Volkswagen Golf R s manuálem končí. Velké změny čekají i GTI

Shimi  |  15. 05. 2018 18:44

Redakce: "vrcholní i přípravy", "Uvedení případy" - kurňa, to si to po sobě neumíte ani přečíst?

PS: Neví náhodou někdo, od kterého měsíce se začne montovat manuál do Pola GTI?

Odpovědět  |   | 

Dobrý den,

díky za upozornění, někdy to v tom člověk prostě nevidí. Výroba Pola s manuálem bude od 36. kalendářního týdne.

Honza

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  15. 05. 2018 19:25

Díky.

Odpovědět  |   | 
Velkopřevor  |  15. 05. 2018 20:50

Koncernový megafanatik vyplodil další příspěvek s koncernem v titulku. Vynikající práce a určitě bude bohatý Ježíšek v této požehnané rodině!

Odpovědět  |   | 
VeIkopřevor  |  16. 05. 2018 08:39

Prosím vás odpusťe mi, mám komplex z toho že mě soused pravidelně znásilňoval ve svojí škodovce.

Odpovědět  |   | 
Michal  |  15. 05. 2018 22:08

Proc se ustupuje od manualu.? Ten do sportovni kary patri. Jasne, kdo to tak neproziva, poridi automat.

Odpovědět  |   | 
Sir CHerokee  |  16. 05. 2018 08:43

Zákazníci VW jsou asi jiného názoru. Bohužel.

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  16. 05. 2018 13:37

Má to pádla, chová se to jako sekvenční převodovka, tak je to sportovní ažaž, apropos, ve kterém motorsportu se dnes ještě řadí kvedlačkou? Nikde.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  16. 05. 2018 08:45

Pretoze sa pise rok 2018 a pretoze ludia kvoli svojej fyziologii nedokazu drzat krok s komputerizovanymi zariadeniami.

Sef vyskumu a vyvoja od Lamborghini to vysvetlil velmi presne:
https://www.roadandtrack.com/new-cars/car-technology/i... ...

Pripadne budem parafrazovat z testov motoriek Honda s DCT... 'je to ako jazdit s profesionalnym racing rider', 'sami tam ten kvalt tak presne skratka nedate'.

Odpovědět  |   | 
kari  |  16. 05. 2018 11:51

Pak se ale dostávám do situace, že jsem "jen spolujezdec" byť s "profesionálním řidičem" ale já si chci jízdu užívat sám a ne za pomoci kohokoli (čehokoli). V tom je ten rozdíl. Klidně budu o něco pomalejší, ale užiju si to ;)

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  16. 05. 2018 16:29

Jazdu si neuzijes, ked tam budes hadzat kvalty podla toho, ako si ty myslis, ze je vhodne :)

Odpovědět  |   | 
lethal924  |  22. 05. 2018 16:58

Pokud mas pod sebou 600 koni v Huracanu, nebo 800 v F12, tak jsi rad kdyz ti pomuze robot v ovladani spojky, meziplynu a (robotizovane manualni, nikoliv automaticke) prevodovky. Pokud mas 250 koni v rodinnem aute, tak na projizdku po zatackovitych okreskach se manual hodi, clovek ma pak lepsi zazitek z jizdy. Nikdo z nas neni profi zavodnik, takze kdyz se jednou podari tam narvat ten kvalt ve spravnych otackach a ve spravny moment a vytahnout to auto ze zatacky, je to 3x lepsi pocit nez s padlama. Na druhou stranu robot se hodi taky, do viceuceloveho auta obzvlast a v dnesnim tlustem a izolovanem Golfu manual asi neni potreba kdyz ani nejde slyset motor. Podle me si Polo GTI manual zaslouzi mnohem vic.

Odpovědět  |   | 
Stan  |  16. 05. 2018 14:50

Do sportovního vozu už dávno nepatří manuál, ale máte pravdu, že tady bude chybět, jelikož do hothatche vskutku patří.

Odpovědět  |   | 
lethal924  |  22. 05. 2018 17:04

Neumim si predstavit treba miatu (etalon sportovniho vozu) bez manualu. Naopak hothatch je univerzalnejsi auto, praktictejsi, casteji bude clovek popojizdet ve meste v nem nez v jednoucelovem sportaku, takze tady robotizovanou prevodovku chapu. Ale moznost manualu mohli nechat - aspon v nejake omezene serii.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110: Lehká krize identity

Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110

Nejdříve to měl být crossover pro masy, teď si to v Citroënu rozmysleli a tvrdí, že jde o normální hatchback. Takže jsme společně s Cactusem vyrazili na cestu poznání, najít jeho místo pod sluncem.

24.  5.  2018 | Miro Mihálik | 18 příspěvků
TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

22.  5.  2018 | Milan Lažanský | 27 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 10 příspěvků

Nejčtenější články

Chcete vydělávat 100.000 Kč měsíčně? Tolik dostali za duben zaměstnanci Škody

Chcete vydělávat 100.000 Kč měsíčně? Tolik …

Platy v mladoboleslavské automobilce vyrostly do rekordních výšin. Většina zaměstnanců dostala alespoň 100.000 Kč hrubého.

14.  5.  2018 | | 151 N/A
Němci ujeli s Fabií 106.000 km. Pak ji v Česku nechali rozebrat do šroubku

Němci ujeli s Fabií 106.000 km. Pak ji v Če…

Zelená Škoda Fabia Combi prošla dlouhodobým testem Auto Bildu. Pak se vrátila zpátky do České republiky, kde prošla kompletní rozborkou.

23.  5.  2018 | | 50 N/A
Nástupce Rapidu se rodí v bolestech. Chybí nářadí, montuje se ručně

Nástupce Rapidu se rodí v bolestech. Chybí …

Aktuální vydání týdeníku Škodovácký odborář informovalo o náběhu výroby nástupce Škody Rapid. Zaměstnanci se musejí potýkat s prvotními problémy.

20.  5.  2018 | | 141 N/A
Škoda Š 720: Šestiválec měl konkurovat BMW, skončilo to fiaskem

Škoda Š 720: Šestiválec měl konkurovat BMW,…

Prototyp vozu střední třídy s označením Š 720 měl být odpovědí AZNP na plánovaný růst životní úrovně socialistického Československa. Jak to nakonec dopadlo, asi není těžké uhodnout.

19.  5.  2018 | | 27 N/A
Řidič ve starém BMW narazil VW Polo na sloup osvětlení. Kdo je ale na vině?

Řidič ve starém BMW narazil VW Polo na slou…

Bizarně a nebezpečně vypadá dopravní nehoda, která se odehrála na neznámém místě.

4.  5.  2018 | | 30 N/A