Volkswagen Golf II (1983-1992): Hranaté vajíčko

19 komentářů

michal
23. listopadu • 16:55

Jenom bych rád dodal - mnoho nepřesností v laickém článku připomínající monolog v restauraci nižší cenové skupiny a bohužel to samé v diskuzi - plácání páté přes deváté o výkonu atd. Přesto zdravím všechny ,co se o auta zajímají

Dral
2. března • 19:57

Dejte nám sem link na svůj, ať všichni vidíme, jak krásně umíte psát o Golfu II. Bez faktických, typografických i pravopisných chyb, tak, aby byl text čtivý a nic v něm nechybělo. Jo, abych nezapomněl, pokud jste nic takového nikdy nestvořil, tak na to máte osm hodin čistého času. Včetně korektur, samozřejmě. Hodně zdaru a nezapomeňte se pochlubit :-).

Pate
25. června • 12:44

Etalon? Možná pro stoupence VW.
Ostatním je Golf klidně putna. Mne při výběru auta Golf nikdy nezajímal, ačkoliv jsem kupoval auto z této třídy. To stejné Passat. Nezajímá mne. A někdo řekne "etalon". Hahaha.

Ernie
21. července • 16:58

Kludne dalej jazdi v Thalii...:-D

st
9. června • 15:27

Nádherný kus poctivého auta s úžasně spolehlivým a také málo žíznivým atmosferickým naftovým motorem. Co je zajímavé, že ho není problém i dnes vidět na cestách. To asi nejlépe vypoví o kvalitě a nadčasovosti takového vozu.

goes
8. června • 22:13

chapu, ze ukol znel "napis o Golfu II" nicmene tech nepresnosti a absence dat je neskutecna. Pritom i blba stranka na wiki prinasi uceleny prehled. Muzeme zacit o GTI, kde byly 16V dve verze. KR se 102 kW a PL s 96 kW (bez katu/s katem). Jinak jiz i Golf II GTI byl vybaven motorem 2.0 16V, ktery pak byl ve trojce GTI.G60 ve vykonejsi verzi mela 154 ne 155 kW a byla odvozena od jineho motoru nez 118 kW verze, byla to totiz 16V verze a ne 8V verze. Jinak i samotna 8V verze byla sic se stejnym vykonem, ale ruznymi obsahy - 1763 a 1781 ccm.a muzeme pokracovat.Zajimavosti jsou treba v tom, ze GII nabizel plne digitalni palubni desku, rychlomer, otackomer, udaje apod.

milan.ko
8. června • 19:40

Kedysi davno som videl Golf Country, niekedy zaciatkom 90tych rokov ... odvtedy uz som ho nikdy nevidel ... ani sa necudujem, pri 3000 kusovej serii

JA-NE
9. června • 11:27

Ja jeden krasny vidam docela casto. a davnejsie mal taky kamos ale bolo to v katastrofalnom stave..

JA-NE
8. června • 16:22

jako interier vedeli vzdy urobit pekny:-D

To je sranda
7. června • 22:42

To je um, jednaosma s turbem a uctyhodnych 112 koniku.
Nekde uz umeli 1,6 bez turba a 160 koniku.
Ja vim golf byl konkurent stodvaci a ne poradnejch kar.

Tom
8. června • 19:12

Za kazdou cenu neco napsat proti...
Ale tohle GTI bylo, na rozdil od tech 160k, pouzitelne i v beznem mestskem provozu

8. června • 6:29

GTI byl atmosféra.Stačí si pořádně přečíst článek...

Jarda-rs
7. června • 17:13

Závodní tovární golfy jsme měli možnost vidět i u nás na Barumce a Bohemce v rukou legendárního Raimunda "Mundla" Baumschlagra a to jak GTI tak G60 Rally. Například krásný souboj s Jonem Boschem na M3 na Bohemce 89 stál zato.

frantisek
7. června • 10:35

Chytla me nostalgie, mival jsem syncro. To uz je davno. Diky za clanek a jedina vytka: corrado je GolfIII

Josef
7. června • 15:59

Ba ne.... Corrado je Golf 2.;-)

David
7. června • 20:16

Corrado je Golf ll a Passat b3 hosi ;-)

Jirka
7. června • 8:49

Auto, které asi ani není třeba představovat, protože stále jezdí v běžném provozu. Skoro bych řekl, že dvojkových Golfů tady jezdí víc než všech ostatních generací dohromady :-D

..............
7. června • 15:15

To opravdu nemusíš představovat, poslední golf, který za něco stál, tohle opravdu Německá kvalita byla, jednoduchý bez zbytečných krámů kolem. Po této generaci je Japonci zadupali do země jak kvalitou, tak i motory.

Tom
8. června • 19:13

No mozna kolem roku 2000, ale ty motory z Japonska zase tak extra nejsou. Sice jsou tocive, ale ty, ktere byly v normalnich verzich vozu a ne sportovni, mely obdobne vykony, jako evropska produkce. A ty tocive nemel y rady nepr. mesto...
Vzdy je neco za neco....

Doporučujeme

Články odjinud