K nárazovým testům Golf dorazil s novým středovým airbagem pro přední sedadla, který se nyní stává sériovou výbavou. Ten omezuje možnost kontaktu mezi hlavami posádky v první řadě, nově je zde také předpínač bezpečnostních pásů. Zdroj: Euro NCAP

K nárazovým testům Golf dorazil s novým středovým airbagem pro přední sedadla, který se nyní stává sériovou výbavou. Ten omezuje možnost kontaktu mezi hlavami posádky v první řadě, nově je zde také předpínač bezpečnostních pásů. | Zdroj: Euro NCAP

Z hlediska ochrany dospělých si Golf vysloužil slušné hodnocení 88 procent. Při čelním nárazu do deformovatelné překážky nehrozilo řidiči a spolujezdci žádné větší nebezpečí. Zdroj: Euro NCAP

Z hlediska ochrany dospělých si Golf vysloužil slušné hodnocení 88 procent. Při čelním nárazu do deformovatelné překážky nehrozilo řidiči a spolujezdci žádné větší nebezpečí. | Zdroj: Euro NCAP

Díky novému středovému airbagu dopadla zkouška kontaktu hlav posádky vpředu na výbornou. Zdroj: Euro NCAP

Díky novému středovému airbagu dopadla zkouška kontaktu hlav posádky vpředu na výbornou. | Zdroj: Euro NCAP

Ochrana dětí byla hodnocena 87 procenty, na jinak vysoké skóre při nárazech měla vliv absence integrovaného zádržného systému, plný počet bodů Golf získal za bezproblémovou instalaci dětských sedaček. Zdroj: Euro NCAP

Ochrana dětí byla hodnocena 87 procenty, na jinak vysoké skóre při nárazech měla vliv absence integrovaného zádržného systému, plný počet bodů Golf získal za bezproblémovou instalaci dětských sedaček. | Zdroj: Euro NCAP

Ochrana zranitelných účastníků provozu dopadla na 74 procent – podle Euro NCAP jim mohou při srážce ublížit A sloupky, drobné zaváhání přišlo při brzdění před cyklistou vyjíždějícím ze zákrytu i bez překážky z boku a hůře dopadlo brzdění před chodci při odbočování. Zdroj: Euro NCAP

Ochrana zranitelných účastníků provozu dopadla na 74 procent – podle Euro NCAP jim mohou při srážce ublížit A sloupky, drobné zaváhání přišlo při brzdění před cyklistou vyjíždějícím ze zákrytu i bez překážky z boku a hůře dopadlo brzdění před chodci při odbočování. | Zdroj: Euro NCAP

Bezpečnostní asistenti byli hodnoceni 82 procenty. Zdroj: Euro NCAP

Bezpečnostní asistenti byli hodnoceni 82 procenty. | Zdroj: Euro NCAP

Volkswagen Golf Zdroj: Euro NCAP

Volkswagen Golf | Zdroj: Euro NCAP

Volkswagen Golf Zdroj: Euro NCAP

Volkswagen Golf | Zdroj: Euro NCAP

Volkswagen Golf Zdroj: Euro NCAP

Volkswagen Golf | Zdroj: Euro NCAP

Volkswagen Golf Zdroj: Euro NCAP

Volkswagen Golf | Zdroj: Euro NCAP

Volkswagen Golf Zdroj: Euro NCAP

Volkswagen Golf | Zdroj: Euro NCAP

Z hlediska ochrany dospělých si Golf vysloužil slušné hodnocení 88 procent. Při čelním nárazu do deformovatelné překážky nehrozilo řidiči a spolujezdci žádné větší nebezpečí. Zdroj: Euro NCAP
Díky novému středovému airbagu dopadla zkouška kontaktu hlav posádky vpředu na výbornou. Zdroj: Euro NCAP
Ochrana dětí byla hodnocena 87 procenty, na jinak vysoké skóre při nárazech měla vliv absence integrovaného zádržného systému, plný počet bodů Golf získal za bezproblémovou instalaci dětských sedaček. Zdroj: Euro NCAP
Ochrana zranitelných účastníků provozu dopadla na 74 procent – podle Euro NCAP jim mohou při srážce ublížit A sloupky, drobné zaváhání přišlo při brzdění před cyklistou vyjíždějícím ze zákrytu i bez překážky z boku a hůře dopadlo brzdění před chodci při odbočování. Zdroj: Euro NCAP
11
Fotogalerie

Volkswagen Golf prošel crashtesty podle nové metodiky. Od NCAP získal znovu pět hvězd

Stěžejní model německé automobilky dostal novou standardní bezpečnostní výbavu a při opakovaných zkouškách potvrdil svou bezpečnost.

Aktuální generace Volkswagenu Golf byla z hlediska bezpečnosti testována při svém uvedení na trh v roce 2019. Odnesl si pětihvězdičkové hodnocení, které nyní potvrdil i v nové metodice Euro NCAP, která vešla v platnost v roce 2020. K nárazovým testům dorazil s novým středovým airbagem pro přední sedadla, který se nyní stává sériovou výbavou. Ten omezuje možnost kontaktu mezi hlavami posádky v první řadě, nově je zde také předpínač bezpečnostních pásů.

Z hlediska ochrany dospělých si Volkswagen Golf vysloužil slušné hodnocení 88 %. Při čelním nárazu do deformovatelné překážky nehrozilo řidiči a spolujezdci žádné větší nebezpečí a díky novému airbagu dopadla zkouška kontaktu hlav posádky vpředu na výbornou. Ochrana dětí byla hodnocena 87 %, na jinak vysoké skóre při nárazech měla vliv absence integrovaného zádržného systému, plný počet bodů golf získal za bezproblémovou instalaci dětských sedaček.

Ochrana zranitelných účastníků provozu dopadla na 74 procent – podle Euro NCAP jim mohou při srážce ublížit A sloupky, drobné zaváhání přišlo při brzdění před cyklistou vyjíždějícím ze zákrytu i bez překážky z boku a hůře dopadlo brzdění před chodci při odbočování. Bezpečnostní asistenti byli hodnoceni 82 %.

Volkswagen

Volkswagen je německá automobilka, vedoucí člen Volkswagen Group. Vznikla v roce 1937. Začala vyvíjet předchůdce slavného „Brouka“, plná výroba se ale rozběhla až po válce. Název značky Volkswagen znamená v překladu lidový vůz.

Volkswagen Golf • Volkswagen Passat • Volkswagen Touran • Volkswagen Touareg • Volkswagen Polo • Volkswagen up! • Volkswagen e-up! • Volkswagen T-Roc • Volkswagen T-Cross • Volkswagen Tiguan • Volkswagen Sharan • Volkswagen ID.3

Doporučujeme

Články odjinud