Volkswagen Golf GTI TCR poprvé naživo. Takovou tlačenici jsem nezažil!

Joe Doe  |  11. 05. 2018 08:59

"Takovou tlačenici jsem nezažil!"

No jo, ono na Litomericku sa mera inymi svetovymi mierami ;)

Odpovědět  |   | 
GR8  |  11. 05. 2018 09:26

... TVL.... Ach jo....

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  11. 05. 2018 10:00

Volkswagen tvrdí, že s příplatkovým paketem je vůz lépe připraven na okruhové ježdění.
Milý VW, to ani omylem. Hlavní věcí jsou samozřejmě brzdy, které mohou být oproti sérii zdokonaleny, ale stejně nevydrží hrubé, okruhové závodění.
Druhá věc je distribuce oleje a vůbec jeho kvalita. V M3 F80, se kterou jsem najel 30000 km je to řešeno speciálním čerpadlem a sérií čidel. Výsledkem je vynikající rozvrstvení oleje do všech částí motoru, nehledě na laterální přetížení.
No a pak je to celkově o podvozku, pneumatikách a podobně.
Golf GTI (hlavně v této úpravě) je skvělý univerzál, ale nedělejme z něho okruhový speciál, nevydrží ani deset ostrých kol.

Odpovědět  |   | 
 |  11. 05. 2018 11:16

M3 taky ne, bude muset po 5 do servisu....

Odpovědět  |   | 
Ginter  |  11. 05. 2018 11:53

Na okruh asi jedině s Hondou Type R.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  11. 05. 2018 12:28

To je dobrý vtip:

We’ve had the Type R on the road and on the track and, while the opinions on styling vary, everyone seems to be impressed with the performance. However, while it keeps up with much more powerful cars on track, it hasn’t escaped the struggles of a first-year model.

Issues such as overheating, rev-match errors, and gear grinds have been reported by owners and journalists alike. Our own Bark M. experienced a few of these issues while taking the Type R from track to track across the Southeast, and I was there to see some of them and evaluate their impact.

Odpovědět  |   | 
ACE  |  11. 05. 2018 12:54

Na první okruh můžeš téměř s čímkoliv, otázka je s čím můžeš na desátej. Je fakt že ta Honda je ještě celkem funkční.

Odpovědět  |   | 
homer  |  11. 05. 2018 17:00

Okruh se specialem je pro mekouse - pravej adrenalin je normalni silnice na bezne dostupny motorce typu R1.

Odpovědět  |   | 
Peter  |  11. 05. 2018 11:56

Problém se protlačit?? Vždyť na těch fotkách je většina lidí otočených zády k autu, nebo se dívají jinam.🤔

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  11. 05. 2018 13:11

Pan redaktor, riesil sa na zraze aj najnovsi pruser VW? Tentoraz s bezpecnostnymi pasmi?

https://www.theguardian.com/business/2018/may/11/seat... ...

Jeden z pasov na zadnom sedadle sa ocividne sam odopne. Prisli na to Fini. VW to potvrdil. A nejlepsi jiza na webu mlci...

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  11. 05. 2018 13:20

V rámci objektivity doufám, že mlčeli i průserech Toyoty:
http://www.businessinsider.com/toyota-paying-billions-be... ...

Upřímně, být novinářem Joe Doe, psalo by se pouze o Toyotě a zamlčelo by se všechno, co by se nehodilo Joe Doeovi do krámu. Nechtěl bych Tě vidět psát o autech.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  11. 05. 2018 22:16

Videl si datum v tom linku, ty trubiroh?

Link je 6 rokov stary - ide o kauzu samovolneho zrychlovania, pricom pri ziadnom teste nebol problem zreplikovany.

Co sa dialo? Pri pouziti neoriginalnych rohozi (bez bezpecnostnej plastovej poistky) mohlo dojst k zaseknutiu plynoveho pedala rohozkou.

Ta kauza bola rozmazavana mediami viac nez dostatocne.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  11. 05. 2018 23:29

Samozřejmě, ze viděl. Psal se rok 2012, ale to je nepodstatné. Podstatná je tvůj fanatismus. Jakákoliv diskuze je tady zbytečná. Snažíš se jen škodit.

Odpovědět  |   | 
Velkopřevor  |  12. 05. 2018 09:10

Tohle k ničemu nevede...bude tady vytahovat 10 let staré kauzy, ale že koncern vesele podvádí dál, to se přechází taktním mlčením.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  12. 05. 2018 17:41

Ne. To se určitě nepřechází mlčením. Je to hnus, co udělal koncern VAG, i když můžeme spekulovat o tom, proč k tomu nakonec došlo. Proste je to podvod na zákazníky i na přímé konkurenty. Proč jsem vytáhl kauzu šest let starou? Protože Joe Doe tady naznačuje, ze VAG je zdrojem problémů, nekvalitní produkce a podvodů. Kdyby byl objektivní, tak napíše o dalších pruserech a nebude to vztahovat jen a pouze na VAG.
Ty máš pořád neodbytný pocit, ze nějak straním VAG, ale to je jen iluze, snažím se pouze o objektivitu.

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  13. 05. 2018 12:20

Uprimne: predate a zarobite, alebo nepredate...dalsie otázky?

Odpovědět  |   | 
Tom  |  11. 05. 2018 19:43

Po precteni titulku me okamzite napadlo, ze si pan novinar snad do Golfa i sedl a zrejme si vzadu prisedl ke dvema kolegum. Ale po precteni prvnich dvou vet je jasne, ze je to zase jen onanie nad par obrazky.

Odpovědět  |   | 
Velkopřevor  |  11. 05. 2018 20:25

Podle mě by se do takové LEGENDY ani sednout neodvážil, maximálně tak z uctivé vzdálenosti pozorovat a vlhce snít, jaké by to asi bylo, kdyby...

Odpovědět  |   | 
audax  |  12. 05. 2018 10:41

a tlačenicu spôsobil dav rozzúrených fanúškov,ktorý auto nakoniec rozšlapal.......

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Honda Jazz Crosstar 1.5 e:HEV Executive: Nákupní vozík v montérkách

Honda Jazz Crosstar 1.5 e:HEV

Moderní interpretace nákupního vozíku je dostupná ve dvou různých variantách. Po základní se nyní podíváme na tu, která míří více na lifestyle.

18.  10.  2020 | Vladimír Kadera | 89 příspěvků
Za volantem hybridního Renaultu Clio E-Tech: Sesadí Toyotu z trůnu? Šanci má!

Renault Clio 1.6 SCe E-Tech

Minulý týden jsme se poprvé projeli s novými elektrifikovanými Renaulty. Po plug-in hybridním crossoveru Captur přišla řada na full-hybridní Clio E-Tech, kterému se toho dá vytknout jen málo.

15.  10.  2020 | Jan Mička | 28 příspěvků
S Renaultem Captur E-Tech poprvé v ČR: Jezdí skvěle a za málo, i díky Formuli 1

Renault Captur E-Tech PHEV

Plug-in hybridní model Renaultu v nabídce chyběl. Francouzi ale nedávno na český trh uvedli hned dva – Captur E-Tech a Megane Grandtour E-Tech. Dnes si povíme, co čekat od prodejně velmi úspěšného městského crossoveru.

13.  10.  2020 | Jan Mička | 38 příspěvků

Nejčtenější články

Tatra 700 Miloše Zemana pořád jezdí. Je nádherná, dochovala se i unikátní výbava

Tatra 700 Miloše Zemana pořád jezdí. Je nád…

Registrační značka neklame, jedna ze Zemanových Tater stále brázdí české silnice. Ta druhá si hoví v prostorách muzea.

12.  10.  2020 | | 82 N/A
Rusol David
PrezidentTatra
Škoda Decatop z Holandska je extrémně vzácná. Slavný první kus jezdí v Česku

Škoda Decatop z Holandska je extrémně vzácn…

Mezi speciality první novodobé škodovky s pohonem předních kol patřívaly nejen akční modely, ale i zahraniční přestavby. Nejunikátnější z nich byla dopřána Holanďanům.

17.  10.  2020 | | 8 N/A
Prejzek Lukáš
Škoda FavoritRetro
Škoda Octavia RS si v Německu sáhla až na dno. Místy to vypadalo, že vyletí z trati

Škoda Octavia RS si v Německu sáhla až na d…

Ostrá novinka naší domácí značky se podívala na slavný německý okruh. Pneumatiky vřískaly v podstatě neustále.

21.  9.  2020 | | 202 N/A
Kadera Vladimír
Octavia RSNürburgring
Renault Arkana nakonec míří i do Česka! O levné SUV-kupé může být velký zájem

Renault Arkana nakonec míří i do Česka! O l…

Stylové SUV-kupé za lidovou cenu zprvu určené pro Rusko míří dále do světa. Česku se rovněž nevyhne.

23.  9.  2020 | | 48 N/A
Fuglevič Daniel
EvropaArkanaRenault
Podle Audi neexistuje. RS 001 s nápisy JZD Slušovice ale tajně testovali v ČSSR

Podle Audi neexistuje. RS 001 s nápisy JZD …

Audi léta tvrdí, že muzejní exponát Sport Quattro RS 002 skupiny S s pětiválcem uprostřed je nástupce Sport Quattra S1 E2 skupiny B. Není to tak docela pravda. Mezi těmito automobily stojí funkční prototypy RS 001, které byly kvůli utajení před Volkswagenem testovány za železnou oponou v Československu. Když se existence strojů provalila, pod osobním dohledem Piëcha musely být rozebrány a dodnes se o nich nemluví.

27.  9.  2020 | | 38 N/A
Mihálik Miro
WRCprototypQuattroRallyeAudiTajnéRetro