se v Paříži

Vypadá to, že si Volkswagen pro sebe nechá mezi sourozenci Octavia/Leon/Golf také titul nejrychlejšího kombi. Octavia RS jako kombík bude po nástupu Leonu ST Cupra (v červenci) překonána, Leon následně překoná Golf R, který taktéž obdrží karoserii kombi. Kolegové z Worldcarfans už zveřejnili první snímky nijak maskovaného prototypu.

Seat v ČR: Leon Cupra, Xperience a víceprvek nejen pro 1.8 TSI

Seat v ČR: Leon Cupra, Xperience a víceprvek nejen pro 1.8 TSI

Doplnit můžeme také informace o tom, že se tato novinka pravděpodobně představí na podzim na autosalonu v Paříži, první zájemci by se mohli dočkat svého exempláře začátkem příštího roku.Technika bude téměř jistě shodná s hatchbackem. Ostré kombi tak nabídne maximum 300 koní a především přítomnost pohonu všech kol.

Test: Volkswagen Golf R – šest versus čtyři

Test: Volkswagen Golf R – šest versus čtyři

Další fotky najdete na worldcarans.com.

bazar

Seat Cordoba 1,4
Rok výroby: 2002
Stav: 162 370 km
Cena: 36 000 Kč
Seat Leon 1,4
Rok výroby: 2002
Stav: 179 079 km
Cena: 56 000 Kč
Seat Leon 2
Rok výroby: 2006
Stav: 120 925 km
Cena: 183 000 Kč
Seat Ibiza 1,4
Rok výroby: 2010
Stav: 98 682 km
Cena: 146 000 Kč
Seat Leon 1,4
Rok výroby: 2003
Stav: 276 050 km
Cena: 30 000 Kč
Seat Toledo 1,9
Rok výroby: 2002
Stav: 153 141 km
Cena: 70 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

dnes | Milan Lažanský | 8 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 15 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků