8. generace Volkswagenu Golf už vyndala z rukávu skoro všechny trumfy. Dokonce už jsme se  svezli i s ostrou variantou GTI , která je nositelem několik dekád staré tradice. Tu největší pecku si ale značka nechává až nakonec. Čeká nás totiž ještě nejostřejší verze R, která se postaví na vrchol potravního řetězce celé modelové řady.

8. generace Volkswagenu Golf už vyndala z rukávu skoro všechny trumfy. Dokonce už jsme se svezli i s ostrou variantou GTI, která je nositelem několik dekád staré tradice. Tu největší pecku si ale značka nechává až nakonec. Čeká nás totiž ještě nejostřejší verze R, která se postaví na vrchol potravního řetězce celé modelové řady.

Automobilka již oznámila, že k oficiální premiéře vozu dojde 4. listopadu, tedy tuto středu. Aktuálně na svých stránkách zveřejnila zřejmě poslední ukázku, která ukazuje detail zadní části vozu. Zároveň připomíná, na co se můžeme u nového vozu těšit.

Automobilka již oznámila, že k oficiální premiéře vozu dojde 4. listopadu, tedy tuto středu. Aktuálně na svých stránkách zveřejnila zřejmě poslední ukázku, která ukazuje detail zadní části vozu. Zároveň připomíná, na co se můžeme u nového vozu těšit.

Předně jde o vyladěný přeplňovaný dvoulitrový čtyřválec EA888, který by měl dosahovat výkonu 333 koní. Pohon všech kol je samozřejmostí a počítat můžeme i s převodovkou DSG. Ta se jen tak mimochodem poprvé objevila ve VW Golf R32 v roce 2005. Zdroj:  https://www.instagram.com/wilcoblok/

Předně jde o vyladěný přeplňovaný dvoulitrový čtyřválec EA888, který by měl dosahovat výkonu 333 koní. Pohon všech kol je samozřejmostí a počítat můžeme i s převodovkou DSG. Ta se jen tak mimochodem poprvé objevila ve VW Golf R32 v roce 2005. | Zdroj: https://www.instagram.com/wilcoblok/

Na přední nápravě bude mít novinka elektronický diferenciál XDS a počítat můžeme i s adaptivním odpružením DCC. Více informací si VW nechává až na premiéru. Výroba vozu bude probíhat ve Wolfsburgu, kde se ostatně vyrábí i zbytek rodiny Golf.  Zdroj:  https://www.instagram.com/wilcoblok/

Na přední nápravě bude mít novinka elektronický diferenciál XDS a počítat můžeme i s adaptivním odpružením DCC. Více informací si VW nechává až na premiéru. Výroba vozu bude probíhat ve Wolfsburgu, kde se ostatně vyrábí i zbytek rodiny Golf.  | Zdroj: https://www.instagram.com/wilcoblok/

Uživatel wilcoblok však nyní na svém instagramovém profilu sérii fotek již hotového vozu bez maskování. Oproti předchozím generacím tohoto modelu působí možná až moc decentně. Agresivnější nárazníky samozřejmě nechybí, ale vypracované svaly předchozí generace novinka na první pohled postrádá. Zdroj:  https://www.instagram.com/wilcoblok/

Uživatel wilcoblok však nyní na svém instagramovém profilu sérii fotek již hotového vozu bez maskování. Oproti předchozím generacím tohoto modelu působí možná až moc decentně. Agresivnější nárazníky samozřejmě nechybí, ale vypracované svaly předchozí generace novinka na první pohled postrádá. | Zdroj: https://www.instagram.com/wilcoblok/

Ostrých verzí nového Volkswagenu Golf nás čeká hned několik. Na vrcholu bude jako vždy stát varianta R, která bývá spojená s tou nejlepší technikou. Aktuální generace vozu se příliš neskrývala.  Při testování na Nürburgringu  se například ani moc neobtěžovala s nějakým důkladným maskováním. Zdroj:  https://www.instagram.com/wilcoblok/

Ostrých verzí nového Volkswagenu Golf nás čeká hned několik. Na vrcholu bude jako vždy stát varianta R, která bývá spojená s tou nejlepší technikou. Aktuální generace vozu se příliš neskrývala. Při testování na Nürburgringu se například ani moc neobtěžovala s nějakým důkladným maskováním. | Zdroj: https://www.instagram.com/wilcoblok/

 Foto:  YouTube Auto Addiction

| Foto: YouTube Auto Addiction

 Foto:  YouTube Auto Addiction

| Foto: YouTube Auto Addiction

 Foto:  YouTube Auto Addiction

| Foto: YouTube Auto Addiction

 Foto:  YouTube Auto Addiction

| Foto: YouTube Auto Addiction

 Foto:  YouTube Auto Addiction

| Foto: YouTube Auto Addiction

Automobilka již oznámila, že k oficiální premiéře vozu dojde 4. listopadu, tedy tuto středu. Aktuálně na svých stránkách zveřejnila zřejmě poslední ukázku, která ukazuje detail zadní části vozu. Zároveň připomíná, na co se můžeme u nového vozu těšit.
Předně jde o vyladěný přeplňovaný dvoulitrový čtyřválec EA888, který by měl dosahovat výkonu 333 koní. Pohon všech kol je samozřejmostí a počítat můžeme i s převodovkou DSG. Ta se jen tak mimochodem poprvé objevila ve VW Golf R32 v roce 2005. Zdroj:  https://www.instagram.com/wilcoblok/
Na přední nápravě bude mít novinka elektronický diferenciál XDS a počítat můžeme i s adaptivním odpružením DCC. Více informací si VW nechává až na premiéru. Výroba vozu bude probíhat ve Wolfsburgu, kde se ostatně vyrábí i zbytek rodiny Golf.  Zdroj:  https://www.instagram.com/wilcoblok/
Uživatel wilcoblok však nyní na svém instagramovém profilu sérii fotek již hotového vozu bez maskování. Oproti předchozím generacím tohoto modelu působí možná až moc decentně. Agresivnější nárazníky samozřejmě nechybí, ale vypracované svaly předchozí generace novinka na první pohled postrádá. Zdroj:  https://www.instagram.com/wilcoblok/
11
Fotogalerie

Volkswagen Golf R možná naposledy láká na premiéru. Opona spadne ve středu

I osmá generace německého kompaktu bude mít jako vrchol dynamickou verzi R. K jejímu debutu dojde 4. listopadu. Co od ní můžeme čekat?

8. generace Volkswagenu Golf už vyndala z rukávu skoro všechny trumfy. Dokonce už jsme se svezli i s ostrou variantou GTI, která je nositelem několik dekád staré tradice. Tu největší pecku si ale značka nechává až na konec. Čeká nás totiž ještě nejostřejší verze R, která se postaví na vrchol potravního řetězce celé modelové řady.

Automobilka již oznámila, že k oficiální premiéře vozu dojde 4. listopadu, tedy tuto středu. Aktuálně na svých stránkách zveřejnila zřejmě poslední ukázku, která ukazuje detail zadní části vozu. Zároveň připomíná, na co se můžeme u nového vozu těšit.

Předně jde o vyladěný přeplňovaný dvoulitrový čtyřválec EA888, který by měl dosahovat výkonu 333 koní. Pohon všech kol je samozřejmostí a počítat můžeme i s převodovkou DSG. Ta se jen tak mimochodem poprvé objevila ve VW Golf R32 v roce 2005.

Na přední nápravě bude mít novinka elektronický diferenciál XDS a počítat můžeme i s adaptivním odpružením DCC. Více informací si VW nechává až na premiéru. Výroba vozu bude probíhat ve Wolfsburgu, kde se ostatně vyrábí i zbytek rodiny Golf. 

Volkswagen

Volkswagen je německá automobilka, vedoucí člen Volkswagen Group. Vznikla v roce 1937. Začala vyvíjet předchůdce slavného „Brouka“, plná výroba se ale rozběhla až po válce. Název značky Volkswagen znamená v překladu lidový vůz.

Volkswagen Golf • Volkswagen Passat • Volkswagen Touran • Volkswagen Touareg • Volkswagen Polo • Volkswagen up! • Volkswagen e-up! • Volkswagen T-Roc • Volkswagen T-Cross • Volkswagen Tiguan • Volkswagen Sharan • Volkswagen ID.3

Doporučujeme

Články odjinud