Volkswagen Golf R od JDEngineering může mít klidně 519 koní

Volkswagen Golf R od JDEngineering může mít klidně 519 koní

I v našem testu jsme si Volkswagen Golf R oblíbili pro jeho vysoký a snadno dostupný výkon. Standardně produkuje nejrychlejší sériový Golf výkon 221 kW (300 koní) a sprint na stokilometrovou rychlost zvládne pod pět sekund. To jsou hodně slušné hodnoty, které byly ještě před lety vyhrazené ryzím sportovním autům s několikamilionovými cenovkami. A dnes něco podobného pořídíte v hatchbacku za milion.

Jenže ani to nemusí být z hlediska výkonu konečná. Stačí se zastavit u tuningové společnosti JDEngineering, kteří eRko osadí turbodmychadlem TTE525, lepší spojkou a karbonovým airboxem.

Test Volkswagen Golf R: Nadgolf

Test Volkswagen Golf R: Nadgolf

Výfuk je téměř sériový - nová je jen downpipe bez katalyzátoru. Společně s tím dostal Golf také větší mezichladič, výkonnější pumpu a chybět nemohl ani chiptuning motoru a automatické převodovky. Výsledkem je výkon 382 kW (519 koní) a točivý moment 580,9 Nm.

VW Golf R400 potrvzen do výroby: přijde už letos s výkonem 420 koní

VW Golf R400 potrvzen do výroby: přijde už letos s výkonem 420 koní

Vzhledem k tomu, že jde o motor EA888, který se nachází v celé řadě dalších aut, nemusí zoufat ani majitelé Golfu GTI nebo třeba Octavie RS. Z původního výkonu 220 (230 koní) dokážou lidé z JDEngineering dostat rovných 221 kW (300 koní) a 430 Nm.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
TEST BMW X4 M40d/240 kW: Začnu mít konečně rád crossovery?

BMW X4 M40d

Projet se v nejvýkonnější naftové X4 někde na riviéře, prskali bychom nad jejím podivným designem. Když ale máte na silnicích kalamitu a objevíte její zábavně naladěnou čtyřkolku, máte Vánoce i v únoru.

včera | Miro Mihálik | 17 příspěvků
Minitest Škoda Superb 1.5 TSI ACT DSG: Je to o úhlu pohledu

Škoda Superb 1.5 TSI ACT (minitest)

Nový motor, stejný výkon. Změnila se nějak základní Škoda Superb s jednotkou 1.5 TSI?

15.  2.  2019 | Vladimír Kadera | 89 příspěvků
TEST Škoda Kodiaq RS 2.0 TDI/176 kW: Dává smysl, jen trochu jiný

Škoda Kodiaq RS 2.0 TDI/176 kW

Při hodnocení Škody Kodiaq RS velice záleží na přístupu „pozorovatele“. Pokud vůz budete brát jako sportovní SUV, zřejmě vám brzy dojdou argumenty. V nabídce však rozhodně není nadbytečný.

12.  2.  2019 | Jan Mička | 85 příspěvků