u nás na Slovensku je medzi obcami povinná rýchlost 90km za hodinu na dialnici 130 km/hoh a v obci 50km/hodPre mna golf ev iné nemecké auto múže mat aj 500 600 koní zaujíma mna to ako vcerajší prd!!!Ja neviem pochopit autorov,že co je na tom zaujímavé vyrábat kone asi je to pre kone urcené!!!3-[ a okrem toho Slovensko ale aj cesko je len malý krtinec co sa týka velkosti...
Prave proto potrebujes takovyhle auto abyses z toho krtince rychle dostal
Kolik byla výchozí světlost, resp. kolik je nyní?
To pan autor Duchoň neví, neb to nebylo v tiskovce a sám to nezjistí :-D
Jakto ze nevi? dyt kazdy vi, ze puvodne byla o 25 mm vyssi, ne? B-]
Ondrášíku, kde ses naučil logiku?
Pavle, u vas doma urcite ne.
100% na zadok? Je v tom torsen? Alebo ide o "urcitu situaciu" ked su obe predne kolesa na lade a vtedy pojde 100% na zadok? :-D
Samozřejmě, že se jedná o situaci, kdy přední kola ztratí veškerou trakci. Copak ty znáš nějakou stálou čtyřkolku (mimo xDrive), která by dokázala poslat všechno na zadek, bez ztráty adheze předku?
Opacne: Pozname nejaku stvorkolku, ktora pri strate trakcie na predku nedokazala poslat 100 na zadok?
kazdy druhy poradny off road, ktery nema pripojeny zadek :))
Když to bude startovat na ceníkových 800tis.Kč, tak to bude zajímavý. Ale tipnul bych tak 870tis.Kč
No s ohledem na ceny WRX a Ralliartu je cena 800tis. opravdu jenom pro pozery.
Tohle by mohlo být ale další auto, který by se ti mohlo chvíli objevovat ve výběru, ne;-)
Ne, to vazne nemohlo. Nez toto pseudo zabavne auto, to radeji MPS s cenou o dobrych 200-300tis. nize, lepsi vybavou, motorem, samosvorem a dynamikou. Toto je vazne takove o nicem a zazdivaji to pohonem.
S tou cenou bych souhlasil, na to ostatní bych si počkal až si to člověk projede.
No uprimne pohon je dan a je jasny. Takze chovani vozu je vice mene zname. na ten vykon mne uviduje dynamika, kterou bych pri 0-100 cekal vyrazne lepsi. Preci jenom 4kolka o 10 koni vetsi vykon jak treba MPS a horsi 0-100, kde ma trakce 4kolky nejvetsi vyznam? Divne...
bez DSG má v tomhle článku psaný Golf R 5,7s a MPS 3 má 6,1. Nebo ty máš jiný informace?
No tu prevodovku jsem prehledl. Takze VW poprve priznal, ze DSG je pomalejsi, nez ruce ridice? No bylo na case.
s DSG je psáno 5,5
cece kde ja sem cetl 6,4 s?
to já chlape nevím :-)
no pak je to vsechno jinak :)
no proto :)
:) no jo, ale furt je to o nicem, at si rika kdo chce co chce. VW nedokazalo zatim udelat auto, ktere by ve smeru sortovna dodavalo pri stejnych vykonech stejne jizdni vykony.
Radku, dlouho jsem nevěděl, co jsi zač, ale už mi to dochází. Jsi komik :-D
Není, je to ženská a maskuje to tim nickem. Jeho resp. její prává identita je na TipCars s nickem Kylie :-D:-D:-P:-P
Prd, nebo-li hov*o.MPS není dost silná, je všechno jen ne cool kára, byť by stála 400tisíc káče.0-200 za 26 je slabota, předokola je u auta na celoroční použití v našich končinách taky na hov*o, punc levného japonského spotřebáku ji taky nepřidá. Toto Rko není pro mně dost repre, ale po poladění (ne optickém) s ním bude o dost lepší zábava B-]
Nepatří Golf náhodou mezi dražší a kvalitnější auta v této kategorii?? Autor článku je asi mimo..;-)
neviem co je pre vas drahe, ale mne golf nepride ako drahe auto, naopak lacne
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.