Volkswagen Golf Plus: nové MPV od 489 900 Kč

23 komentářů

luigi
9. února • 20:59

Vypada to, ze s koncernem vw to jde nejak z kopce.Mam Seata Alteu a dost me prekvapilo v celku zbytecne Toledo.Až na zadek prakticky totožné. Původní tvary mu slušely víc.Po shlednutí fotek nového golfu jsem se ale vyděsil. Tvar předních sloupků, čelní sklo..sakra to je snad zase další verze Altei. Naštěstí jsem si všiml stěračů..kdepak nejsou ve sloupkách. Jen tak mimochodem..pohled do interiéru..skoro 100% odkladacich ploch je schodných s Alteou. Je to trochu silna kava..asi se doopravdy auta mimo škodovku neprodavaji a tak urvi co můžeš a to nejen napříč koncernem ale i značkou.alespon v kategorii MPV(MSV)...

Franta
11. února • 15:50

Nevim nevim, ale mne to Alteu uvnitr moca nepripomina. Kdybych se rozhodoval mezi Alteou a GolfemPlus tak razhodne GolfPlus. Nejak mi osobne vice sedi (a jinym urcite i naopak)

Martin
8. února • 16:57

Tak drahý auto se jen tak nevidí. A dávat do něho 1.4 55 kW? No to je snad výsměch, ne?

empi
8. února • 18:49

Si do toho dej dvoulitr ty vysmechu, a pokud ti to bude stale malo, tak si kup novou M5 - ta totiz neni vubec draha.

Martin
9. února • 8:26

Mě mých 150 koní stačí  I když občas by to chtělo víc, přece jen stovka za 8,5 s je dost málo

notebook.mail
8. února • 17:18

Uz to vidim, jak pri mirnem stoupani na dalnici se tremi nebo vice lidmi v aute podrazuje na ctyrku a rychlost klesa na 90km/h...

Martin
8. února • 17:40

Co na čtyřku, na trojku

Šumík
8. února • 18:39

..no už je tu opět navážení do VW. Proboha, dyť vás nikdo nenutí si ho kupovat...

mistr kambaly
8. února • 22:20

dávat do takového auta motor 1,4, to si o navážení přímo říká, šumíku. to si dokonce říká i o pár ostrých slov. já jsem ale slušný, proto vzkazuji koncernu jen: "jděte mi k šípku, trdla jedna májová." opravdu, nikdo nás nenutí si ho kupovat a dlužno říci - díky bohu...

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Šumík
8. února • 23:48

jasně, ale pochop, že VW si kupují i takoví lidi, kterým pojem rychlá jízda nic neříká a kterým jde o to, koupit dané auto co nejlevněji a kloboučnickým stylem dojet na chatu a zpět....taky bych ten motor nechtěl ani náhodou, ale znám lidi, kteří se spokojí s minimem až se divím....

Franta
9. února • 7:48

A ja mohu odpovedne tvrdit ze znam jedineho cloveka ktery jezdi "rychle", respektive umi jedit rychle. Vsichni ostatni budou jezdit stejne s 1.4 jako s petilitrovou V12. Vetsina lidi preferuje vetsi motor pro pohodu za volantem a ne kvuli rychlosti. Ze si nekdo kompenzuje mindraky velkym motorem a vytunenym autem je jina. Treba takovy Golf V s 1.4 kou jede stejne "spatne" jako napriklad Nissan Primera 1.6, takze bych na neho moc nenadaval.

ACE
9. února • 9:56

Který prodejce nových Nissanů prodává Primeru s 1.6? Pokud vím nejslabší je 1.8 s 85 kW a to už je krapet rozdíl. 

Petr
9. února • 8:25

Jde ale taky o bezpečnost, když chci předjet, když se chci rychle zařadit do jiného pruhu, když potřebuju svižně vyjet za zatáčky. Pro majitele Škody 120 bude 1.4 55 kW raketa, ale asi tak dva měsíce, než přijde na to, že si koupil sračku. Do tak těžkého auto prostě 1.4 nepatří. Do Fabie je to něco jiného, ta váží o 300 kg míň.

Franta
9. února • 10:32

Ale to zapominate na "malickost" jako ze v zapadni evrope neni predjizdeni beznou veci. A napriklad ve Skandinavii vas v autoskole budou ucit nepredjizdet stejne jako nejezdit na cervenou. Ne vsude jsou ridici tak spatni jako v Cesku.
Ja osobne jsem jeste nikdy nevytocil svoje auto nad 5.000 otacek(mozna ani nad 4.500), proste to nepotrebuju, a kdyz musim predjizdet tak si pockam. Pravda, vetsinou ne v Cesku

Pete
9. února • 10:43

No to já svoje auto občas naženu i do 6000 ;)

Ale většinou nemusím, dost výkonu už mám i v 3000...

Já I.
8. února • 14:59

 1,9 TDI 77 kW = 1,6 MPI 75 kW + 114.000,- ?????????????????

 

Haya
8. února • 15:31

to víš, ropa je ropa a Zetor není levnější

Podnikatýlek
8. února • 14:23

Je možno rovnou objednávat s tou úpravou na odpočet DPH ?

Pete
8. února • 13:15

Příliš drahé, nezdá se vám? 1.4 55 kW za 490 tisíc, to ani omylem. Za 499 mám Octavii 1.6 se skoro stejnou výbavou.

Haya
8. února • 13:50

spíše to vypadá na kanibalizaci v rámci koncernu ( Seat Altea ), pokud teda Alteu neslevní

Pete
8. února • 15:20

Jenže Altea má v základu motor 1.6 MPI, se kterým Golf Plus stojí o dost víc.

Haya
8. února • 15:29

jo, 529.900,- tolik přibližně stojí Altea Stylance v podobné výbavě ( Reference nelze srovnávat kvůli právě výbavě ), takže kanibalizace...

ACE
8. února • 13:49

To bych řek. Ale jesli to někdo za ty prachy koupí, pak si tu cenu zaslouží.

Doporučujeme

Články odjinud