Volkswagen Golf R s manuálem končí. Velké změny čekají i GTI

Shimi  |  15. 05. 2018 18:44

Redakce: "vrcholní i přípravy", "Uvedení případy" - kurňa, to si to po sobě neumíte ani přečíst?

PS: Neví náhodou někdo, od kterého měsíce se začne montovat manuál do Pola GTI?

Odpovědět  |   | 

Dobrý den,

díky za upozornění, někdy to v tom člověk prostě nevidí. Výroba Pola s manuálem bude od 36. kalendářního týdne.

Honza

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  15. 05. 2018 19:25

Díky.

Odpovědět  |   | 
Velkopřevor  |  15. 05. 2018 20:50

Koncernový megafanatik vyplodil další příspěvek s koncernem v titulku. Vynikající práce a určitě bude bohatý Ježíšek v této požehnané rodině!

Odpovědět  |   | 
VeIkopřevor  |  16. 05. 2018 08:39

Prosím vás odpusťe mi, mám komplex z toho že mě soused pravidelně znásilňoval ve svojí škodovce.

Odpovědět  |   | 
Michal  |  15. 05. 2018 22:08

Proc se ustupuje od manualu.? Ten do sportovni kary patri. Jasne, kdo to tak neproziva, poridi automat.

Odpovědět  |   | 
Sir CHerokee  |  16. 05. 2018 08:43

Zákazníci VW jsou asi jiného názoru. Bohužel.

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  16. 05. 2018 13:37

Má to pádla, chová se to jako sekvenční převodovka, tak je to sportovní ažaž, apropos, ve kterém motorsportu se dnes ještě řadí kvedlačkou? Nikde.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  16. 05. 2018 08:45

Pretoze sa pise rok 2018 a pretoze ludia kvoli svojej fyziologii nedokazu drzat krok s komputerizovanymi zariadeniami.

Sef vyskumu a vyvoja od Lamborghini to vysvetlil velmi presne:
https://www.roadandtrack.com/new-cars/car-technology/i... ...

Pripadne budem parafrazovat z testov motoriek Honda s DCT... 'je to ako jazdit s profesionalnym racing rider', 'sami tam ten kvalt tak presne skratka nedate'.

Odpovědět  |   | 
kari  |  16. 05. 2018 11:51

Pak se ale dostávám do situace, že jsem "jen spolujezdec" byť s "profesionálním řidičem" ale já si chci jízdu užívat sám a ne za pomoci kohokoli (čehokoli). V tom je ten rozdíl. Klidně budu o něco pomalejší, ale užiju si to ;)

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  16. 05. 2018 16:29

Jazdu si neuzijes, ked tam budes hadzat kvalty podla toho, ako si ty myslis, ze je vhodne :)

Odpovědět  |   | 
lethal924  |  22. 05. 2018 16:58

Pokud mas pod sebou 600 koni v Huracanu, nebo 800 v F12, tak jsi rad kdyz ti pomuze robot v ovladani spojky, meziplynu a (robotizovane manualni, nikoliv automaticke) prevodovky. Pokud mas 250 koni v rodinnem aute, tak na projizdku po zatackovitych okreskach se manual hodi, clovek ma pak lepsi zazitek z jizdy. Nikdo z nas neni profi zavodnik, takze kdyz se jednou podari tam narvat ten kvalt ve spravnych otackach a ve spravny moment a vytahnout to auto ze zatacky, je to 3x lepsi pocit nez s padlama. Na druhou stranu robot se hodi taky, do viceuceloveho auta obzvlast a v dnesnim tlustem a izolovanem Golfu manual asi neni potreba kdyz ani nejde slyset motor. Podle me si Polo GTI manual zaslouzi mnohem vic.

Odpovědět  |   | 
Stan  |  16. 05. 2018 14:50

Do sportovního vozu už dávno nepatří manuál, ale máte pravdu, že tady bude chybět, jelikož do hothatche vskutku patří.

Odpovědět  |   | 
lethal924  |  22. 05. 2018 17:04

Neumim si predstavit treba miatu (etalon sportovniho vozu) bez manualu. Naopak hothatch je univerzalnejsi auto, praktictejsi, casteji bude clovek popojizdet ve meste v nem nez v jednoucelovem sportaku, takze tady robotizovanou prevodovku chapu. Ale moznost manualu mohli nechat - aspon v nejake omezene serii.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Cupra Ateca 2.0 TSI DSG 4Drive: To nejlepší z Česka?

Cupra Ateca 2.0 TSI DSG 4Drive

Sportovní Seaty mají nesmírně dlouhou tradici. Teprve loni se je ale Španělé rozhodli seskupit je pod jednu značku a dát jim novou identitu. A protože SUV v dnešní době táhnou, stal se průkopníkem model Ateca.

včera | Jan Mička | 27 příspěvků
Minitest Mazda 6 2.5 Skyactiv-G A/T: Mimo čas a obvyklé mantinely

Mazda 6 2.5 Skyaktiv-G A/T (minitest)

Vzepřít se jednou provždy kalendáři, jen mládí, nikdy stáří, zpívá v jednom ze svých šlágrů božský Kája. Máme ale tak trochu dojem, že si něco podobného může pobrukovat i Mazda se svou šestkou.

10.  1.  2019 | Miro Mihálik | 88 příspěvků
S VW Touareg napříč Marokem: Existuje vůbec něco, co nezvládne?

S VW Touareg napříč Marokem

Čtyři dny v autě, skoro 1300 ujetých kilometrů a mraky různorodých zážitků, které bych jinak nepochytil za celý rok. Nějak takto by se dalo ve zkratce shrnout putování Marokem za volantem jednoho z nejlepších SUV dnešní doby.

6.  1.  2019 | Jan Mička | 43 příspěvků

Nejčtenější články

Američané mají nový patent na otevírání dveří. Pomůže v kopci i ve větru

Američané mají nový patent na otevírání dve…

Už jsme viděli dveře otevírané do stran, nahoru, dolů nebo zajíždějící do karoserie. Chevrolet ale přišel na to, jak takovou obyčejnou věc udělat ještě elegantnější a bezpečnější.

28.  12.  2018 | | 23 N/A
Majitel Tesly Model 3 ukázal její otřesnou kvalitu. Byla úplně nová

Majitel Tesly Model 3 ukázal její otřesnou …

Tesla se často potýká s negativními ohlasy na kvalitu výroby. Změnilo se něco u jejich nejnovějšího modelu?

27.  12.  2018 | | 211 N/A
Nová Toyota RAV4 má české ceny. Chcete nejlepší dynamiku? Berte hybrid!

Nová Toyota RAV4 má české ceny. Chcete nejl…

Nová generace Toyoty RAV4 přijíždí do Česka s atmosférickým dvoulitrovým čtyřválcem a také jako hybrid. Oba agregáty je možné kombinovat s pohonem předních i všech kol.

8.  1.  2019 | | 101 N/A
Asistent jízdy v pruhu někteří řidiči raději vypínají. IIHS zjišťoval důvod

Asistent jízdy v pruhu někteří řidiči raděj…

Asistence jízdy v pruhu patří k pomocným systémům, které řidiči velice často vypínají. Průzkum IIHS z USA nyní ukázal, že nelibost vůči technologií proudí z jednoduchého důvodu a lze ji přitom lehce vyřešit.

2.  1.  2019 | | 148 N/A
Jako boss: Velký šéf Toyoty opět spatřen ve své unikátní limuzíně Century GRMN

Jako boss: Velký šéf Toyoty opět spatřen ve…

Speciální přiostřená limuzína Toyota Century GRMN se opět ukázala na veřejnosti. Na zadním sedadle samozřejmě neseděl nikdo jiný než samotný prezident automobilky.

12.  1.  2019 | | 23 N/A