Volkswagen Golf R dorazil na americký trh. Prodej trval pouze 11 hodin

Volkswagen Golf R dorazil na americký trh. Prodej trval pouze 11 hodin

Volkswagen Golf R dorazil na americký trh, kde se setkal s velmi vřelým přijetím. Automobilka na úvod nabídla sérii pěti stovek kusů a ty si našly svého majitele za jedenáct hodin. Ostatní zájemci mají prozatím smůlu do doby, než se Golf R objeví klasicky v showroomech. Kdo chce přeci jen převzít své auto o něco dříve, ten se může alespoň registrovat do pořadníku.

Test Volkswagen Golf R: Nadgolf

Test Volkswagen Golf R: Nadgolf

Série prvních amerických Golfů R dostala modrou barvu karoserie Lapiz Blue Metallic, navigaci, nastavitelné tlumiče, šestistupňovou automatickou převodovku DSG, bi-xenony nebo specialitu v podobě karbonového přívěsku na klíček.

VW Golf R Variant oficiálně představen. Do Evropy dorazí na jaře

VW Golf R Variant oficiálně představen. Do Evropy dorazí na jaře

O pohon se stará dvoulitrový benzinový čtyřválec, který má ovšem na rozdíl od evropské verze výkon 218 kW (292 k). Pohon všech kol samozřejmě nechybí. Připomeňme, že se ostrý německý hatchback prodává na evropských trzích už více než rok. Aktuálně se tuzemští zájemci mohou těšit na příchod provedení kombi

Minitest Subaru Forester 2.0i-L: Vylepšený kmet dostal dvě oči navíc

Subaru Forester 2.0iL (minitest)

Forester chce v letošním roce k poctivému podvozku nabídnout i porci aktivní bezpečnosti. Přesvědčí matador kategorie i ty "bezpečně smýšlející"?

dnes | Milan Lažanský | 1 příspěvek
Minitest Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC: Jsou vylepšení znát?

Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC (minitest )

Mitsubishi ASX se v provedení modelového roku 2018 nezměnilo po technické stránce, zapracovalo ale na designu.

13.  1.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků
TEST Kia Stinger GT 3.3 T-GDI AWD: Díky, Alberte!

Kia Stinger GT 3.3 T-GDI AWD

Trvalo více než pět let, než Kia přetavila fantastický koncept GT v produkční auto. Najala na to ty správné lidi a výsledkem je gran turismo, který nemá v historii značky obdoby.

11.  1.  2018 | Jan Mička | 114 příspěvků