Volkswagen Golf R: odhalování začíná. První oficiální snímek je tady

Sedmá generace Volkswagenu Golf se už představila snad ve všech možných variantách. Jenže se pořád čeká na tu nejzajímavější, na vrcholné R, které má být po všech stránkách lepší než předchůdce. Především se pod kapotou objeví dvoulitr TFSI s výkonem 300 koní známý už z Audi S3. Pohon všech kol s pátou generací spojky Haldex je pak samozřejmostí.

Testy | Sportovní auta | Volkswagen | Volkswagen Golf

Test: Volkswagen Golf R – šest versus čtyři

Nový Golf R bude navíc přibližně o 50 kg lehčí, stovku zvládne za pět sekund a maximální rychlost zůstane elektronicky omezena na obligátních 250 km/h. Co také stojí za zmínku, to je podle neoficiálních informací fakt, že novinka bude kromě všeho jiného levnější než šestá generace Golfu R.

Testy | Sportovní auta | Volkswagen | Volkswagen Golf

Retro test: Volkswagen Golf R32 – charakter nikdy nenahradíš

Volkswagen Golf R by se měl ukázat na autosalonu ve Frankfurtu. Automobilka už na internet vyslala čtyři obrázky, na kterých si můžeme prohlédnout postupný vývoj od starých Golfů R32, přes dosluhující R až po náznak nastupující novinky. Hned jak budou k dispozici další informace, rádi se podělíme.

Test: Audi A5 Coupé je moderní a vyspělé GT. Pár výhrad ale máme...

Audi A5 Coupé

Vyzkoušeli jsme nejnovější kupé od Audi. Nová A5 jde opět proti Mercedesu třídy C a BMW řady 4. Jakého zákazníka může zaujmout?

18.  5.  2017 | Milan Lažanský | 45 příspěvků
Návrat Fiatu do nižší střední třídy. Čím při testu zaujalo vrcholné Tipo?

Fiat Tipo 1.6 MultiJet (6M)

Fiat Tipo ve variantě hatchback jsme otestovali s motorem 1.6 MultiJet a šestistupňovým manuálem. Čím překvapil a kde jsou jeho slabá místa?

13.  5.  2017 | Stanislav Kolman | 17 příspěvků
Test Citroënu Grand C4 Picasso: Pro rodinu stále lepší volba než SUV

Citroën Grand C4 Picasso

Proti módním SUV jde Citroën s modernizovaným Grand C4 Picasso. Vyzkoušeli jsme jej s netradiční benzinovou motorizací 1,6 THP a automatickou převodovkou.

4.  5.  2017 | Milan Lažanský | 73 příspěvků