Volkswagen Golf R s manuálem končí. Velké změny čekají i GTI

Shimi  |  15. 05. 2018 18:44

Redakce: "vrcholní i přípravy", "Uvedení případy" - kurňa, to si to po sobě neumíte ani přečíst?

PS: Neví náhodou někdo, od kterého měsíce se začne montovat manuál do Pola GTI?

Odpovědět  |   | 

Dobrý den,

díky za upozornění, někdy to v tom člověk prostě nevidí. Výroba Pola s manuálem bude od 36. kalendářního týdne.

Honza

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  15. 05. 2018 19:25

Díky.

Odpovědět  |   | 
Velkopřevor  |  15. 05. 2018 20:50

Koncernový megafanatik vyplodil další příspěvek s koncernem v titulku. Vynikající práce a určitě bude bohatý Ježíšek v této požehnané rodině!

Odpovědět  |   | 
VeIkopřevor  |  16. 05. 2018 08:39

Prosím vás odpusťe mi, mám komplex z toho že mě soused pravidelně znásilňoval ve svojí škodovce.

Odpovědět  |   | 
Michal  |  15. 05. 2018 22:08

Proc se ustupuje od manualu.? Ten do sportovni kary patri. Jasne, kdo to tak neproziva, poridi automat.

Odpovědět  |   | 
Sir CHerokee  |  16. 05. 2018 08:43

Zákazníci VW jsou asi jiného názoru. Bohužel.

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  16. 05. 2018 13:37

Má to pádla, chová se to jako sekvenční převodovka, tak je to sportovní ažaž, apropos, ve kterém motorsportu se dnes ještě řadí kvedlačkou? Nikde.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  16. 05. 2018 08:45

Pretoze sa pise rok 2018 a pretoze ludia kvoli svojej fyziologii nedokazu drzat krok s komputerizovanymi zariadeniami.

Sef vyskumu a vyvoja od Lamborghini to vysvetlil velmi presne:
https://www.roadandtrack.com/new-cars/car-technology/i... ...

Pripadne budem parafrazovat z testov motoriek Honda s DCT... 'je to ako jazdit s profesionalnym racing rider', 'sami tam ten kvalt tak presne skratka nedate'.

Odpovědět  |   | 
kari  |  16. 05. 2018 11:51

Pak se ale dostávám do situace, že jsem "jen spolujezdec" byť s "profesionálním řidičem" ale já si chci jízdu užívat sám a ne za pomoci kohokoli (čehokoli). V tom je ten rozdíl. Klidně budu o něco pomalejší, ale užiju si to ;)

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  16. 05. 2018 16:29

Jazdu si neuzijes, ked tam budes hadzat kvalty podla toho, ako si ty myslis, ze je vhodne :)

Odpovědět  |   | 
lethal924  |  22. 05. 2018 16:58

Pokud mas pod sebou 600 koni v Huracanu, nebo 800 v F12, tak jsi rad kdyz ti pomuze robot v ovladani spojky, meziplynu a (robotizovane manualni, nikoliv automaticke) prevodovky. Pokud mas 250 koni v rodinnem aute, tak na projizdku po zatackovitych okreskach se manual hodi, clovek ma pak lepsi zazitek z jizdy. Nikdo z nas neni profi zavodnik, takze kdyz se jednou podari tam narvat ten kvalt ve spravnych otackach a ve spravny moment a vytahnout to auto ze zatacky, je to 3x lepsi pocit nez s padlama. Na druhou stranu robot se hodi taky, do viceuceloveho auta obzvlast a v dnesnim tlustem a izolovanem Golfu manual asi neni potreba kdyz ani nejde slyset motor. Podle me si Polo GTI manual zaslouzi mnohem vic.

Odpovědět  |   | 
Stan  |  16. 05. 2018 14:50

Do sportovního vozu už dávno nepatří manuál, ale máte pravdu, že tady bude chybět, jelikož do hothatche vskutku patří.

Odpovědět  |   | 
lethal924  |  22. 05. 2018 17:04

Neumim si predstavit treba miatu (etalon sportovniho vozu) bez manualu. Naopak hothatch je univerzalnejsi auto, praktictejsi, casteji bude clovek popojizdet ve meste v nem nez v jednoucelovem sportaku, takze tady robotizovanou prevodovku chapu. Ale moznost manualu mohli nechat - aspon v nejake omezene serii.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Hyundai Kona Hybrid Premium: Příští zastávka Spořilov?

Hyundai Kona Hybrid Premium

Hyundai má talent snad na všechno. Umí rodinná, sportovní i užitková auta. Jak se mu ale povedl hybridní crossover?

včera | Vladimír Kadera | 52 příspěvků
Minitest Volkswagen up! GTI (85 kW): Meziměstská střela i obětní beránek

Volkswagen up! GTI

Utratit více než 400.000 Kč za městské auto se spalovacím motorem může kdekomu připadat jako holý nesmysl. Všechno ale začne dávat smysl, když vezmete v úvahu tři magická písmena na jeho zádi a pořádně se projedete.

21.  5.  2020 | Jan Mička | 13 příspěvků
TEST Audi S8 TFSI quattro (420 kW): Lepší sportovní limuzína tu ještě nebyla!

Audi S8 TFSI quattro 420 kW

Specifikace testovacích automobilů se často vejdou na jeden papír velikosti A4. K testovanému Audi S8 bylo takových papírů 26.

19.  5.  2020 | Vladimír Kadera | 76 příspěvků

Nejčtenější články

Co jsou zač luxusní auta z miliardové razie v Praze? Jedním z nich jezdí i Leoš Mareš!

Co jsou zač luxusní auta z miliardové razie…

Sedm luxusních automobilů a řada luxusních hodinek jsou jenom špičkou ledovce.

21.  2.  2020 | | 15 N/A
Rez a špína jako umění? Americký trend patinových Volkswagenů dobývá svět

Rez a špína jako umění? Americký trend pati…

Stále rostoucí trend patinovaných vozů se z Ameriky postupně rozrůstá do celého světa. Jedna z nejsilnějších komunit je ta okolo vzduchem chlazených Volkswagenů. Vybrali jsme některé zajímavé kousky.

6.  5.  2020 | | 8 N/A
Původní Škoda 720 mohla zatopit BMW i Fordu. Zůstala však jen snem chalupářů

Původní Škoda 720 mohla zatopit BMW i Fordu…

Než do hry vstoupil Giorgetto Giugiaro a jeho Ital Design, pokoušeli se v AZNP zhmotnit vizi moderní velké škodovky čistě ve vlastní režii. Výsledek ve srovnání s vozy navrženými v Itálii možná oku tolik nelahodí, potenciál pětici prototypů s názvem I-1 až I-5 ale upřít nelze.

4.  5.  2020 | | 45 N/A
Kultura Bosozuku představuje největší japonský bizár. Přesvědčte se o tom sami

Kultura Bosozuku představuje největší japon…

Ono je to vlastně diskutabilní: pro nás je to něco okázalého a nevídaného, ale v Japonsku jsou tyto bizarnosti na denním pořádku.

10.  8.  2019 | | 28 N/A
Hyundai spouští prodej aut přes Mall.cz. Za nákup on-line přidá slušný bonus

Hyundai spouští prodej aut přes Mall.cz. Za…

S internetovým obchodem Mall.cz rozjíždí české zastoupení Hyundai spolupráci, díky které si budete moci nové auto objednat jednoduše on-line.

27.  4.  2020 | | 63 N/A