Baví mě to sklopné opěradlo řidičova sedadla, aby šly přepravovat dlouhé předměty :-) To opravdu žádné jiné auto nemá.
To mě taky pobavilo. Akorát by mě zajímalo, kdo bude tu káru tlačit ?! :-P
Pokud je to na normálním rozvoru golfa stejně jak u minulé generace tak tomu nerozumím..k čemu je víc prostoru nad hlavou? v kufru k ničemu a v kabině taky..akorát větší odpor vzduchu..jinak přesto že němcům tak úplně nefandím, musím uznat že Golf 7 je moc pěkné auto..škoda že už se v evropě nenabízí motor bez turba..
Až budeš senior (a populace seniorů se zvětšuje, zvětšovat bude a zejména v Německu výrazně) a budeš chtít golfa a zjistíš, že se ti do něj blbě nastupuje a vystupuje, tak rád sáhneš po takové krabici, která ti nabídne vyšší komfort nástupu a vyšší posez... Toť vše k užitku tohoto vozítka...
A navíc za stejné peníze.
Je to s razvorom VII Golfa??B-]
Toto mě v podání koncernu fakt nebaví. Jednou ukážou Golf, později Golf Variant, později Golf Plus. Vzhledem k tomu, že to jsou stejná auta, pouze jinak střižený plech, tak nechápu, proč je nepředstaví všechny zajednou a nezačnou zajednou prodávat. Buď si nechtějí zkrátit zisk tím, že by jim nejely jeden měsíc linky pro 3 modely současně, nebo že jen chtějí machrovat počtem představených nových modelových řad ročně. Za mě další palec pro koncern VW dolů.
Kam sa hrabú Žabožrúti a Špagetári! Koncern VW (vrátane Škody a Seat-u) nemá v súčasnosti medzi mainstremovými značkami konkurenciu.Kombinácia zoblených a rovných liniek je dokonalá. A rovnako aj palubná doska. Hlavne v porovnaní s novinkami od Peugeotu, Citroenu alebo Fordu. Pred nimi má VW náskok v rozsahu svetelných rokov :-)) . Dokonca interiér sa mi vidí oveľa viac ako v Audi A3 či BMW 1.Jediné, čo mi vadí, je to blbé predné okienko pred prednými dverami. Kedy už tento dizajnový vírus konečne zmizne?
Ehm, trochu pokory, když o tom nic nevím, by Jozef neškodilo. Z hlediska tuhosti struktury karoserie je sakra výhodné, když A sloupek roste co nejblíž horního uchycení Mc Phersona. Jak pro jízdu, tak pro crash. Takže to není virus, ale velmi rozumná konstrukce. téhle partie karosérie.
A čo s tým okienkom má spoločné A stĺpik? Rám okna pri pántoch mohli trochu posunúť dopredu, aby bol zarovnaný so spodkom dverí, a to okienko tam vôbec nemuselo byť.Sú autá, u ktorých to okienko byť musí, napr. Citroen Picasso. Ale sú autá, ako napr. tento Golf Plus, kde je v podstate dané takmer nasilu. Len aby auto pôsobilo ako MPV.
Rám okna dopředu nelze posunout, protože by pak okno nemohlo sjíždět do dveří. Faktickým limitem je sloupek dole před předními dveřmi, za kolem. Bezokýnkové řešení má třeba Up s bráchy. Tam je ale praktický celá plocha toho okýnka zapláclá plastem. To se snese u malého laciného auta, ale výše by to neprošlo. Je fakt, že okýnko na řidičově straně je neprosto k ničemu, vidět je něco jen přes to druhé, které je mimo běžné zorné pole, takže použitelné jen pro některé činnosti.
Naprosto zbytecne auto. Kdo chce plnohodnotne MPV, tak sahne po Citroenu C4 Picasso. Zejmena u toho noveho neni co resit.
Preco by mal "niekto" chciet plnohodnotne mpv? Co ked niekto chce cosi o cislo mensie.. Dovodov moze byt viac.. Dlzka auta- v meste dolezity parameter, hmotnost a s tym suvisiaca dynamika.. Ponuka slusny kufor rodinneho auta a pritom je to sympaticky kompaktne..
Nevím jak Vám, ale řešení všechny ukazatele a "budíky" uprostřed palubovky, jak to má nová C4 Picasso mě přijde tak odporné, že si to auto nekoupím.
Vypadá to divně. Ale doporučuju nezatracovat předem a vyzkoušet si to na živo. Mít rychlost apod. pořád v zorném poli je sakra návykové.(Mám to v jiném autě jiné značky.)
Mám v jiném autě jiné značky uprostřed displej nočního vidění a je to úplně na ho..o.Představa, že tamtéž je displej nebo rafička rychloměru, který musím kvůli obecnému klišé "dodržování rychlosti nade vše" neustále pozorovat, nechci-li být v bodové tísni, mi takové umístění připadá jako naprostá kravina,
Studie to není.Bude se prodávat od června 2014.B-]
Fuj.Se u tohoVW a škodovky už asi uplně posrali.Hranatá hnusná německá bedna.Opět!!!!:-O
Jednoduché hranaté tvary jdou ted z5 do mody. Nikdo nechce super-ultra moderní přeplácané kulaté, trojuhelníkové... a kdo ví jaké jestě tvary
Krásný jednoduchý dyzajn. Vše je na svém místě a málo tlačítek.
Suhlas, toto sa podarilo, ziadne zbytocne h.vadiny, pekny funkcionalisticky dizajn. Pokial budu aj motory slapat ako maju /viac ako zarucna doba/ a bude sa to dat zvysit dve cisla /kvazi cross/, potom parada.
Souhlasím. Vidím tam jen 2 zbytečné hovadinky uvnitř: levý přístrojový hrnek a pravý přístrojový hrnek. Jinak se mi i vnitřek moc líbí. Palubní deska si vzala to nejlepší i z historie a z US cars, až na ty nešťastné hrnky. Ale to je jen maličká piha na kráse.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.