Volkswagen Golf Plus VII je zde: zatím mu říkají Golf Sportsvan…

Značka Volkswagen předběžně představuje studii Golf Sportsvan Concept. Není ale pochyb o tom, že jde již o prakticky sériové provedení nové generace modelu Golf Plus.

Model Volkswagen Golf Plus se v současnosti prodává ve verzi představené v roce 2008 na autosalonu v Boloni a odvozené ze standardní verze Golf VI. Ovšem doslova za rohem již čeká jeho nová generace, která bude plnit stejný úkol jako dosavadní řady Golf Plus: rozšířit nabídku Golfů o praktičtěji střiženou, ovšem technicky a stylisticky prakticky identickou variantu.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Studie Volkswagen Golf Sportsvan Concept předznamenává nový Golf Plus

Již za několik dnů se ve Frankfurtu představí studie Volkswagen Golf Sportsvan Concept, jež je v duchu tradice značky Volkswagen již prakticky hotovou verzí sériového provedení. Sportsvan (původ tohoto označení je trochu zvláštní, vždyť je to standardní kompaktní minivan…) má být o 134 mm delší než stávající Golf Plus a o 83 mm delší než aktuální Volkswagen Golf VII.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
V hlavní roli budou opět vystupovat prostor a jeho variabilita

Oproti Golfu VII je tento „takřka hotový“ Golf Plus o 126 mm vyšší a o 8 mm širší, ba co víc, stojí také na podvozku MQB s rozvorem náprav prodlouženým o 48 mm, což by dohromady mělo lépe vyhovět těm, kteří od svého Golfu očekávají především objemný interiér. A když už jsme u objemu: Golf Plus VII (pardon, Golf Sportsvan) pojme v základním uspořádání 498 l zavazadel, což je o nějakých 74 l více než u toho dosavadního.

VW Golf Plus VI: stačí jen pár změn

VW Golf Plus VI: stačí jen pár změn

Konstruktéři kladli důraz také na variabilitu interiéru, jak ostatně zvyklosti v tomto segmentu kážou. I přiložené snímky konceptu napovídají, že novinka bude mít zadní sedadla dělená v poměru 40:60, navíc je bude možno podélně posouvat v rozmezí 180 mm pro úpravu poměru prostoru pro zavazadla a na zadních sedadlech. Opěradlo řidičova sedadla lze sklopit na sedák, čímž uvnitř vozu vznikne prostor schopný přepravovat předměty dlouhé až 2 484 mm.

Nabídka motorů bude povětšině kopírovat výchozí Golf VII a zákazníci se mohou těšit také na celou řadu moderních komfortních a bezpečnostních soustav včetně adaptivního tempomatu, hlídání mrtvých úhlů zrcátek či samočinného brzdění ve městě. Kompletní premiéra tohoto modelu je naplánována na nadcházející autosalon ve Frankfurtu.

bazar

VW Passat 2
Rok výroby: 2012
Stav: 161 359 km
Cena: 252 000 Kč
VW Golf 1,6
Rok výroby: 2014
Stav: 84 159 km
Cena: 300 000 Kč
VW Touran 1,6
Rok výroby: 2014
Stav: 128 565 km
Cena: 309 000 Kč
VW Lupo 1,7
Rok výroby: 2000
Stav: 186 955 km
Cena: 36 000 Kč
VW CC 2
Rok výroby: 2012
Stav: 107 251 km
Cena: 430 000 Kč
VW Transporter 2
Rok výroby: 2011
Stav: 175 197 km
Cena: 350 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

včera | Milan Lažanský | 3 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 33 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků