Volkswagen Golf GTI TCR poprvé naživo. Takovou tlačenici jsem nezažil!

19 komentářů

audax
12. května • 10:41

a tlačenicu spôsobil dav rozzúrených fanúškov,ktorý auto nakoniec rozšlapal.......

Tom
11. května • 19:43

Po precteni titulku me okamzite napadlo, ze si pan novinar snad do Golfa i sedl a zrejme si vzadu prisedl ke dvema kolegum. Ale po precteni prvnich dvou vet je jasne, ze je to zase jen onanie nad par obrazky.

Velkopřevor
11. května • 20:25

Podle mě by se do takové LEGENDY ani sednout neodvážil, maximálně tak z uctivé vzdálenosti pozorovat a vlhce snít, jaké by to asi bylo, kdyby...

Joe Doe
11. května • 13:11

Pan redaktor, riesil sa na zraze aj najnovsi pruser VW? Tentoraz s bezpecnostnymi pasmi?https://www.theguardian.com/business/2018/may/11/seat... ... Jeden z pasov na zadnom sedadle sa ocividne sam odopne. Prisli na to Fini. VW to potvrdil. A nejlepsi jiza na webu mlci...

stealth01
11. května • 13:20

V rámci objektivity doufám, že mlčeli i průserech Toyoty:
http://www.businessinsider.com/toyota-paying-billions-be... ... Upřímně, být novinářem Joe Doe, psalo by se pouze o Toyotě a zamlčelo by se všechno, co by se nehodilo Joe Doeovi do krámu. Nechtěl bych Tě vidět psát o autech.

Joe Doe
11. května • 22:16

Videl si datum v tom linku, ty trubiroh?Link je 6 rokov stary - ide o kauzu samovolneho zrychlovania, pricom pri ziadnom teste nebol problem zreplikovany.Co sa dialo? Pri pouziti neoriginalnych rohozi (bez bezpecnostnej plastovej poistky) mohlo dojst k zaseknutiu plynoveho pedala rohozkou.Ta kauza bola rozmazavana mediami viac nez dostatocne.

Velkopřevor
12. května • 9:10

Tohle k ničemu nevede...bude tady vytahovat 10 let staré kauzy, ale že koncern vesele podvádí dál, to se přechází taktním mlčením.

stealth01
12. května • 17:41

Ne. To se určitě nepřechází mlčením. Je to hnus, co udělal koncern VAG, i když můžeme spekulovat o tom, proč k tomu nakonec došlo. Proste je to podvod na zákazníky i na přímé konkurenty. Proč jsem vytáhl kauzu šest let starou? Protože Joe Doe tady naznačuje, ze VAG je zdrojem problémů, nekvalitní produkce a podvodů. Kdyby byl objektivní, tak napíše o dalších pruserech a nebude to vztahovat jen a pouze na VAG.
Ty máš pořád neodbytný pocit, ze nějak straním VAG, ale to je jen iluze, snažím se pouze o objektivitu.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Anti-automat
13. května • 12:20

Uprimne: predate a zarobite, alebo nepredate...dalsie otázky?

stealth01
11. května • 23:29

Samozřejmě, ze viděl. Psal se rok 2012, ale to je nepodstatné. Podstatná je tvůj fanatismus. Jakákoliv diskuze je tady zbytečná. Snažíš se jen škodit.

Peter
11. května • 11:56

Problém se protlačit?? Vždyť na těch fotkách je většina lidí otočených zády k autu, nebo se dívají jinam.🤔

stealth01
11. května • 10:00

Volkswagen tvrdí, že s příplatkovým paketem je vůz lépe připraven na okruhové ježdění.
Milý VW, to ani omylem. Hlavní věcí jsou samozřejmě brzdy, které mohou být oproti sérii zdokonaleny, ale stejně nevydrží hrubé, okruhové závodění.
Druhá věc je distribuce oleje a vůbec jeho kvalita. V M3 F80, se kterou jsem najel 30000 km je to řešeno speciálním čerpadlem a sérií čidel. Výsledkem je vynikající rozvrstvení oleje do všech částí motoru, nehledě na laterální přetížení.
No a pak je to celkově o podvozku, pneumatikách a podobně.
Golf GTI (hlavně v této úpravě) je skvělý univerzál, ale nedělejme z něho okruhový speciál, nevydrží ani deset ostrých kol.

homer
11. května • 17:00

Okruh se specialem je pro mekouse - pravej adrenalin je normalni silnice na bezne dostupny motorce typu R1.

Ginter
11. května • 11:53

Na okruh asi jedině s Hondou Type R.

ACE
11. května • 12:54

Na první okruh můžeš téměř s čímkoliv, otázka je s čím můžeš na desátej. Je fakt že ta Honda je ještě celkem funkční.

stealth01
11. května • 12:28

To je dobrý vtip:We’ve had the Type R on the road and on the track and, while the opinions on styling vary, everyone seems to be impressed with the performance. However, while it keeps up with much more powerful cars on track, it hasn’t escaped the struggles of a first-year model.Issues such as overheating, rev-match errors, and gear grinds have been reported by owners and journalists alike. Our own Bark M. experienced a few of these issues while taking the Type R from track to track across the Southeast, and I was there to see some of them and evaluate their impact.

11. května • 11:16

M3 taky ne, bude muset po 5 do servisu....

GR8
11. května • 9:26

:-D:-D:-D... TVL.... Ach jo.... :-D:-DB-]

Joe Doe
11. května • 8:59

"Takovou tlačenici jsem nezažil!"No jo, ono na Litomericku sa mera inymi svetovymi mierami ;)

Doporučujeme

Články odjinud