Jenom bych rád dodal - mnoho nepřesností v laickém článku připomínající monolog v restauraci nižší cenové skupiny a bohužel to samé v diskuzi - plácání páté přes deváté o výkonu atd. Přesto zdravím všechny ,co se o auta zajímají
Dejte nám sem link na svůj, ať všichni vidíme, jak krásně umíte psát o Golfu II. Bez faktických, typografických i pravopisných chyb, tak, aby byl text čtivý a nic v něm nechybělo. Jo, abych nezapomněl, pokud jste nic takového nikdy nestvořil, tak na to máte osm hodin čistého času. Včetně korektur, samozřejmě. Hodně zdaru a nezapomeňte se pochlubit :-).
Etalon? Možná pro stoupence VW.Ostatním je Golf klidně putna. Mne při výběru auta Golf nikdy nezajímal, ačkoliv jsem kupoval auto z této třídy. To stejné Passat. Nezajímá mne. A někdo řekne "etalon". Hahaha.
Kludne dalej jazdi v Thalii...:-D
Nádherný kus poctivého auta s úžasně spolehlivým a také málo žíznivým atmosferickým naftovým motorem. Co je zajímavé, že ho není problém i dnes vidět na cestách. To asi nejlépe vypoví o kvalitě a nadčasovosti takového vozu.
chapu, ze ukol znel "napis o Golfu II" nicmene tech nepresnosti a absence dat je neskutecna. Pritom i blba stranka na wiki prinasi uceleny prehled. Muzeme zacit o GTI, kde byly 16V dve verze. KR se 102 kW a PL s 96 kW (bez katu/s katem). Jinak jiz i Golf II GTI byl vybaven motorem 2.0 16V, ktery pak byl ve trojce GTI.G60 ve vykonejsi verzi mela 154 ne 155 kW a byla odvozena od jineho motoru nez 118 kW verze, byla to totiz 16V verze a ne 8V verze. Jinak i samotna 8V verze byla sic se stejnym vykonem, ale ruznymi obsahy - 1763 a 1781 ccm.a muzeme pokracovat.Zajimavosti jsou treba v tom, ze GII nabizel plne digitalni palubni desku, rychlomer, otackomer, udaje apod.
Kedysi davno som videl Golf Country, niekedy zaciatkom 90tych rokov ... odvtedy uz som ho nikdy nevidel ... ani sa necudujem, pri 3000 kusovej serii
Ja jeden krasny vidam docela casto. a davnejsie mal taky kamos ale bolo to v katastrofalnom stave..
jako interier vedeli vzdy urobit pekny:-D
To je um, jednaosma s turbem a uctyhodnych 112 koniku. Nekde uz umeli 1,6 bez turba a 160 koniku. Ja vim golf byl konkurent stodvaci a ne poradnejch kar.
Za kazdou cenu neco napsat proti...Ale tohle GTI bylo, na rozdil od tech 160k, pouzitelne i v beznem mestskem provozu
GTI byl atmosféra.Stačí si pořádně přečíst článek...
Závodní tovární golfy jsme měli možnost vidět i u nás na Barumce a Bohemce v rukou legendárního Raimunda "Mundla" Baumschlagra a to jak GTI tak G60 Rally. Například krásný souboj s Jonem Boschem na M3 na Bohemce 89 stál zato.
Chytla me nostalgie, mival jsem syncro. To uz je davno. Diky za clanek a jedina vytka: corrado je GolfIII
Ba ne.... Corrado je Golf 2.;-)
Corrado je Golf ll a Passat b3 hosi ;-)
Auto, které asi ani není třeba představovat, protože stále jezdí v běžném provozu. Skoro bych řekl, že dvojkových Golfů tady jezdí víc než všech ostatních generací dohromady :-D
To opravdu nemusíš představovat, poslední golf, který za něco stál, tohle opravdu Německá kvalita byla, jednoduchý bez zbytečných krámů kolem. Po této generaci je Japonci zadupali do země jak kvalitou, tak i motory.
No mozna kolem roku 2000, ale ty motory z Japonska zase tak extra nejsou. Sice jsou tocive, ale ty, ktere byly v normalnich verzich vozu a ne sportovni, mely obdobne vykony, jako evropska produkce. A ty tocive nemel y rady nepr. mesto...Vzdy je neco za neco....
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.