Volkswagen Golf R s manuálem končí. Velké změny čekají i GTI

14 komentářů

Michal
15. května • 22:08

Proc se ustupuje od manualu.? Ten do sportovni kary patri. Jasne, kdo to tak neproziva, poridi automat.

Stan
16. května • 14:50

Do sportovního vozu už dávno nepatří manuál, ale máte pravdu, že tady bude chybět, jelikož do hothatche vskutku patří.

lethal924
22. května • 17:04

Neumim si predstavit treba miatu (etalon sportovniho vozu) bez manualu. Naopak hothatch je univerzalnejsi auto, praktictejsi, casteji bude clovek popojizdet ve meste v nem nez v jednoucelovem sportaku, takze tady robotizovanou prevodovku chapu. Ale moznost manualu mohli nechat - aspon v nejake omezene serii.

Joe Doe
16. května • 8:45

Pretoze sa pise rok 2018 a pretoze ludia kvoli svojej fyziologii nedokazu drzat krok s komputerizovanymi zariadeniami.Sef vyskumu a vyvoja od Lamborghini to vysvetlil velmi presne:
https://www.roadandtrack.com/new-cars/car-technology/i... ... Pripadne budem parafrazovat z testov motoriek Honda s DCT... 'je to ako jazdit s profesionalnym racing rider', 'sami tam ten kvalt tak presne skratka nedate'.

lethal924
22. května • 16:58

Pokud mas pod sebou 600 koni v Huracanu, nebo 800 v F12, tak jsi rad kdyz ti pomuze robot v ovladani spojky, meziplynu a (robotizovane manualni, nikoliv automaticke) prevodovky. Pokud mas 250 koni v rodinnem aute, tak na projizdku po zatackovitych okreskach se manual hodi, clovek ma pak lepsi zazitek z jizdy. Nikdo z nas neni profi zavodnik, takze kdyz se jednou podari tam narvat ten kvalt ve spravnych otackach a ve spravny moment a vytahnout to auto ze zatacky, je to 3x lepsi pocit nez s padlama. Na druhou stranu robot se hodi taky, do viceuceloveho auta obzvlast a v dnesnim tlustem a izolovanem Golfu manual asi neni potreba kdyz ani nejde slyset motor. Podle me si Polo GTI manual zaslouzi mnohem vic.

kari
16. května • 11:51

Pak se ale dostávám do situace, že jsem "jen spolujezdec" byť s "profesionálním řidičem" ale já si chci jízdu užívat sám a ne za pomoci kohokoli (čehokoli). V tom je ten rozdíl. Klidně budu o něco pomalejší, ale užiju si to ;)

Joe Doe
16. května • 16:29

Jazdu si neuzijes, ked tam budes hadzat kvalty podla toho, ako si ty myslis, ze je vhodne :)

Sir CHerokee
16. května • 8:43

Zákazníci VW jsou asi jiného názoru. Bohužel.

jogurt
16. května • 13:37

Má to pádla, chová se to jako sekvenční převodovka, tak je to sportovní ažaž, apropos, ve kterém motorsportu se dnes ještě řadí kvedlačkou? Nikde.

Velkopřevor
15. května • 20:50

Koncernový megafanatik vyplodil další příspěvek s koncernem v titulku. Vynikající práce a určitě bude bohatý Ježíšek v této požehnané rodině!

VeIkopřevor
16. května • 8:39

Prosím vás odpusťe mi, mám komplex z toho že mě soused pravidelně znásilňoval ve svojí škodovce.

Shimi
15. května • 18:44

Redakce: "vrcholní i přípravy", "Uvedení případy" - kurňa, to si to po sobě neumíte ani přečíst?PS: Neví náhodou někdo, od kterého měsíce se začne montovat manuál do Pola GTI?

Jan Mička
15. května • 18:52 • šéfredaktor AutoRevue.cz

Dobrý den,díky za upozornění, někdy to v tom člověk prostě nevidí. Výroba Pola s manuálem bude od 36. kalendářního týdne.Honza

Shimi
15. května • 19:25

Díky.

Doporučujeme

Články odjinud