Volkswagen Golf GTI už na podzim

73 komentářů

Diesel
23. května • 16:47

Tak to uz hej,tachac ocejchovany do 300 a myslim ze je tam este miesto aby sa tam vosla aj 350ka!!! To si pani od VW fakt myslia,ze vyrabaju formulu alebo ze kazdy druhy GTI bude mat nitro a tuning ktory mu tu 300vku umozni dosiahnut?

Cumi
26. května • 12:15

Jistě. Volným pádem ze skály

Ernest Brokoš
22. května • 17:57

Mégane RS tomu bez problému ujede. Vyšší výkon, vyšší krouťák a nižší hmotnost udělají svoje. Na točivý okresce se díky podvozku GV rozdíl smaže (ale to by člověk stejně musel umět řídit jako Seb Loeb) a budou na tom stejně. Očekávám, že Mégane bude levnější, takže i lepší volba. Kvalitou to u mě Mégane taky vyhrál (i přes bláboly všech majitelů koncernových pekáčů, který řídili akorát pětadvacet let starý Fuego po patnácti majitelích). Jako bývalý majitel GIV GTI (150k) mi nezbývá než dodat: adieu VW!

Kanec
22. května • 20:37

A ujede i GolfuV 2.8 V6 a 3.2 V6 185Kw?? Megane je hnusný auto nikdy bych to nechtěl. Humus

Ernest Brokoš
23. května • 14:37

věc názoru

Turbo
22. května • 9:39

Turbo
24. května • 9:00

Pokud to pujde, vyber si jiny nick. Nerad bych, aby si me nekdo popletl.
Diky Turbo

VIP
22. května • 3:17

No, obrazky toho konceptu nejsou spatne, ale co takhle skutecny Golf GTI? Par fotek z testu:






Niemand
22. května • 21:53

Nechcete se stat redaktorem autorevue? Mozna by se tu ocitaly zajimave informace a fotografie.

Petr Broža
22. května • 23:30

Když by to dělal zadarmo...

VIP
23. května • 14:06



Petr
22. května • 8:52

Vypadá úplně stejně jako ta studie  Ta bílá je ale fakt hnusná

Leonardo Cupranek
22. května • 0:20

1) Ocekaval bych, ze se casem objevi jeste vykonnejsi verze motoru 2.0 FSI-T. Nepreplnovane ma 110kW, nepreplnovana 1.8 20v mela take slusnych 92kW. Preplnovana 2.0 FSI-T ma 147kW, tedy o 34% vykonu navic. 1.8T zacinalo na 110kW (tedy o 20% vykonu vic), ale casem se objevily verze 120, 132, 140, 154 a 165kW - tedy az o 80% vice, nez nepreplnovana verze. Podle teto matematiky bychom se mohli dockat 200kW verze dvoulitroveho FSI-T - a pokud se ho nedockame, tak pouze z marketingovych duvodu, aby nekonkuroval drazsim, tezsim, zravejsim a mene vykonnym atmosferickym sestivalcum. Ale to lze vyresit tim, ze nabusene FSI-T se nebude nabizet do stejnych vozu, jako sestivalce. A nebo se proste da lidem na vyber a cast si jich vybere V6 a cast FSI-T  : ostatne Leon s 1.8T 165kW se asi prodaval lepe, nez s 2.8 V6 150kW. U auta, kde se hraje na akceleraci, ma kazde kilo dulezitost. Nehlede k tomu, ze ta V6 fakt o dost vic zere.

2) Sestivalci v Golfu bych docela veril. Protoze byl i ve starem golfu. Protoze golf vzdycky mel maximalni paletu motoru. Protoze Audi A3 nikdy nemelo lepsi motor, nez golf a lisilo se pouze tim, ze v A3 nebyly nabizeny motory ze spodni nabidky motoru nabizenych v Golfu. A take proto, ze V6 temer jiste dostane i Toledo a Leon a je nemyslitelne, aby Golf mel horsi motorizaci, nez Seat - to uz by to s tim poAudiovanim Seatu museli myslet sakra vazne.
Spise je otazka, nakolik lide v teto tride aut po V6 touzi a jestli neni lepsi nejaky nabuseny preplnovany sestivalec (tedy treba 1.8T 165kW, nebo hypoteticka 2.0 FSI-T 200kW). U takoveho auta na hrani o kultivovane seveleni sestivalce az tak nejde, tady jde spis o zazitek a o to, tomu sestivalci ci osmivalci v aute o jednu az dve tridy vyse natrhnout prdel .

tibor
22. května • 1:26

tak kdyz chces natrhavat prdel autum o dve tridy vyse postaci nejaky naradi od hondy,ne?treba civic type-ra myslis,ze tim majitele treba a6 naseres?no nasral bys ho spis kdybys sis koupil twingo a predjizdel vsechny majitele luxusnich aut treba ve meste,to by asi cumeli,hazet mysky atd.

Leonardo Cupranek
22. května • 0:08

Ale fuj, dat za konfekcni auto nizsi stredni tridy 800 tisic? To muze udelat jen blazen! Lepsi je si trochu priplatit a koupit si A4 v zakladni vybave a s exkluzivni sestnactistovkou! Tedy pokud jste duchodce....

Petras
22. května • 4:15

No, spis bych rekl, ze pro duchodce je ten Golf. Nechapu, jak si to muze koupit nekdo mlady. To je asi jako chodit na stredni a oblekat konfekci z OP Prostejov.

Michal
22. května • 9:13

Myslím, že Golf je právě pro mladý.

Ernest Brokoš
22. května • 17:49

Pokud bereš mladýho jako "povolání syn", tak máš asi pravdu. Jinak je pro důchodce a mladý si koupí ojetou stodvacítku na LPG.

Leonardo Cupranek
22. května • 21:17

Toto ale plati v okresech s prumernym vzdelanim "vyucen"  (pokud mozno hornikem ci slevacem) a prumernou nezamestnanosti 25%. Kdyz se zajedes podivat pred nejakou lukrativni vysokou skolu (VSE, prava, ...), tak uvudis, cim jezdi "mladi" a verim tomu, ze vetsina z nich si na to vydela.
A ja kdyz najedu pred nasi soukromou VS se svym Toledem, tak je to tam ta nejvetsi chudobka. A to tam patrim k tem starsim studentum.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Niemand
22. května • 21:51

No kdyz ja jedu kolem Brnenske MZLU, MU a VUT, tak vidim maximalne Skodu Fabii. Co mam kamarady po skole, tak NIKDO z nich si na auto za 600 000 Kc sam nevydela ani omylem (a to jsou vsichni VS vzdelani). V Brne je myslim nezamestnanost mensi nez 25 % a prumerne vzdelani bude take nekde jinde nez vyucen (ja na rozdil od Vas nic proti vyucenym nemam), nicmene penize se tu vydelavaji asi "jinak" nez v Praze.

Byvaly spoluzak pracuje v Praze u renomovane pravnicke firmy a bere prosim 20 000 Kc cisteho (VS vzdelany pravnik), dalsi pracuje jako analytik u IBM (rovnez v Praze a rovnez vysokoskolak) za 25 000 Kc cisteho. Pokud beru najem bytu prumerne za 5-10 000 Kc mesicne, 5000 za jidlo, tak Vam veru na to auto moc nezustane. To nemluvim o lidech, kteri zivi zenu na materske a dve male deti (znam takove).

Takze otevrete oci a vyjedte z radoby "bohate" Prahy nekam do reality! Pokud uvazujete v techto intenzich, pak auto za 600 000 Kc je nedostizny sen, vlastne ho ani nepotrebujete, na co?

Leonardo Cupranek
23. května • 0:40

Nastesti se plat neodviji od toho, jake kdo ma vzdelani a jak moc intenzivne pracuje. Kdyz bude vysokoskolak strasne intenzivne po dobu peti let navrhovat parni kafemlejnek, logicky si nevydela ani na trabanta. Kdyz bude delnik pul dne nosit ingoty ze skladu A do skladu B a druhou pulku dne zase zpet, taky si moc nevydela. Presto ze se nadre jako mezek.

V trznim prostredi se cena cloveka na trhu prace odviji od nabidky a poptavky. Kdyz budes treba konzultant, kterej podnikum nabidne reseni, jak snizit naklady o stamiliony, jak ziskat milionove zakazky, atd... klidne si muzes uctovat 10 litru na hodinu a oni ti je radi daji. Rozdily v prijmech jsou i v Praze velike. Znam par vysokoskolsky vzdelanych IT specialistu. A jeden dela za 20000 a jeden treba za 150000 (a nektery treba i za vice, ale na zivnostak, na vlastni riziko). A treba znamky ve skole ci IQ meli oba stejne. Ale o tom to proste (nastesti) neni.
Pokud se budou na prava hrnout stale stovky lidi ve vidine pohodlneho zivota a naopak nikdo se nebude chtit vyucit treba klempirem, muze diky nadbytku pravniku a nedostatku kvalitnich klempiru nastat i situace, kdy klempir bude mit vyssi plat, nez pravnik. Ostatne ono se to jiz deje - provniku je hodne a po skole je jich cast nucena pracovat jako praktikanti ci asistenti za malej plat a sikovnej klempir si asi vydela dost. Prave pomoci platu (cen) trh lidem signalizuje, o jake profese zajem je a o jeke ne. To, ze tento signal lide ignoruji a stale se hrnou na ty "neprave" skoly, to je jen jejich problem.
Kdyz si odmyslim nabobtnalou statni spravu a polostatni krachujici molochy, kde manazeri maji neumerne mzdy, a vezmu si ciste trzni prostredi, tak v nem ma kazdy takovou mzdu, jakou mu je nekdo dobrovolne ochoten zaplatit. Trh funguje na zaklade dobrovolnosti a vzajemne vyhodnosti. Pekarovi dam 5Kc za housku, tehdy a jen tehdy, kdyz pro me ta houska ma vetsi cenu, nez tech mych 5Kc. A on mi ji naopak proda zase jen tehdy, kdyz je pro nej hodnotnejsi ta moje petikoruna, nez ta jeho houska (tedy suroviny a jeho prace). Takze ten obchod se uskutecni jen tehdy, kdyz "vydelame" oba. A cim vice lidem on takto pomuze zvysit svuj uzitek, tim vice vzroste i jeho bohatstvi. Takze v ciste trzni ekonomice maji nejvyssi prijmy ti, kteri jsou nejlepe schopni prospet svym klientum. Bohuzel ane nezijeme ve svobodne trzni ekonomice, ale v socialismu.

Niemand
23. května • 16:15

Pekne jste to zamluvil. Vlastne jste vyplodil 1/2 strankovy text o nicem. Me nemusite vysvetlovat ekonomicke zakonitosti, ty znam, nebo si je mohu najit kdekoli v knize.

Problem je ale stane na stole. Cechu, kteri maji problemy, jestli koupit auto za 600 000 Kc, nebo za milion je odhadem 10-20 %. Ostatnich 80 % resi zcela jine problemy. O tom byl muj prispevek.

P.S. Moc bych si pral, aby se plat odvijel od vzdelani, od intenzity prace a od dosahovanych vysledku, nikoli od toho, koho znam.

P.P.S. Jako vzdy odbihame od tematu, kterym je VW Golf GTI, ktery je dle meho nazoru pekny, ale drahy.

tibor
22. května • 1:19

no ja bych to taky nebralrikam saab s dobrym motorem neni tak daleko od tohoto jinak dobreho autaale golf gti ma image,vis?!?Takze pro fandy gti to smysl ma!A tobe pripada golf jako auto bez image?me ne...pro me to byl vzdy etalon nizsi stredni a golf je legenda a urcite ma lepsi jmeno nez seat a vsechny jeho modely,stm nic nenadelas...jinak gti je proste legenda proti ktere se muze treba citroen s vtr vts zahrabat...ale rikam je to drahy,ale ma to jiny smysl racionalni volba auta,viz. tve toledo

Leonardo Cupranek
22. května • 12:49

No jiste. Ale jak sam rikas: i u Golfu GTI platis za image, ale Leon ma uplne stejnou techniku, stejne motory a vyjde levneji. Myslim, ze fyzicky rozdil mezi Leonem a Golfem (v ramci jedne generace) je zcela zanedbatelny, takze fakt platis pouze za image. Nic proti tomu, proste nekomu to za to stoji a nekomu ne.
Jinak jen takova zajimavustka ilustrujici "sportovnost" Seatu i vuci materskemu Audi - Zakladi motor Toleda je nejen silnejsi, nez zakladni motor Audi A3, ale dokonce silnejsi i nez zakladni motor Audi A4. A4 je samozrejme vetsi, kvalitnejsi a luxusnejsi, ale proste tomu odpovida cenovy rozdil 300 tisic tech zakladnich verzi. To bych rekl, ze je vice nez adekvatni.

tibor
22. května • 14:41

jen pro zajimavostja mam vykonejsi 1,6 80kw nez passat 1,6 74kw anavic mam lehci auto takze mam urcite rychlejsi auto nez pasikaa to za 440,000 i sklimou a pasik je pres 600,000 hahaale takhle se muzu smat jen do te doby nez si do pasika sednu,ten rozdil ve zpracovani,chovani vozu,celkovemu dojmu je vic nez markantni,jo a jeste mam hezci auto nez pasik ten je osklivy

tibor
22. května • 16:36

a taky toledo nestoji 400,000 imene a xsara jo

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Leonardo Cupranek
22. května • 16:48

Ale ted nechapu, cos tim argumentem, ze xsara stoji 400 a toledo 530, myslel.
Proste Toledo stoji 550 a A4 stoji 800 a takovy je mezi nima taky rozdil. Xsara stoji 400 a Toledo 530 a takove je taky mezi nimi rozdil.
Kdyz jsem ja rekl, ze Toledo je levnejsi, nez A4, tak jsi rekl, ze by sis tech "par korun" radeji doplatil. Ja bych si z te Xsary na Toledo (a nejen ja, ale tisice majitelu Toleda) taky doplatil. Respektive kdybych kupoval dnes, tak bych si asi s chuti z Xsary doplatil na Alteu, novou Octavii, ci casem treba na nove Toledo ci Leona. Pokud nekdo musi prodavat "srovnatelne" auto o 130 litru levnejsi, tak to o necem svedci. Stene jako kdyz nekdo musi prodavat auto o 300 litru levneji (Toledo versus A4), tak to taky o necem svedci (v tomto pripade ale jen cast cenoveho rozdilu tvori rozdil kvality a vetsi cast tvori rozdil velikosti/tridy, image a vybavy).

 

tibor
23. května • 1:55

ale ted si sam odporujesvem treba tu nic moc xsaru s vybavou se vejdes do 500,000 to toledo bude stejne vybavene do 580,000 mozna i vice,ale porad to bude nizsi stredni a rozdil ve zpracovani bude mizivy,kdezto toledo za 650,000 a vice je v porovnani s accordem,m6 ve vsem horsi a stoji navic ten rozdil mezi xsarou a toledem,chapes?takze ma spredrazeny auto,ciste logickyale uz nechme tu xsaru,jeste jsi mi neodpovedel na my otazky,viz nize

altec
22. května • 22:56
tibor
22. května • 19:34

no,ale smotorem 1,4 stoji xsara od 360,000 a to s nejnizsi vybavou,ta 1,6 je tak 450,000 a svybavou do 500,000,ale jsou tam ruzny slevy a akce jako na toledo a vazne nevim vcem by byl treby leon lepsi nez xsara,myslim celkovy dijem s auta a srovnatelny motor,to mi fakt unika

Leonardo Cupranek
22. května • 21:05

Myslim, ze Leona 1.4 za tech cca 360 dostanes taky.
Opakuji - dej si testovaci jizdu.

tibor
22. května • 23:59

ale porad se tu motame u xsary a leona a tolleda za 500,000 a zapominame co byl hlavni bod nasi diskuzea to,ze ja bych seat toledo za 700,000+nokdy nekoupil a tys me nepresvedcil o opakua ja te zase nemuzu presvedcit o pro me lepsi volbe neco pridat a skocit rovnou k luxune sportovnim znackam a nebo pridat neco mene a vzit japonce,protoze 700,000je na auto nizsi stredni bez image hodne...za druhe  nesouhlsim,ze seat je totozny s audi co se zpracovani tyce,sedel jsem v leonu i stary a3 a rozdil je proste videt,nebo jsem slepej,hluchej,bezrukej?Snad ne proboha...a za treti seat proste nema image a uz vubec ne sportovne ladenych vozu,stim nesouhlasim,je to prumerny znacka vyrabejici prumerna auta co se kvality tyce a tys ji cpal nekam nad renault,peugeot,ford atd.no peoste nzkousnu,jel jsem novou ibizou,leonem,videl jsem alhambru a arosu a je to proste prumer nic vic nic min a rozhodne jsem si nevsiml v cem by byl lepsi nez srovnatelna konkurencekdezto saab,bmw,volvo,mb,audi je proste velky rozdil,ktery by ume cca200,000 pridani k nasetrenym 700,000+ pridal bez vahani,kdezto uxsary a toleda bych vahal,chapesuz?

Leonardo Cupranek
24. května • 8:56

Jsou poiste i lide, kteri pri vyberu auta postupuji jinak, nez ty - tedy:"chci luxusni auto, mam maximalne XXX tisic, tak si koupim Audi bez motoru, hlavne ze je to znacka".

Jsou proste i lide, kteri si sestavi tabulku vlastnosti, ktere je zajimaji a pak koukaji, kde to dostanou za zajimavou cenu. Treba:

  • Motor s vykonem 110kW a s kombinovanou spotrebou 5.5 litru

  • Sestikvalt

  • Kufr 500 litru

  • Kotoucove brzdy vsude

  • ABS+EDS+TCS+EBV

  • Airbagy

  • Climatronic

  • El.okna vpredu i vzadu

  • El.ovladana, vyhrivana a sklopna zrcatka

  • Palubni pocitac

  • Destovy senzor

  • Tempomat (jezdim casto dlouhe streky)

  • Radio s CD s prizpusobenim hlasitosti urovni hluku v kabine

  • Sportovne ladeny podvozek

  • 16'' hlinikova kola

  • Clovek si proste sestavi nejaky podobny seznam a pak kouka, kde to nejlip sezene. A zrovna zde uvedeny seznam predstavuje cast ZAKLDNI VYBAVY vozu Toledo Signo TDI. Treba bych dnes volil jinak, nabidka je uz jina (treba Mazdu6 ci Accord) a Toledo uz je vybehovy model, ale pred temer dvema lety mi to prislo jako dobra volba. Ale nikomu neberu si za podobne penize koupit treba Passata bez vybavy a motoru. A kdo na to ma, nebo mu nevadi vyhodit tolik penez za auto, at si samozrejme koupi adekvatni A4 za milion. To je jasne.

    tibor
    24. května • 13:28

    tak ja mam ve xsare motor 80kw,petikvalt,kufr410l,kotoucove brzdy na vsech kolech,abs+ebv,6 airbag,klimu,el.okna vc sibru,el.ovl. zrcatka +vyhrivani,palubni pocitac,radio scd+6repros prizpusobenim hlasitosti,15 hlinikova kola,pritvzeny podvozek a sedadlaa to mimo sibru a hlinikovych kol za 440,000 a na kola jsem mel slevu jak krava a an sibr takyale porad mame nizsi stredni a znacky prumernych aut,chapes?akdyz tobe nevadi priplatit si sz xsary na toledo ja bych nevahal ani minutu priplatit si na saaba,mb,volvo aj.samozrejme,ze bych audinu s 1,6 nechtel,ale ani toledo s 1,6ale treba saab ma uz v zakladu  turbo motor a dobrou vybavu oktere se ti v toledu ani nezdaloa proto mi prijde toledo za 700,000 predrazeny uz kvuli znacce,ktera nema image kvalitnich vozu a je to muj nazor...a to co jsi psal jako standart signo ma vetsina automobilek az na ten sestikvalt,tempomat,podivej se treba na xsaru za 500,000a me teda 6kvalt zrovna netrapi,nemam diesel ani v5 ci v6...a treba saab to dava standart,myslim,ze ty jsi luxusni znacky hned zavrhl a sel jsi pri vyberu pouze mezi nizsi sredni a konfekci...jinak jsem rad,ze dnes bys uz bral asi neco jineho,ja teda urcite

    Leonardo Cupranek
    24. května • 17:02

    No tak proc sis toho Saaba nekoupil, kdyz jsi tak chytrej? Kdyz zapoctes veci, kterej si tam vetsina lidi dokoupi (tedy minimalne metalizu), byl bys uz na docela vysoke cene. Pak si pripocti reziji na servisu, pojistce, palivu, atd... a zjistis, ze te to auto za 3 roky vyjde na 1.5 milionu. Ja bych si doplatil treba na Ferari - ovsem kdybych na to mel. Ty by sis doplatil na Saaba, nebo na Audinu - teda kdybys na to mel. Audina zacina nad 800 litry z sestnactistovkou, se srovnatelnym motorem je za rovnyho melouna (srovnatelnej motor tam neni, tak tipuju cenu nekde mezi cenou TDI verze 96 a 120kW). Samozrejme ze si na to muzes doplatit - jak na toho Saaba, tak na tu Audinu - ja ti to neberu, jestli na to mas. Ty jssi proste mel na to, aby sis doplatil z Citroenu AX na Xsaru, ja jsem proste mel na to, abych si z Xsary doplatil na Toledo TDI Signo a na to, abych si z Toleda doplatil jeste na Saaba ci Audinu (tedy po pripocteni i dalsi rezie hezkych par set tisic) jsem bud nemel, nebo uz se mi nechtelo tolik utracet. Ale ty to stale nedovedes pochopit. A stale nedovedes pochopit, ze pred dvema lety byla nabidka jina, nez je ted. Ale az se budu za dva roky o novem aute rozhodovat znovu, tak tu jiz bude nove Toledo i Leon, ktere zase budou o dost dal, takze je do vyberu zcela jiste zase zahrnu. Jen si zjisti, kolik treba stoji Altea s 2.0 TDI s DSG a ukaz mi, jakou ma konkurenci. A vlastne stejne tak Octavia - az treba bude L&K 2.0 TDI 136kW Combi 4x4 DSG a bude to treba za 750 tisic - ty si zase reknes, ze to je predrazena neznackova nizsi stredni trida, ale co ji bude realne konkurenceschopne? Citroen C4? Kde by vzal 4x4? Kde by vzal takovy motor? Kde by vzal takovou prevodovku? Takze treba Audi A4 Avant se srovnatelnou vybavou a motorizaci? No, A4 je urcite lepsi, ale s timhle vsim bude tak za 1.5 mega. Cili za dvojnasobek. Prevedeno do reci citronistu - cenovy rozdil asi jako mezi C2 a C5. Taky se budes ptat kazdeho majitele C2, proc byl tak pitomej a nedoplatil si na C5? Zkus je zacit obchazet, pak si secti rany, ktere od nich utrzis a vysledne cislo mi pro zajimavost posli .

    tibor
    24. května • 18:30

    tak jeste jednou,ja kupoval auto za ktere bych cenove vyssi tridu nesehnal ani omylem ty ne...nebo lepe receno dnesmisto toleda sezenes za dobry peniz lepsi autaa kdyz bych kupoval auto nad 700,000 urcite ne na par let,to by se mi nevyplatilo,takze bych neco prihodil a koupil saaba nebo volvo to jsou auta na porada mas znacku,chapes?nevim co sem porad motas xsaru a citroeny,xsaru za 700,000 nedelaji o kdo by si koupil xsaru za 700,000 is vybavou co jsi popisoval u toleda byl by jiste vic nez silenejtobe prijde tvoje volba racionalni me ne a dnes ji neobhajisa ktem citroenum,c5 taky stoji nad meloun,ale kdo to koupi?jenom fanda znacky,racionalne uvazujici cloek ne,kdyz uvazim,ze saab 2,0t s vybavou stoji kolem melounuaty si pletes jabkja shruskami,citroen,renalut i seat prumerny auta,kdezto saab,volvo,mb luxusne sportovni znacky,chapes to uz nebo jsi n......_?a opakuji je tu i honda,mazda,nissan...ale seat?!?

    tibor
    24. května • 18:06

    myslim,ze jsi vubec nepochopil o cem je rec700,000 na seat je hodne,440,000na xsaru akorat a ty tu porad placas neco o doplaceni z citroenu ax na xsaru to vubec nechapu,ty jaksi nechapes,ze toledo je nizsi strednia xsara takyax se uz dest let nevyrabi...a vsechno citroen,seat,renault jsou konfekcni znacky vyrabejici prumerna auta,kdezto saab,volvo.mb ani honda ne a hondu za 700,000+ sezenu ato ne szadnym chciplym motorem...to,ze se ti nechtelo utracet chapu,ale kdyby jsi pridal a koupil poradnou znacku mas auto naporad ane na par leta kup si treba matize me to je celkem fuk,ale nesrovnavej pro sim te konfekci s exkluzivitou,jo?a podivej se poradne na vybavu hondy,saabu nebo volva a pak tady chytraci,oni davaj uz do zakladu to za co ty platis nebo vubec mit v toledu nikdy nebudes,chapes?je divn,ze seat povazuje za prumer vetsina lidi tady a ty to cpes nad,takze si spis jenom myslis,ze mas neco vic,ale realita je kapku jinaa k ty c2 ta je za asi 350,000,c5 za asi 650,000,cili 300,000rozdil,toledo 700,000 a honda accord s nadprumernou vybavou 780,000 a to je auto po vsech strankach lepsiporad si myslis jak je seat na auto bez image levny?ja ne ne ne

    Leonardo Cupranek
    24. května • 18:44

    Ano, Toledo i Xsara jsou nizsi stredni trida. Hyundai Accent, nove Volvo S40 ci VW Bora taky. A kritizuju snad nekoho, kdo si koupi za 850 litru VW Bora, ze si mel radeji koupit Accent, protoze to je oboji nizsi stredni? Ne, ja proste uznavam, ze nekomu se muze zdat Bora lepsi, nez Accent a tak si za ni priplati. Necinim si narok jej za to kritizovat. Stejne tak nebudu nikoho kritizovat za to, ze si misto VW Bora za 850 koupi na 99% shodne Toledo a usetri tim 100 litru.

    Sorry, lidi, kteri maji na auto za 800 ho nemaji na porad, ale na 3 roky. Rekl bych, ze cim drazsi auto, tim kratsi dobu jej majitel ma. Cili tvoje uvaha - priplatit si na "poradny auto" a pak ho "mit naporad a ne na par let" je trochu mimo.

    Nevim, kde jsi cetl, ze povazuji Seat za nadprumer. Jen jsem tvrdil, ze mi 700 litru za plne vybavenej a zmotorovanej prislo jako docela adekvatni. Taky mi prislo adekvatni, ze podobne zmotorovane Toledo a Xsara se lisi o 130 litru. To preci jeste nemusi znamenat, ze povazuji Toledo za nadprumer - to preci klidne muze znamenat, ze povazuji Xsaru za podprumer, ne?
    Pravda, taky jsem tvrdil, ze Toledo je sestaveno z dilu Audi a VW, ale je levnejsi. Nicmene to je proste objektivni realita dokazatelna treba pohledem do katalogu nahradnich dilu - tady si muzes prskat jak chces, ale ty katalogy se kvuli tobe samy neprepisou, z technicaku mi "Vyrobce motoru=AudiAG" kvuli tomu nezmizi a ze vsech tech dilu v aute se tim logo VW ci Audi proste nevypari.

    Evidentne se proste v mnoha vecech neshodneme. Ty si treba myslis, ze aby auto melo sportovni charakter, tak nutne musi pochazet od zavedene znacky se sportovnim image. Takze podle tebe treba takovej Emil Triner nejezdi sportovnim autem, ale konfekcni sragorou s prumernou technikou i kvalitou.

    Ja proste nechapu, proc si myslis, ze sportovnost auta se urcuje tim, ze nejaka od nej odvozena verze (avsak uplne prekopana) jezdi WRC. Takovyhle souteze jezdi (vedle Xsary, Focusu, Civicu, Imprezy) treba i ten Hyundai Accent. Jde tedy ve tvych ocich o sportovni znacku? Dej mi padesat melounu a udelam ti zavodaka i ze zigulika. Kdyz tam vymenis motor, podvozek, prevodovku, brzdy, atd... udelas zavodaka ze vsecho. Stejne ty komponenty, ktery delaj zavodaka zavodakem, nevyrabej ty automobily, ale specialni firmy typu Brembo. Jde pouze o to, kolik se zrovna na tuto formu prezentace marketnigove oddeleni dane automobilky rozhodne uvolnit prostredku.

    A nevzpomenes si nahodou na znacky, ktere bud v F1 uplne propadly (Jaguar), nebo v zadne takove soutezi nikdy nebyly (AstonMartin) a presto XKR, ani DB7 nikdo neodsuzuje jako "nesportovni"?

    Nicmene i kdyby se sportovnost znacky takto pochybne dokazovala, tak :
    http://seat-sport.seat.es/imagenes/etcc2004_4/006b.htm
    http://www.rallyekrumlov.cz
    http://www.seat-sport.cz
    http://seat-sport.seat.es/ss/ing/seatsport/pag_silhouette.htm
    http://seat-sport.seat.es/imagenes/etcc2004_4/007b.htm
    http://seat-sport.seat.es/ss/ing/home/home.htm
    http://seat-sport.seat.es/ss/ing/seatsport/seatsport.htm

    tibor
    24. května • 19:24

    ja te ale nekritizuju,ze jsi si koupil toledo to uz te najakou dobu znam a nikdy jsem ti nic na toto tema nereklaz do chvile nez jsi mi zacal srovnavat saaba a toledo,to jsem neprekous,dale srovnani toleda audi je taky napovazenou,nemyslim si to zde jenom jaa zadalsi ty asi nevis,ze jsi seat cpal nad konfekci opel,renault,ford atd. a ze pry vyplni mezeru mezi luxusnima znackama a prumerem,scimz ted nemohu souhlasit...takze kdyz jsi zacal rikat,ze mas toledo se 110kwnebo vice po chipu a svybavou za 750,000 a saab za 850,000 je chudak,musel jsem se ozvat,evidentne jsi v zadnym saabu nikdy nesedel jinak by jsi nemohl srovnavata ty mas auto nizsi stredni bez znacky za cenu auta s min.nadprumernym image,netrvdim,ze honda je nejakej luxus,to ne,ale urcite je to vetsi kvalita nez seat...no ktem soutezim jsi nejak mimo,ne?copak hyudai nekdy vyhral?xsara,focus aj.jo a to je rozdil,mohu jezdit rally i s ladou,ale jde oto mit vysledky a ty huyndai zatim nema,ale nvim co to sem pletes,huyndai ma jeste mensi image nez citroen...dael opakuji seat a audi je takovy rozdil asi jako opel a audi,myslim zpracovani a celkovy dojem...o image ani nemluvety proste neuznas,ze mas auto prumerne znacky nic vic nic min a ze srovnani s audi,saabem,volvo je napovazenou ale ja uz ti to brat nebudu,kdyz ti prijde,ze mas vpodstate luxusni znacku a kcemu saab je to tvoje vec...jo a ktem lidem co maji auta na 3 roky patri nejcasteji lide s auty nizsi stredni a samozrejme,ze ti co si koupi a4 pro firmu ji za 4 roky prodaji a koupi neco jineho,luxusniho,ale ti co si kuouji auto pro sebe a koupi auto za min.800,000 ho maji vetsinou dele nez ti co si koupi prumer a konfekci,protoze s konfekci najedes cca 120,000km a jde z domu,ty znackovy auta vydrzi podstatne dele,ale je to muj nazor,ja znam lidi co si koupily pred 8 a 6 lety saaba a volvo a maji ho dodnes a jsou spokojeni,kdezto ti co si koupili oktavku,fabii,accenta,megana uz maji neco jineho...ale oto vubec nejde,jde oto,ze seat za 700,000 je predrazenej a misto neho bych bral hondu accord,mazdu6 i nissana primeru...

    Funcarver
    22. května • 19:27

    Jo a chtěl bych vidět někoho, kdo opravdu uvažuje o nákupu auta a vybírá mezi A4 a Toledem :) Mezi A4 a Passatem to je běžné, ale mezi TOledem a A4 jen ten, kdo neví, kolik A4 stojí :D Pak se podívá na ceník A4, spadne mu kohoutek a jde srovnávat jinam. PS: Rozdíl cen u konkurenčních aut VW group je podle mého oprávněný a to ne podle image, ale použitými materiály, technologií, celkovou promyšleností auta. Prostě Golf nestačí na A3, Oktávka nestačí na Golfa (platí o G IV a Octávii I) atd. Se Seatem jsem nejel, ale podle posezu je pod VW.

    tibor
    22. května • 19:44

    no ale majitel toleda tvrdi,ze ma prakticky audi za zlomek ceny audi,ja si taky myslim,ze kvalita u seatu a audi je nekde jinde...jinak toledo za 550,000a svybavou za 580,000 je tak akorat na znacku atd.takze proste kdybych kupoval auto za vic nez 700,000 seat by to nebyl to bych si nedokazal oduvodnit ikdyby mel 150 konovy tdi,proste ne750,000 to uz je na hranici stedni tridy,ikdyz treba mondeo je k dostani jiz od 650,000,ale je to ford a proste si rikam jeste neco pridam rovnou hupsnu treba na mb,saab,volvo aj.me by proste vadilo kdybych mel za ctrictvrte mega jen seat,.no

    Leonardo Cupranek
    22. května • 21:04

    Ja proste nechapu tvuj styl uvazovani. Kdo si doplati 130 tisic z Xsary na Toledo je podle tebe jelen (protoze v tom prej neni zadnej rozdil), ale kdo si doplati 300 tisic z Toleda na Audi A4 1.6, tak je strasne moudrej clovek.
    Kdyby mezi tema autama nebyl kvalitativni rozdil odpovidajici cenovemu rozdilu, tak kdo by to drazsi kupoval (jako ze ho kupuje dost lidi)?
    Proste to je tak, ze kdo ma na auto 400 a chce odpovidajici auto, tak jde treba do Xsary, kdo ma na auto 530 a chce odpovidajici, tak jde treba do Toleda a kdo ma na auto 800, tak jde do Audi.
    Zaroven taky clovek voli mezi tim, jestli chce za 800 tisic Audi se zakladnim motorem 75kW (tedy tak akorat aby ukazal sousedum, ze ma Audi, ale sam si to moc neuzil), nebo jestli si koupi treba Toledo Sport 132kW se sestikvaltem a dalsima vecma za 650 tisic, sousedi zustanou v klidu a on si bude za volantem uzivat.
    Jedine, co mi zbyva, je doporucit ti, abys navstivil nejblizsiho prodejce Seat a dal si s Toledem testovaci jizdu. Tim nic nezkazis a uvidis.

    tibor
    22. května • 23:15

    ale ty jsi jeste nedavno obhajoval cenovku 700,000 az 750,000 za toledo a ted rikas 550,000,coz je rozdil a jati rikam,ze proti toledu s vybavou a slusnym motorem tak do tech 580,000 nemam skoro nic az na tu znacku,ale za 700,000 je to proste hodne...a co ta honda accord 2,0 se slusnou vybavou koukal jsi na ni,to je proti toledu docela bomba,ne?a ja nezacal srovnavat seat se saabemno do nizsi stredni bych proste vic jak 550,000 nevrazil a radsi nasetrim a jdu o tridu vyse...to je muj nazor a proto je podle me toledo za 700,000 drahy...porovnej s accordem nebo mazdou a nezapomen jsou to auta o tridu vysesamo,ze saaba,mb,audi natoz bmw za 750,000 nesezenu,ale kdybych mel uz vrazit 750,000 tak radsi nasetrim a koupim jednu z techto znacek treba a do melounu je jiz saab 9-3 2,0t...

    Leonardo Cupranek
    23. května • 0:19

    Toledo za 530 srovnavam s tvoji xsarou.

    Ty bys do nizsi stredni vic jak 550 nevrazil? No OK, ale uporornuju te, ze slusne auto nizsi stredni tridy (se slusnym motorem a vybavou - nemyslim spickovou, ale slusnou) proste nad 550 stoji. At je od Skody, Seatu, VW, ci od zabozroutu. Nebo snad Megane ci 307 se slusnym motorem (ne nejakou 1.4 ci 1.6) a slusnou vybavou poridis do 550?

    Rikat, ze lepsi nez nizsi stredni za 700 je dosetrit si tech par drobnych na slusnou stredni tridu je asi stejne logicke, jako rikat majiteli fabie, ze si mohl dosetrit na octavii, majiteli punta, ze si mel dosetrit na stilo, majiteli xsary, ze si mel dosetrit na C5.

    tibor
    23. května • 1:31

    307 s 2,0 za 525,000,megane s 2,0 za 550,000,focus 1,816v za 505,000,nissan almera s 1,8 za 460,000,peugeot 406 starsi verze 1,8 16v 529,000,toyota corolla 1,6 81 kw 460,000,tady ti nedokazu po pravde rict jestli je to drahy nebo,ne,ale hlavne ti japonci jsou vic nez vyhodni...ale opakuji seat za 700,000 je predrazeny,a doufam,ze ocenis,ze jsem si dal praci s hledanim po netuale tady nejde o zadnou nizsi stredni za 550,000ci 600,000,ale o seat za 700,000!!!!!coz jsi obhajoval jako racionalni volbu i dnes stema slevama jsi vyrukoval az pozdeji viz.diskuze novy toledo a jepruznejsi nafta nebo benzina slevy nabizi kazda automobilka,takze nekde muzes dostat slevu 30,000 jinde az 50,000 jinde ti daji neco zdarma atd.oto vubec nejde,proste jsi koupil drahou nizsi stredni a znacku bez image a ja bych to nekoupil,ale je to tvoje vec

    tibor
    23. května • 0:58

    jinak ta c5 s 3,0v6 stoji taky do mega,coz je na citroen kapku hodne a za ty prachy vezmu radsi znacku,chapes?

    tibor
    23. května • 0:56

    ale tady nebyla diskuze o mini vozech atd. nevim proc se bavime i oxsare,jinak si vem treba mini je maly a s dieslem ti vyjde na 600,000,presto se prodava,proc?kvuli image a seat proste image nadprumernyho auta nema,nevim co furt resis a davas my priklady s mini autama,my jsme se bavily o nizsi stredni a cenovce 700,000 a za to sezenu stredni tridu treba od japoncu,ne?jinak ja beru saab,volvo,mb,bmw ci audi jako vrchol luxusu,kdezto seat proste image nadprumernyho auta nema,tot vse...jinak rodice meli twingo a zatu cenu by samozrejme sehnali vetsi vuz,ale porad prumerny znacky a oto jde,jestli sis nevsiml saab ani volvo ani mb mini vozy nevyrabi alspon ne pod svoji znackou a podivej se poradne ani setrir nemusis viz.honda accord nebo mazda 6,nebo i nissan primera,ato jsou znacky ktery alspon spolehlivosti maji vetsi image nez seat ci vwa navic vetsina lidi je ochotna dat za vuz tak kolem 350,000 proste do 400,000,stim,ze to zase za par let prodaji,a tam moc vybirat nemuzou bud mini nebo hola nizsi stredniale kdo si kupuje auto za 700,000+urcite muze az 200,000 prihrat nez clovek co kupuje stezi auto za 400,000,a mit auto za 700,000na ctyri roky to teda za 700,000nechci a volvo,saab,mb,bmw i ti levnejsi japonci jsou s nadsazkou na porad,takze tady si priplatit neni na skodu...doufam,ze me chapes

    Funcarver
    22. května • 19:19

    To nemyslíš, vážně že věříž na "sportovnost" Seatu, že ne? POdívej se jak bude vypadat nový Toledo. Navíc v rámci koncermu výkony Seatu končí na úrovni lepších standartních Audin a to už vůbec nemluvím o RS řadě , Le Mans a zřejmě bude i Nuvolari. Jinak Lambo taky bylo svěřeno Audi. Sportovnost Seatu je jen marketingové heslo. Ve skutečnosti koncern VW má VW na obyč. auta a AUdi jako sportovně-luxusní značku (nová A6 je tak ofic. označována). Na supersport má Lamborghiny. Seat a Škoda jsou takové "odpadní" značky. A dokonce si myslím, že Škoda má v koncernu vyšší postavní oproti Seatu (povolili jí Suberb, zatímco Seat skončil u Toleda a Alhambry). Do budoucnosti to vypadá, že Škoda bude pro VW group dělat hlavně kombi a Seat MPV. MPV a sportovní image se jaksi vylučuje, že? :)

    Srovnávat Toledo a A4 je kravina - Toledo, pokud vím je na podvozku Golfa IV a patří do nižší střední, spolu s Oktávkou, i když oproti Golfu je lehce narostený:)

    tibor
    22. května • 17:11

    a ta xsara je dnes s vybavou do 400,000,takze mi porad na nizsi stredni prijde levna a pritom je krasne prumerna ve vsemtak rekl bych,ze rozdil ve zpracovani a celkovy dojem mezi xsarou a toledem je mizivy,ale mezi a4 a toledem hodne znatelny a otom to je...navic xsara a a4 rozdil az 400,000kctoledo a a4 trochu mene,teda pokud se bavime o 700,000+- a porad jsi mi neodpovedel na ty japonce hondu accord a mazdu,vazne ti prijdou oproti toledu drahy?me rozhodne ne,takze si myslim,ze 700,000 na auto nizsi stredni je hodne,no

    tibor
    22. května • 17:05

    ja jsem taky tenkrat uvazoval pouze o mensim nebo auta nizsi stredni nic vic a cenou do 450,000,proste je tam ta psychologicka hranice 500,000 a tu jsem nechtel za auto nizsi stredni dat,to bych si vycitalkdezto toledo stoji i 700,000+ coz je na auto nizsi stredni vic nez dost,a tady jje na vyber uz neco lepsiho nez seata kdyz to nechapes je to tvoje vec,ja jsem misto xsary mel na vyber fabii coz jsem hned zavrhl,rs se tehdy nedelala a stejne by stala nad 500,000 a porad by to byl mini vuz,kdezto xsara je uz nizsi stredni a fabka zadny image stejne nema,tak co...dale jsem mel na vyber megane,ale xsara je po vsech strankach lepsi a levnejsi,astra taky horsi.hlavne ten interier,dale clio coz s motorem 1,4 16v a srovnatelnou vybavou vylezlo na 400,000 a za mini auto nic moc cena,seat me ani nenapadl,golfa jsem mel,takze jediny auto ktery by bylo lepsi nez xsara a hlavne jelo byla honda civic sport za 490,000,ale ja jsem vzal citroen a dnes toho litujuta honda je vazne lepsi,sice drazsi,ale ma image,cimz myslim kvalitu po vsech strankach,ale porad to jsou vozy nizsi stredni a max.vybavene na tehdejsi dobu...chapes?

    Leonardo Cupranek
    22. května • 16:23

    Jenze ta 1.6 80kW neni v Xsare zakladni motor, kdezto 1.6 77kW v Toledu ano.

    tibor
    22. května • 14:35

    Ale seat nema image a meloun za leona je vic nez drahyvubec nemam nic proti cupra verzim,jsem rad,ze kazda automobilka vyrabejici konfekci si udela svoje sportovni verze civilnich aut,ale unekoho je ta cena vic opravnena nez u nekoho a tady prave rozlisuji viz.tradice,dobry jmeno atd.a proste me nepresvedcis,ze meloun za seata neni akorat,proste ne.

    Leonardo Cupranek
    22. května • 15:00

    Jenze Leon Cupra je o stupen vejs, nez GolfIV GTI. Cupra ma vyrazne vykonnejsi motor z AudiTT. S Golfem je srovnatelny Leon TopSport a ten je levnejsi, do melouna ma hoooodne daleko. A na rozdil od toho GolfuGTI se (volitelne) dela i ve ctyrkolce, coz pri predpokladanem zpusobu pouzivani je dost vyhoda. Na tom je prave videt, ze Leon je "audinovejsi", nez Golf, i kdyz podle tebe nema "image". Ale ja radsi lepsi a levnejsi auto, nez se utesovat, ze "lidovy vuz" ma nejake zazracne image, ze ktere stoji si priplatit. Tomu GolfuGTI se vlastne (motorem a sportovnim podvozkem) blizi jeste levnejsi Octavia RS, ale ta na rozdil od Leonu nema podle me docela dulezite veci, jako treba sestikvalt a pohon 4x4.

    Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
    Karizma
    22. května • 18:27

    Leon je ve vrcholných verzích "audinovější" leda tak podle ceny. To je jediné v čem výrazně předběhl konkurenci, ovšem v negativním smyslu. Pro porovnání: Leon Cupra R - 950tis., Leon 2.8VR6 - 955 naproti tomu Alfa 147GTA - 979, Impreza WRX - 955, Civic CTR 699!!! Ať mi někdo vysvětlí v čem tkví vyjímečnost výběhového modelu se zastaralým podvozkem jako je právě Leon, ale image to určitě nebude.

    Leonardo Cupranek
    22. května • 21:13

    Vzdyt ja uznavam, ze Leon je vybehovy typ na hodne starem podvozku. Proto je ho taky potreba srovnavat se stejne starymi vozy a tam mi ukaz tu konkurenci. A az vyjede novy Leon, tak pak si ho srovnej s tou konkurenci, kterou jsi ted zminoval.
    To, ze je Leon jiz vybehovym typem se projevuje mimo jine v tom, ze na nej dostanes vyrazne slevy, takze pak ta cislicka, ktera jsi uvadel, vypadaji uplne jinak. Zajdi si k prodejci Seat, asi ho ukecas na Cupru R dost pod 800 litru. Nehlede k tomu, ze Leon 2.8V6 je za tu cenu (na rozdil od Alfy a Hondy) ctyrkolka. Mit takhle silnou predokolku je pomerne o nicem, protoze pri akceleraci ti podstatna cast vykonu mizi do hrabani. A nevim, jestli pri prujezdu zatackou ten nahon 4x4 v pohode nevyvazi zastaralost toho podvozku.

    tibor
    22. května • 23:42

    tak ted hloupe argumentujes leon je vybehovy typ proto je potreba ho srovnavat se stejne starymi vozy,tak to je pekny nesmyslporad se prodava,stoji do melouna a impreza taky,honda 699,000tady proste pohoris...prece nebudu brat stary typ za vyssai cenu nez novinku,ktera je lepsi a levnejsi,ne?a taky ma image

    VIP
    23. května • 13:59

    Jen pro zajimavost - obrazky noveho Leonu:




    Mam to i v podstatne lepsim rozliseni, kdyby nekdo mel zajem.

    Martin
    23. května • 14:42

    To je Civic s xichtem Altey. Dobrej pokus o retuš.

    tibor
    23. května • 14:29

    jo vypada pekne.Vypada o dost lepe nez nove toledo...trochu mi pripomina mazdu 3,tedy z boku

    Karizma
    22. května • 23:08

    Prosím Tě, můžeš mi říct kterej soudnej člověk porovnává auta na základě roku jejich vzniku (roku uvedení na trh)? Taková blbost. Ty když se rozhoduješ které auto si koupíš a zjistíš, že první auto je na trhu už 5 let a druhé teprve rok, tak si řekneš, "pozor to první auto nemohu porovnávat s tím druhým, ale musím ho porovnávat s předchozí generací toho druhého, která už se nevyrábí"? Tomuto svému výplodu sám nevěříš. Vždy se srovnává aktuální nabídka na trhu.

    Já jsem uváděl oficiální ceníkové ceny. Slevu tady nemotej, tu dostaneš u každého prodejce.

    Čtyřkolka nenahradí nedostatky podvozku a už vůbec ne Haldex, který neumožní lepší průjezd zatáčkou.

    Leonardo Cupranek
    23. května • 0:20

    OK, tak neber Leon, ale Alteu.

    tibor
    23. května • 0:41

    altea dela nejakou cupra verzi?to snad ne,tby vahorela vprvni zatacce

    Karizma
    23. května • 0:39

    Člověk, který uvažuje o 147GTA, WRX, CTR stěží bude uvažovat o Altei. To je vůz úplně jiného zaměření.

    tibor
    22. května • 23:06

    a impreza neni 4*4?tady proste vidis,ze seat ma sanci prorazit levnymi vozy pro masy nic vic nic min,sportaka od nej nikdo neceka a je to asi dobre,protoze neduvera k nemu je velka a asi je to i dobre,ze subaru,honda nebo nissan maji proste image,ale seat ne...astema slevama mas asi pravdu,ale nebude to na ty top modely ale spis na klasicke kde se jim to vyplati,protoze ty prodavaj nejvic,ale to maji vsechny automobilky a ja se drzim cen distributora pro cr...

    Leonardo Cupranek
    23. května • 0:21

    A kde se to image u tech asijcu tak najednou vzalo?

    Karizma
    23. května • 0:35

    Honda a Subaru mají svou sportovní image už dlouho. Honda z F1 a Subaru z WRC. To vše samozřejmě s využitím znalostí z motorsportu v sériových modelech.

    tibor
    23. května • 0:39

    tak ted si delas prdel,za prej honda a subaru namaj imagejasne,ze z motosportu,a myslim.ze pily od hondy neni treba zvlast predatvovat...

    Petr
    22. května • 22:34

    Za 800 tisíc Golf GTI s klidem beru. Když bude klima, ESP, 6 airbagů, tempomat, loketní opěrka, není co řešit.

    tibor
    22. května • 16:35

    ale urcite je vykonejsi nez golf 4gti otom neni sporu,taky je tu ale r32a ta je nepreplnovana,tudiz je srovnatelna s leonem 2,8v6 a presto je vykonejsi r32 a je tudiz i drazsima lepsi image,vlstnosti...ale stejne je tu porad ten saab 9-3 2,0t do melounu

    AcuraTL
    22. května • 17:22

    no s Leonem 2.8 V6 bych srovnaval spis Golf IV 2.8 V6, R32 je jeste o kousek jinde...

    Petr
    22. května • 13:10

    Audi A4 má v základu i takový blbosti  jako automatická duální klima, ESP a já nevím co ještě...

    Leonardo Cupranek
    22. května • 13:46

    To samozrejme bylo rejpnuti a nadsazka. Kazdopadne klima zrovna sportovni jizdu nijak moc nezlepsuje ) a ESP je rozhodne potreba pri sportovni jizde vypnout - to vim zcela bezpecne.

    Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
    tibor
    22. května • 16:38

    myslis,ze s 1,6 pojedes vtoledu nebo a4 sportovne?

    Doporučujeme

    Články odjinud