Etalon tehdy, etalon dnes, stále nejprodávanější hatchback nižší střední. Tehdy měl alespoň nějakou konkurenci (Astra, Focus, Megane, 307, Almera, 323, Civic), ta však buď vychcípala nebo dnes živoří na okraji zájmu a jediný konkurent ve třídě, který stojí za řeč je Octavia.
Když vynecháme ty full špičkový verze tak scala je slušná alternativa.
a ti co nemají peníze tak se poohlídnou Hyundai/KIA nebo Toyota.
Jj asijský auto je stigmatizující.
Kdo by neměl Golfa? Já sem měl Golfa II s 1,8 automatem a klimou.
No a co my s tím?
Jestlis neměls golfa, tak zvyš aktivity v diskuzích o spodním prádle.
Zrezliky neprovozuji. Já provozují auta co se před očima svévolně nerozpadavaji :)
socka?
Nevím, neznám Vas.
Čím vynikaly Golfky 4? Tím že rezly.A čím ještě????? No přeci korodovaly vy tupci! :)
Poslední jakžtakž kvalitní VW, pak už šla kvalita dolů.
Přibyla obrovská výbava, multilink, infotaiment, třízóna, odvětrávání, hlídání řidičskejch chyb, dsg atd. Kvalita dolu pro mě znamená nespolehlivost a kazivost, nato jak se auta zkomplikovala tak cajk.
Měl jsem GTI r.v.98 ale ESP neměl tak to určitě nebyla hned standartní výbava.
Měly ho až MR2000, tedy od poloviny roku 99 a to jen za příplatek, standardem se stal až od roku 2001, ale jen kusy prodávané v Německu.
V sérii bol pre verzie s 4motion, alebo až pre R32 rovnako ako pre nasledujúcu generáciu Mk5.
Jj tá tehdy jezdil Focusama, nebyly sice tak v kurzu, jejich diesel nebyl tak dobrý jak TDI, ale celkově to byly super auta. A od té doby už to šlo spíš z kopce, jestli nový Focus nebo Golf 5
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.