Hajzlík
10. června • 18:50

Etalon tehdy, etalon dnes, stále nejprodávanější hatchback nižší střední. Tehdy měl alespoň nějakou konkurenci (Astra, Focus, Megane, 307, Almera, 323, Civic), ta však buď vychcípala nebo dnes živoří na okraji zájmu a jediný konkurent ve třídě, který stojí za řeč je Octavia.

Dřevo Levně
11. června • 13:04

Když vynecháme ty full špičkový verze tak scala je slušná alternativa.

petr r. (petrumr)
11. června • 17:20

a ti co nemají peníze tak se poohlídnou Hyundai/KIA nebo Toyota.

Dřevo Levně
12. června • 11:27

Jj asijský auto je stigmatizující.

petr r. (petrumr)
9. června • 15:11

Kdo by neměl Golfa? Já sem měl Golfa II s 1,8 automatem a klimou.

Václav Herda
9. června • 15:54

No a co my s tím?

petr r. (petrumr)
9. června • 16:48

Jestlis neměls golfa, tak zvyš aktivity v diskuzích o spodním prádle.

Václav Herda
9. června • 19:09

Zrezliky neprovozuji. Já provozují auta co se před očima svévolně nerozpadavaji :)

petr r. (petrumr)
10. června • 16:02

socka?

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Václav Herda
11. června • 9:20

Nevím, neznám Vas.

Václav Herda
9. června • 13:12

Čím vynikaly Golfky 4? Tím že rezly.A čím ještě????? No přeci korodovaly vy tupci! :)

Patrabus
9. června • 8:49

Poslední jakžtakž kvalitní VW, pak už šla kvalita dolů.

Dřevo Levně
9. června • 12:30

Přibyla obrovská výbava, multilink, infotaiment, třízóna, odvětrávání, hlídání řidičskejch chyb, dsg atd. Kvalita dolu pro mě znamená nespolehlivost a kazivost, nato jak se auta zkomplikovala tak cajk.

mvysata
9. června • 8:41

Měl jsem GTI r.v.98 ale ESP neměl tak to určitě nebyla hned standartní výbava.

Patrabus
9. června • 8:49

Měly ho až MR2000, tedy od poloviny roku 99 a to jen za příplatek, standardem se stal až od roku 2001, ale jen kusy prodávané v Německu.

smooky
9. června • 9:39

V sérii bol pre verzie s 4motion, alebo až pre R32 rovnako ako pre nasledujúcu generáciu Mk5.

Moi Monami
9. června • 7:54

Jj tá tehdy jezdil Focusama, nebyly sice tak v kurzu, jejich diesel nebyl tak dobrý jak TDI, ale celkově to byly super auta. A od té doby už to šlo spíš z kopce, jestli nový Focus nebo Golf 5

Doporučujeme

Články odjinud