Volkswagen Golf R ještě neřekl poslední slovo. Od Němců má 450 koní a 500 N.m

7 komentářů

Tojejedno
27. března • 5:01

.. fúkane h*vno pre pretekárov z ulice od vedľa a ešte s piatimi dverami ... 😈 , ale nie, vážne, super wagen 🍻

David
26. března • 21:08

To bude neco konečně zajímavé a naslapane auto Hnujdaj si ani neskrtne!

Tomas
26. března • 16:26

Mě by zajímalo, kde je zdroj tohoto tvrzení " standardní erko stálo hodně přes milion" pane autore článku.
Protože standartní Golf R stál ceníkově cca 1 100 000, což neodpovídá slovnímu spojení "hodně přes milion". :)

26. března • 16:00

Na 2,0 super vykon a kroutak. Zajimala by me zivotnost toho motoru vcetne prevodovky.

Milan
26. března • 14:31

Tento motor je dělaný konstrukčne do 350koni.Sam jsem ho měl v Cupre 300 a po 10tis byl KO-zahříval jsem a dochlazoval.

Market
27. března • 17:51

A este som zabudol napisat, ze ten motor sa oficialne predaval v CUPRE Carbon Edition aj s chipom od ABT naladeny na 370 konikov a 460 Nn pri plnej zaruke.

Market
26. března • 15:26

A na kolko si ho mal chipnuty? Jazdil si s tym iba okruhy?
Ja ho mam v CUPRE tiez a zatial ziaden problem nebol. Mam najazdene 9000 km za dva roky.

Doporučujeme

Články odjinud