Volkswagen Golf GTI TCR poprvé naživo. Takovou tlačenici jsem nezažil!

Joe Doe  |  11. 05. 2018 08:59

"Takovou tlačenici jsem nezažil!"

No jo, ono na Litomericku sa mera inymi svetovymi mierami ;)

Odpovědět  |   | 
GR8  |  11. 05. 2018 09:26

... TVL.... Ach jo....

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  11. 05. 2018 10:00

Volkswagen tvrdí, že s příplatkovým paketem je vůz lépe připraven na okruhové ježdění.
Milý VW, to ani omylem. Hlavní věcí jsou samozřejmě brzdy, které mohou být oproti sérii zdokonaleny, ale stejně nevydrží hrubé, okruhové závodění.
Druhá věc je distribuce oleje a vůbec jeho kvalita. V M3 F80, se kterou jsem najel 30000 km je to řešeno speciálním čerpadlem a sérií čidel. Výsledkem je vynikající rozvrstvení oleje do všech částí motoru, nehledě na laterální přetížení.
No a pak je to celkově o podvozku, pneumatikách a podobně.
Golf GTI (hlavně v této úpravě) je skvělý univerzál, ale nedělejme z něho okruhový speciál, nevydrží ani deset ostrých kol.

Odpovědět  |   | 
 |  11. 05. 2018 11:16

M3 taky ne, bude muset po 5 do servisu....

Odpovědět  |   | 
Ginter  |  11. 05. 2018 11:53

Na okruh asi jedině s Hondou Type R.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  11. 05. 2018 12:28

To je dobrý vtip:

We’ve had the Type R on the road and on the track and, while the opinions on styling vary, everyone seems to be impressed with the performance. However, while it keeps up with much more powerful cars on track, it hasn’t escaped the struggles of a first-year model.

Issues such as overheating, rev-match errors, and gear grinds have been reported by owners and journalists alike. Our own Bark M. experienced a few of these issues while taking the Type R from track to track across the Southeast, and I was there to see some of them and evaluate their impact.

Odpovědět  |   | 
ACE  |  11. 05. 2018 12:54

Na první okruh můžeš téměř s čímkoliv, otázka je s čím můžeš na desátej. Je fakt že ta Honda je ještě celkem funkční.

Odpovědět  |   | 
homer  |  11. 05. 2018 17:00

Okruh se specialem je pro mekouse - pravej adrenalin je normalni silnice na bezne dostupny motorce typu R1.

Odpovědět  |   | 
Peter  |  11. 05. 2018 11:56

Problém se protlačit?? Vždyť na těch fotkách je většina lidí otočených zády k autu, nebo se dívají jinam.🤔

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  11. 05. 2018 13:11

Pan redaktor, riesil sa na zraze aj najnovsi pruser VW? Tentoraz s bezpecnostnymi pasmi?

https://www.theguardian.com/business/2018/may/11/seat... ...

Jeden z pasov na zadnom sedadle sa ocividne sam odopne. Prisli na to Fini. VW to potvrdil. A nejlepsi jiza na webu mlci...

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  11. 05. 2018 13:20

V rámci objektivity doufám, že mlčeli i průserech Toyoty:
http://www.businessinsider.com/toyota-paying-billions-be... ...

Upřímně, být novinářem Joe Doe, psalo by se pouze o Toyotě a zamlčelo by se všechno, co by se nehodilo Joe Doeovi do krámu. Nechtěl bych Tě vidět psát o autech.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  11. 05. 2018 22:16

Videl si datum v tom linku, ty trubiroh?

Link je 6 rokov stary - ide o kauzu samovolneho zrychlovania, pricom pri ziadnom teste nebol problem zreplikovany.

Co sa dialo? Pri pouziti neoriginalnych rohozi (bez bezpecnostnej plastovej poistky) mohlo dojst k zaseknutiu plynoveho pedala rohozkou.

Ta kauza bola rozmazavana mediami viac nez dostatocne.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  11. 05. 2018 23:29

Samozřejmě, ze viděl. Psal se rok 2012, ale to je nepodstatné. Podstatná je tvůj fanatismus. Jakákoliv diskuze je tady zbytečná. Snažíš se jen škodit.

Odpovědět  |   | 
Velkopřevor  |  12. 05. 2018 09:10

Tohle k ničemu nevede...bude tady vytahovat 10 let staré kauzy, ale že koncern vesele podvádí dál, to se přechází taktním mlčením.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  12. 05. 2018 17:41

Ne. To se určitě nepřechází mlčením. Je to hnus, co udělal koncern VAG, i když můžeme spekulovat o tom, proč k tomu nakonec došlo. Proste je to podvod na zákazníky i na přímé konkurenty. Proč jsem vytáhl kauzu šest let starou? Protože Joe Doe tady naznačuje, ze VAG je zdrojem problémů, nekvalitní produkce a podvodů. Kdyby byl objektivní, tak napíše o dalších pruserech a nebude to vztahovat jen a pouze na VAG.
Ty máš pořád neodbytný pocit, ze nějak straním VAG, ale to je jen iluze, snažím se pouze o objektivitu.

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  13. 05. 2018 12:20

Uprimne: predate a zarobite, alebo nepredate...dalsie otázky?

Odpovědět  |   | 
Tom  |  11. 05. 2018 19:43

Po precteni titulku me okamzite napadlo, ze si pan novinar snad do Golfa i sedl a zrejme si vzadu prisedl ke dvema kolegum. Ale po precteni prvnich dvou vet je jasne, ze je to zase jen onanie nad par obrazky.

Odpovědět  |   | 
Velkopřevor  |  11. 05. 2018 20:25

Podle mě by se do takové LEGENDY ani sednout neodvážil, maximálně tak z uctivé vzdálenosti pozorovat a vlhce snít, jaké by to asi bylo, kdyby...

Odpovědět  |   | 
audax  |  12. 05. 2018 10:41

a tlačenicu spôsobil dav rozzúrených fanúškov,ktorý auto nakoniec rozšlapal.......

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Opel Astra 1.4 Turbo CVT: Tříválec + CVT = Drahá poukázka na průšvih?

Opel Astra 1.4 Turbo CVT

Kompaktní Opel se při aktuálním faceliftu velmi výrazně změnil, jakkoli to tak na první pohled nevypadá. Všechny motory jsou nyní výhradně tříválcové a ten nejsilnější se pojí s převodovkou CVT. Zní to vám to jako zaručený recept na mizérii na kolech?

včera | Petr Schnagl | 22 příspěvků
Minitest Honda HR-V 1.5 VTEC Sport: Uhájí vyšší cenu slušnou dynamikou?

Honda HR-V 1.5 VTEC Sport

Honda se rozhodla ještě více zatraktivnit svůj crossover HR-V a jeho nabídku rozšířila i o verzi Sport. Podívali jsme se jí na zoubek s převodovkou CVT i s klasickou šaltpákou.

17.  10.  2019 | Vladimír Kadera | 20 příspěvků
TEST BMW M2 Competition M-DCT: Jednoduše to nejlepší

BMW M2 Competition M-DCT

S německými výkonovými válkami podpořenými opulentním luxusem a bezpečností se ze scény potichu vypařil důraz kladený na tu nejdůležitější esenci sportovních aut – lehkost. M2 Competition tento trend vysloveně neboří, protože je ale u BMW nejmenší, na odkaz staré školy úplně nezapomněla.

15.  10.  2019 | Miro Mihálik | 1 příspěvek

Nejčtenější články

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. Luxus za pakatel si budete moci i půjčit

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. L…

Bezdrátové nabíjení telefonu, automatická klimatizace, LED světlomety, elektricky nastavitelná sedadla a armáda USB portů. S tím vším dorazí Lynk & Co do Evropy.

8.  10.  2019 | | 66 N/A
Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konkurenty potrápí cenou i kufrem

Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konk…

Konkurent Škody Karoq se nyní již oficiálně pohybuje po našem území. Své konkurenty trápí i nízkou cenou.

11.  10.  2019 | | 68 N/A
Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v historii. Scala by se měla ještě učit

Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v histo…

Někteří lidé neprahnou po výbavě, ale chtějí prostě jenom obyčejné auto za skvělé peníze. Řada značek to dnes nechce chápat. Hyundai mezi ně ale nepatří.

4.  10.  2019 | | 255 N/A
Tesla Model 3 má české ceny. Na našem trhu v podstatě nemá konkurenci

Tesla Model 3 má české ceny. Na našem trhu …

Tesla Model 3 by měla k prvním českým zákazníkům dorazit na začátku příštího roku. Elektromobil s obdobnými parametry za tyto peníze tu zatím nemáme.

3.  10.  2019 | | 147 N/A
Do Česka zamířil ruský off-road, který nic nezastaví. Sherp ovšem nevyjde lacino

Do Česka zamířil ruský off-road, který nic …

K mání je univerzální verze Sherp Pro i Sherp pick-up s otevřenou ložnou plochou. Vozidla mohou pomáhat třeba při vyprošťování nebo sloužit jen tak pro zábavu.

16.  10.  2019 | | 28 N/A