Volkswagen Golf Plus: mezi Alteou a Touranem

32 komentářů

Pan Kloubouk
4. prosince • 15:16

Nejpovedenejsi lidovy vuz je Volkswagen KdF 82 z roku 1940 !

Nevim co chtel autor rici vozitkem Golf Plus.

 

J.
3. prosince • 12:56

Je typický auto pro Němce, pořádkumilovný suchar si nekoupí Alteu, protože je extravagantní, koupí si proto domácí nudné vozítko, kde na kapotě svítí jeho důvěrně známý emblém. Češi to asi moc kupovat nebudou, taky budou mít časem svojí Škodovku s vyšší karoserií, za lidovější cenu.

petr
3. prosince • 22:22

Lidové ceny už u Škodovky skončily.

petr
2. prosince • 22:07

Mně se to vozidlo taky líbí. Je v tom asi pokus, jak je už výše napsáno, udělat něco podobného jako Renault z Meganu do Sceniku.

Koncernu asi nevadí konkurence Altey, tak jako některým zde diskutujícím. Asi to je o tom, že Seat není zaměřen na německy trh, VW na španělský a potažmo Škoda stačí pro čechy, slováky, poláky a zbytek koncern rozeseje po evropě tak jako konkurence pro ty, co nechtějí kupovat domácí značků (např. kvůli okoukanosti a stereotypu).

Chci tím říci, ža asi koncernu stačí, aby VW "jel" (vydělával) hlavně v Německu, Seat ve Španělsku a Škodula ve "východní EU".

wojta
2. prosince • 20:01

Ačkoli VW k smrti nenávidim a jeho design je mdlí, tak tohle se docela povedlo, rozhodně lepší než klasickej golf, ale nemůžu si pomoci, ty zadní světla mi připomínají Chevrolet/Daewoo Kalos a ty přední jsou hrozně podobný Volvu S40/V50. Možná proto se vcelku povedl.

Honza
3. prosince • 9:28

Nejsi nějak duševně nemocný. Jak můžeš nějakou firmu, která se tě třeba ani nějak nedotýká, k smrti nenávidět? Co ti provedla? Zabila ti nějaké příbuzné?

IT
3. prosince • 17:49

to honza: ona byla i 2. světová...takže docela možný. K tématu:mně se líbí a kupovat auto, možná bych i vzal. Alespoň skrz servis, který mám kousek a je dobrý.

Fujkswagen
2. prosince • 18:28

Máme před očima nejošklivější KDF Wagen všech dob! Kdyby se to jmenovalo Hyundai nebo Kia, tak nic neřeknu, protože toto je typický Korejský design a ne VW. Mě to opravdu připomíná trochu větší Atos nebo Picanto. To si prostě nemůžu koupit, ještě by mě v tom někdo viděl. Po novém VW Jetta V další úlet. Jsem moc zvědavej na novej Prassat...

Honza
2. prosince • 19:09

Tak ty budeš asi velký fanda Volkswagenu  

"I hate VW" je docela in, tak jen do nich.

ff
2. prosince • 14:54

brrrr

Michal
2. prosince • 14:14

Mě se líbí maska, hezčí jak u Golfu. Ale smysl tohoto auta moc nechápu, když už je tu Touran a Altea.

RejpalCZ
2. prosince • 14:30

Já v tom smysl vidím - Plusko je prostě odpovědí na Alteu. Ono by se sice mohlo zdát, že si ty dva vozy budou konkurovat, ale VW sází na věrnost zákazníků - pokud někdo kupuje VW už poněkolikáté (a to je v Německu poměrně běžné, zejména pro jeho tamní lidovost), lze očekávat, že bude mezi Alteou a Plusem nakloněn právě Plusu.

A s tím Touranem to také není tak docela pravda - to samé najdete i u Renaultu - mají Scénica, mají Scénica Maxi a mají Espace (snad jsem ten prostřední nepopletl, anebo to byl Espace Maxi?). VW má Plus, Touran a Sharan.

Vždy jsem považoval Touran za malé milé vozidlo, dokud jsem si ho pořádně neprohlédl naživo - teprve tam jsem zjistil, že i tak je na můj vkus stále hodně velké - a to nemluvím o Sharanu. Pro mě je Plusko jako stvořené - Golf jako takový se mi nelíbí, ale Plusko směřuje do oblasti MPV, kterou mám hodně rád...

j.
2. prosince • 16:23

Skutocne modelova politika VW obsahuje velmi vela zamenitelnych typov, ktore su uvadzane zrejme kvoli spominanej "vernosti znacke" (mozno sa smejete, ale najma starsi ludia (ak maju dobre skusenosti) zostanu verni "svojmu servisu" a kupia si auto "znova u nasho Hansa" (najma ak sa k tomu prida auto na protiucet a zlavy za viac odobratych aut, pre zenu, pre dceru (chlapcom sa zvycajne nekupuju nove, dievcatam ano 

j.
2. prosince • 16:22

U Renaultu je ta politika predsa len trochu o niecom inom.

Grand Scenik (nie ScenicMaxi) je odpovedou na mini7seaters ako napr. Zafira&Touran - to jest 7 ludi prepravujem viac menej vynimocne na kratke trasy (vezmeme aj susedove decka zo skoly...), sedadla mi nesmu obmedzovat batozinovy priestor ked ich nepouzivam, ale chcem ich mat VZDY k dispozicii (aj za cenu ich subtilnosti a mensieho pohodlia pre 6.&7. sedadlo).Zatialco ESPACE je FULL 7 seater / people carrier, kde su aj 6&7. sedadlo plnohodnotne, je mozne v nich absolvovat dovolenku=>su velke,tazke,ak raz uz su v aute,zaberaju miesto. Grand Espace je odpovedou na tych, ktori maju velke rodiny, chcu ist na dovolenku a nechcu mat na streche truhlu (pretoze za 3.rad sedadiel by vlozili akurat tak mineralky na cestu...   Sucasny trend robit miniMPV pomaly aj z VW Lupo je marketingovy tah, kedy zakaznici zaplatia za trochu odlisneho dizajnu, malicko lepsiu funkcnost (posuvne/pridavne sedadla, odkladacie priestory etc..) OMNOHO viac. Iba sa zvysuje ZISK, vo vacsine pripadov za vaci ,ktore si nezasluzia samostatny model. miniMPV su snahou "vytrieskat" zo zakaznikov viac penazi za velmimalo muziky...

Martin
2. prosince • 14:40

Oproti Altee je tady výhoda, posuvné sedačky. Takže to má spíš vlastnosti MPV, Altea je stále jen nafouknutý hatchback.

Šumík
2. prosince • 23:37

Doufám, že to budou nabízet ve verzi 4Motion s 2.0 TDI, to by pak mohla být zajímavá alternativa k Octavii2, kde 4Motion není s tímto motorem. Klasickej Golf má pro mě trochu malý kufr. 450-500 litrů už je dobrý...  

milovník
5. prosince • 0:57

Ty jsi chlape normálně divnej. Jakmile se tady objeví nějaká koncernová plečka, tak hned smažíš příspěvek o alternativě 2.0 Traktor Drnčí Inside s tím pa-pohonem všech kol. Už to píšeš asi po čtvrtý a pokaždý u jinýho auta. Pokud si vybíráš auta a bereš v potaz jenom tenhle bezpohlavní koncern (tzn. stejný podvozek, stejný motor, stejná nespolehlivost, stejně příšerná kvalita, různě (!!!) hnusný kastle) tak jsi opravdu divnej. Ale pokud svůj rozmanitý (???) výběr navíc neustále adoruješ, tak to zavání ještě doslova fetišismem. Vzpamatuj se a projeď si Mégana 225.

OnLi
2. prosince • 14:14

Když nevíte co by, hledejte to u Folxwágnu.

Haya
2. prosince • 14:09

ó Dio Dio, ó Bóže, Bóže co to ti z VW zase udělali, asi další lidové vozítko   

Franta
2. prosince • 13:40

Skoda. Cekal jsem ze Golf Plus bude vice podobny kombiku a mene MPV, a je to naopak. Mne osobne pripadnou MPVcka pomerne neprakticka - nic navic se tam nevleze (Altea, MEriva, Tino, ...). Vyssi posez to jo, ale jinak nic moc. Uvidime cenu. Touran je dost drahy a petidverovy Golf V taky neni nejlevnejsi ...

Petr Broža
2. prosince • 14:02

Cena Plus bude o 750 eur vyšší než cena hatchbacku. Dá se tedy předpokládat, že základ bude na českém trhu za nějakých 460 tisíc, tedy zhruba jako Altea (ta má ale jako základní motorizaci 1.6 75 kW...)

Franta
2. prosince • 15:09

o 750 vyssi nez 5D nebo 3D hatchback? Mam zle tuseni ze 5D

Petr Broža
2. prosince • 18:40

5D

Pavel
2. prosince • 13:25

Proč VW prodává úplně stejné auto, jako je Altea? Teď má koncern tři auta, který si jsou rozměrově podobný, Altea, Toledo a Golf Plus. Ježíši, copak asi dělají lidi v marketingu?

Leonardo Cupranek
2. prosince • 20:59

A jeste A3 SportBack

dochtor
2. prosince • 13:19

mohlo by sa to volat Golf Second Service,

nemam k VW citovy vztah, ale keby takto vyzeral "first service" predaval by sa zrejme lepsie

Karel
2. prosince • 13:30

Kdyz neumis anglicky, tak anglictinu radeji nepouzivej. Ztrapnujes se

Dušan D.
2. prosince • 18:13

Tomu nerozumim. Co tam bylo spatne, chytroline?

dochtor
2. prosince • 15:48

Dear Charles, if You can`t understand my comparison to tennis, try to ask me what I thought instead .

As last summer one Englishman supposed I am Dutch, please don`t worry about my English.

Karel
5. prosince • 15:51

Ja chapu, zes to myslel jako prirovnani k tenisu, jenze v anglictine to proste nedava smysl... Ostatne, tim cos ted napsal sis odpovedel sam Inu, vidno, ze me obavy o tvou anglictinu jsou opravnene.

Petr
2. prosince • 13:36

Asi myslel Second Edition ;) Něco jako Windows 98 SE

Ale má pravdu, proč existují dva skoro stejné Golfy? Proč není Golf Plus normální kombi? Takhle si všichni koupí Octávku.

KC
2. prosince • 16:00

A proc by? Treba myslel Golf SS, to by k VW docela sedlo

Doporučujeme

Články odjinud