Volkswagen Golf plus koncept z Wörthersee rovná se nové R?

Volkswagen Golf plus koncept z Wörthersee rovná se nové R?

Vrcholné provedení Volkswagenu Golf je jednou z posledních očekávaných novinek souvisejících se sedmou generací tohoto legendárního modelu. Spekulace hovoří o nejvýkonnějším a nejrychlejším Golfu R v historii, přičemž motor by měl nabízet maximální výkon nedaleko 300 koní.

Retro test: Volkswagen Golf R32 – charakter nikdy nenahradíš

Retro test: Volkswagen Golf R32 – charakter nikdy nenahradíš

Jak by mohla taková novinka vypadat? Něco už naznačily špionážní snímky, něco možná naznačil také ostrý koncept supersportovního Golfu představený na letošním Wörthersee. Právě z Volkswagenu Design Vision GTI Concept čerpali tvůrci poslední vizualizace inspiraci. Golf R by tak podle jejich představ dostal velmi agresivní vzhled.

VW Design Vision GTI: německý koncept nabídne 503 koní (aktualizováno)

VW Design Vision GTI: německý koncept nabídne 503 koní (aktualizováno)

Zda finální Golf R nakonec bude takto vypadat, nebo ne, to se dozvíme s největší pravděpodobností na autosalonu ve Frankfurtu. Proti něčemu podobnému bychom ale neměli nejmenších námitek.

Klepněte pro větší obrázek
Foto: Theophiluschin.com
 

TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

včera | Radek Pecák | 72 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků