Volkswagen Golf nakonec dostal 400 koní. Jako studentský koncept

Volkswagen Golf nakonec dostal 400 koní. Jako studentský koncept

O Volkswagenu Golf R s výkonem přes 400 koní jsme psali už několikrát. Naposledy v souvislosti s tím, že automobilka kvůli kauze Dieselgate tento projekt zrušila. Golf ale přesto takto vysoký výkon nakonec dostal, ovšem pouze jako studenský projekt pro Wörthersee. 

Volkswagen Golf R400 nakonec nebude. Projekt byl zrušen

Volkswagen Golf R400 nakonec nebude. Projekt byl zrušen

Volkswagen dnes představil auto, které nám nedávno sliboval. Upravený Golf GTI dostal od studentů matně šedou karoserii a šedé polepy. Vzhled kromě jiného vylepšují také dvacetipalcové disky BBS. V interiéru najdeme sedadla z rekordního VW Golf GTI Clubsport S a nechybí ani výkonné ozvučení. 

VW Golf GTI Clubsport S je nově nejrychlejší předokolkou Nürburgringu

VW Golf GTI Clubsport S je nově nejrychlejší předokolkou Nürburgringu

Tím nejzajímavějším je ale motor. Tisková zpráva k technice bohužel žádné detaily nezmiňuje, nicméně tohle GTI by údajně mělo mít na přední nápravě plných 295 kW (400 koní). 

Své dílo u Wörthersee ukazují také studenti ze Cvikova. Ti pro změnu připravili Golf R Variant s výkonem 257 kW (350 k). 

Klepněte pro větší obrázek
Minitest Honda HR-V 1.5 VTEC Sport: Uhájí vyšší cenu slušnou dynamikou?

Honda HR-V 1.5 VTEC Sport

Honda se rozhodla ještě více zatraktivnit svůj crossover HR-V a jeho nabídku rozšířila i o verzi Sport. Podívali jsme se jí na zoubek s převodovkou CVT i s klasickou šaltpákou.

17.  10.  2019 | Vladimír Kadera | 17 příspěvků
TEST BMW M2 Competition M-DCT: Jednoduše to nejlepší

BMW M2 Competition M-DCT

S německými výkonovými válkami podpořenými opulentním luxusem a bezpečností se ze scény potichu vypařil důraz kladený na tu nejdůležitější esenci sportovních aut – lehkost. M2 Competition tento trend vysloveně neboří, protože je ale u BMW nejmenší, na odkaz staré školy úplně nezapomněla.

15.  10.  2019 | Miro Mihálik
TEST Peugeot 508 SW GT 2.0 BlueHDi EAT8: Cena za design

Peugeot 508 SW GT 2.0 HDi EAT8

Kombi varianta nové 508 je pohledný a jemně avantgardní vůz, však také po zásluze získal letos ocenění Red Dot Design Award. Není to ale jediná jeho cena za design. Cenu za design totiž zaplatí i zákazníci. Jak fakticky, tak především v přeneseném významu.

13.  10.  2019 | Petr Schnagl | 105 příspěvků