Volkswagen Golf R s manuálem končí. Velké změny čekají i GTI

Shimi  |  15. 05. 2018 18:44

Redakce: "vrcholní i přípravy", "Uvedení případy" - kurňa, to si to po sobě neumíte ani přečíst?

PS: Neví náhodou někdo, od kterého měsíce se začne montovat manuál do Pola GTI?

Odpovědět  |   | 

Dobrý den,

díky za upozornění, někdy to v tom člověk prostě nevidí. Výroba Pola s manuálem bude od 36. kalendářního týdne.

Honza

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  15. 05. 2018 19:25

Díky.

Odpovědět  |   | 
Velkopřevor  |  15. 05. 2018 20:50

Koncernový megafanatik vyplodil další příspěvek s koncernem v titulku. Vynikající práce a určitě bude bohatý Ježíšek v této požehnané rodině!

Odpovědět  |   | 
VeIkopřevor  |  16. 05. 2018 08:39

Prosím vás odpusťe mi, mám komplex z toho že mě soused pravidelně znásilňoval ve svojí škodovce.

Odpovědět  |   | 
Michal  |  15. 05. 2018 22:08

Proc se ustupuje od manualu.? Ten do sportovni kary patri. Jasne, kdo to tak neproziva, poridi automat.

Odpovědět  |   | 
Sir CHerokee  |  16. 05. 2018 08:43

Zákazníci VW jsou asi jiného názoru. Bohužel.

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  16. 05. 2018 13:37

Má to pádla, chová se to jako sekvenční převodovka, tak je to sportovní ažaž, apropos, ve kterém motorsportu se dnes ještě řadí kvedlačkou? Nikde.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  16. 05. 2018 08:45

Pretoze sa pise rok 2018 a pretoze ludia kvoli svojej fyziologii nedokazu drzat krok s komputerizovanymi zariadeniami.

Sef vyskumu a vyvoja od Lamborghini to vysvetlil velmi presne:
https://www.roadandtrack.com/new-cars/car-technology/i... ...

Pripadne budem parafrazovat z testov motoriek Honda s DCT... 'je to ako jazdit s profesionalnym racing rider', 'sami tam ten kvalt tak presne skratka nedate'.

Odpovědět  |   | 
kari  |  16. 05. 2018 11:51

Pak se ale dostávám do situace, že jsem "jen spolujezdec" byť s "profesionálním řidičem" ale já si chci jízdu užívat sám a ne za pomoci kohokoli (čehokoli). V tom je ten rozdíl. Klidně budu o něco pomalejší, ale užiju si to ;)

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  16. 05. 2018 16:29

Jazdu si neuzijes, ked tam budes hadzat kvalty podla toho, ako si ty myslis, ze je vhodne :)

Odpovědět  |   | 
lethal924  |  22. 05. 2018 16:58

Pokud mas pod sebou 600 koni v Huracanu, nebo 800 v F12, tak jsi rad kdyz ti pomuze robot v ovladani spojky, meziplynu a (robotizovane manualni, nikoliv automaticke) prevodovky. Pokud mas 250 koni v rodinnem aute, tak na projizdku po zatackovitych okreskach se manual hodi, clovek ma pak lepsi zazitek z jizdy. Nikdo z nas neni profi zavodnik, takze kdyz se jednou podari tam narvat ten kvalt ve spravnych otackach a ve spravny moment a vytahnout to auto ze zatacky, je to 3x lepsi pocit nez s padlama. Na druhou stranu robot se hodi taky, do viceuceloveho auta obzvlast a v dnesnim tlustem a izolovanem Golfu manual asi neni potreba kdyz ani nejde slyset motor. Podle me si Polo GTI manual zaslouzi mnohem vic.

Odpovědět  |   | 
Stan  |  16. 05. 2018 14:50

Do sportovního vozu už dávno nepatří manuál, ale máte pravdu, že tady bude chybět, jelikož do hothatche vskutku patří.

Odpovědět  |   | 
lethal924  |  22. 05. 2018 17:04

Neumim si predstavit treba miatu (etalon sportovniho vozu) bez manualu. Naopak hothatch je univerzalnejsi auto, praktictejsi, casteji bude clovek popojizdet ve meste v nem nez v jednoucelovem sportaku, takze tady robotizovanou prevodovku chapu. Ale moznost manualu mohli nechat - aspon v nejake omezene serii.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Hyundai i30 N Performance: Váš vstup do světa rychlých aut

Hyundai i30 N Performance (minitest)

Najděte mi auto s výkonem přes dvě stě sedmdesát koní, samosvorným diferenciálem a manuální převodovkou za sedm set tisíc.

11.  7.  2019 | Vladimír Kadera | 51 příspěvků
S Audi SQ8 TDI na trati Tour de France: Jízda, kterou prostě nepochopíte

Audi SQ8 TDI (první svezení)

V rámci rozšiřování nabídky sportovních audi s písmenem S v názvu jsme se dočkali i modelu SQ8 TDI. Je to sice pět metrů dlouhé SUV, zatáčky ale zvládá jako kompaktní hatchback!

9.  7.  2019 | Svět motorů | 87 příspěvků
První jízda s novou Škodou Superb Scout: Dejte jí 2.0 TDI Evo a bude skvělá!

Škoda Superb Scout (první svezení)

První kilometry s novou Škodou Superb Scout jsme absolvovali v Rakousku. Vedle klikatých okresek nás trasa zavedla i na šotolinu a byl dostatek času k vyzkoušení nového prediktivního tempomatu. Jaký je prozatímní verdikt?

5.  7.  2019 | Jan Mička | 77 příspěvků

Nejčtenější články

Zákaz jízdy kamionů o prázdninách: Ministerstvo vydalo jasné stanovisko

Zákaz jízdy kamionů o prázdninách: Minister…

Ministerstvo dopravy zveřejňuje přesné stanovisko upřesňující zákaz jízdy kamionů na českých silnicích během letních prázdnin.

6.  7.  2019 | | 203 N/A
Škoda 130 RS typ 739 vypadala šeredně. Přineslo jí to však zajímavé výhody

Škoda 130 RS typ 739 vypadala šeredně. Přin…

V AZNP mu důvěrně říkali Skokan zelený kvůli „výrazu“ přídě i odstínu laku inspirovaného koncepty Bertoneho. Svérázně pojaté kupé mělo nahradit krásnou 130 RS, ostrého nasazení se však nikdy nedočkalo.

7.  7.  2019 | | 44 N/A
Škoda Superb v ohrožení. Přesun do Turecka znamená výrobu u jiné značky

Škoda Superb v ohrožení. Přesun do Turecka …

Škodovácký závod v Kvasinách je tradičním místem výroby vlajkové lodi Superb. Teď se ale znova objevují zprávy, že by se produkce nové generace mohla přesunout do zahraničí.

20.  6.  2019 | | 133 N/A
Do nabídky Fabie se vrací nejlepší motor TSI. Přestože to šéf Škody dříve vyvracel

Do nabídky Fabie se vrací nejlepší motor TS…

Jsou tomu tři týdny, co jsme naposledy psali o úbytku pohonných jednotek u Škody Fabia. Mělo to být definitivní, nakonec ale Škoda obrací a paletu agregátů rozšiřuje.

28.  6.  2019 | | 171 N/A
Mladí lidé v Česku už nechtějí řídit. Zájem o řidičák skupiny B razantně opadá

Mladí lidé v Česku už nechtějí řídit. Zájem…

Doby, kdy bylo získání řidičáku jedním z prvořadých cílů dospělých jedinců, podle všeho pomalu končí. Mladí lidé ztrácejí o řidičák zájem a dopravu řeší jinak.

2.  7.  2019 | | 97 N/A