Volkswagen Golf nakonec dostal 400 koní. Jako studentský koncept

Volkswagen Golf nakonec dostal 400 koní. Jako studentský koncept

O Volkswagenu Golf R s výkonem přes 400 koní jsme psali už několikrát. Naposledy v souvislosti s tím, že automobilka kvůli kauze Dieselgate tento projekt zrušila. Golf ale přesto takto vysoký výkon nakonec dostal, ovšem pouze jako studenský projekt pro Wörthersee. 

Volkswagen Golf R400 nakonec nebude. Projekt byl zrušen

Volkswagen Golf R400 nakonec nebude. Projekt byl zrušen

Volkswagen dnes představil auto, které nám nedávno sliboval. Upravený Golf GTI dostal od studentů matně šedou karoserii a šedé polepy. Vzhled kromě jiného vylepšují také dvacetipalcové disky BBS. V interiéru najdeme sedadla z rekordního VW Golf GTI Clubsport S a nechybí ani výkonné ozvučení. 

VW Golf GTI Clubsport S je nově nejrychlejší předokolkou Nürburgringu

VW Golf GTI Clubsport S je nově nejrychlejší předokolkou Nürburgringu

Tím nejzajímavějším je ale motor. Tisková zpráva k technice bohužel žádné detaily nezmiňuje, nicméně tohle GTI by údajně mělo mít na přední nápravě plných 295 kW (400 koní). 

Své dílo u Wörthersee ukazují také studenti ze Cvikova. Ti pro změnu připravili Golf R Variant s výkonem 257 kW (350 k). 

Klepněte pro větší obrázek
Test ojetiny BMW řady 1: Bazarový průšvihář s dokonalým podvozkem

Test ojetiny BMW řady 1

Ceny jedničkových BMW už klesly pod stotisícovou metu. Vybírejte ale pečlivě.

včera | David Rusol | 12 příspěvků
Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků
TEST Fiat 124 Spider - Miata po italsku je víc než jen víkendovka...

Fiat 124 Spider

Oproti Mazdě MX-5 je větší, těžší a chybí mu atmosférický motor. To zní jako cesta do pekel, ale jaká je "Fiata" doopravdy?

14.  11.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky