Volkswagen Golf GTI TCR poprvé naživo. Takovou tlačenici jsem nezažil!

Joe Doe  |  11. 05. 2018 08:59

"Takovou tlačenici jsem nezažil!"

No jo, ono na Litomericku sa mera inymi svetovymi mierami ;)

Odpovědět  |   | 
GR8  |  11. 05. 2018 09:26

... TVL.... Ach jo....

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  11. 05. 2018 10:00

Volkswagen tvrdí, že s příplatkovým paketem je vůz lépe připraven na okruhové ježdění.
Milý VW, to ani omylem. Hlavní věcí jsou samozřejmě brzdy, které mohou být oproti sérii zdokonaleny, ale stejně nevydrží hrubé, okruhové závodění.
Druhá věc je distribuce oleje a vůbec jeho kvalita. V M3 F80, se kterou jsem najel 30000 km je to řešeno speciálním čerpadlem a sérií čidel. Výsledkem je vynikající rozvrstvení oleje do všech částí motoru, nehledě na laterální přetížení.
No a pak je to celkově o podvozku, pneumatikách a podobně.
Golf GTI (hlavně v této úpravě) je skvělý univerzál, ale nedělejme z něho okruhový speciál, nevydrží ani deset ostrých kol.

Odpovědět  |   | 
 |  11. 05. 2018 11:16

M3 taky ne, bude muset po 5 do servisu....

Odpovědět  |   | 
Ginter  |  11. 05. 2018 11:53

Na okruh asi jedině s Hondou Type R.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  11. 05. 2018 12:28

To je dobrý vtip:

We’ve had the Type R on the road and on the track and, while the opinions on styling vary, everyone seems to be impressed with the performance. However, while it keeps up with much more powerful cars on track, it hasn’t escaped the struggles of a first-year model.

Issues such as overheating, rev-match errors, and gear grinds have been reported by owners and journalists alike. Our own Bark M. experienced a few of these issues while taking the Type R from track to track across the Southeast, and I was there to see some of them and evaluate their impact.

Odpovědět  |   | 
ACE  |  11. 05. 2018 12:54

Na první okruh můžeš téměř s čímkoliv, otázka je s čím můžeš na desátej. Je fakt že ta Honda je ještě celkem funkční.

Odpovědět  |   | 
homer  |  11. 05. 2018 17:00

Okruh se specialem je pro mekouse - pravej adrenalin je normalni silnice na bezne dostupny motorce typu R1.

Odpovědět  |   | 
Peter  |  11. 05. 2018 11:56

Problém se protlačit?? Vždyť na těch fotkách je většina lidí otočených zády k autu, nebo se dívají jinam.🤔

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  11. 05. 2018 13:11

Pan redaktor, riesil sa na zraze aj najnovsi pruser VW? Tentoraz s bezpecnostnymi pasmi?

https://www.theguardian.com/business/2018/may/11/seat... ...

Jeden z pasov na zadnom sedadle sa ocividne sam odopne. Prisli na to Fini. VW to potvrdil. A nejlepsi jiza na webu mlci...

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  11. 05. 2018 13:20

V rámci objektivity doufám, že mlčeli i průserech Toyoty:
http://www.businessinsider.com/toyota-paying-billions-be... ...

Upřímně, být novinářem Joe Doe, psalo by se pouze o Toyotě a zamlčelo by se všechno, co by se nehodilo Joe Doeovi do krámu. Nechtěl bych Tě vidět psát o autech.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  11. 05. 2018 22:16

Videl si datum v tom linku, ty trubiroh?

Link je 6 rokov stary - ide o kauzu samovolneho zrychlovania, pricom pri ziadnom teste nebol problem zreplikovany.

Co sa dialo? Pri pouziti neoriginalnych rohozi (bez bezpecnostnej plastovej poistky) mohlo dojst k zaseknutiu plynoveho pedala rohozkou.

Ta kauza bola rozmazavana mediami viac nez dostatocne.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  11. 05. 2018 23:29

Samozřejmě, ze viděl. Psal se rok 2012, ale to je nepodstatné. Podstatná je tvůj fanatismus. Jakákoliv diskuze je tady zbytečná. Snažíš se jen škodit.

Odpovědět  |   | 
Velkopřevor  |  12. 05. 2018 09:10

Tohle k ničemu nevede...bude tady vytahovat 10 let staré kauzy, ale že koncern vesele podvádí dál, to se přechází taktním mlčením.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  12. 05. 2018 17:41

Ne. To se určitě nepřechází mlčením. Je to hnus, co udělal koncern VAG, i když můžeme spekulovat o tom, proč k tomu nakonec došlo. Proste je to podvod na zákazníky i na přímé konkurenty. Proč jsem vytáhl kauzu šest let starou? Protože Joe Doe tady naznačuje, ze VAG je zdrojem problémů, nekvalitní produkce a podvodů. Kdyby byl objektivní, tak napíše o dalších pruserech a nebude to vztahovat jen a pouze na VAG.
Ty máš pořád neodbytný pocit, ze nějak straním VAG, ale to je jen iluze, snažím se pouze o objektivitu.

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  13. 05. 2018 12:20

Uprimne: predate a zarobite, alebo nepredate...dalsie otázky?

Odpovědět  |   | 
Tom  |  11. 05. 2018 19:43

Po precteni titulku me okamzite napadlo, ze si pan novinar snad do Golfa i sedl a zrejme si vzadu prisedl ke dvema kolegum. Ale po precteni prvnich dvou vet je jasne, ze je to zase jen onanie nad par obrazky.

Odpovědět  |   | 
Velkopřevor  |  11. 05. 2018 20:25

Podle mě by se do takové LEGENDY ani sednout neodvážil, maximálně tak z uctivé vzdálenosti pozorovat a vlhce snít, jaké by to asi bylo, kdyby...

Odpovědět  |   | 
audax  |  12. 05. 2018 10:41

a tlačenicu spôsobil dav rozzúrených fanúškov,ktorý auto nakoniec rozšlapal.......

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid: Dost dobrá i pro Lexus

Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid

Nová Toyota Corolla se přiřítila na český trh hned ve třech karosářských verzích. Pro první test jsme zvolili tu nejpraktičtější, navíc s nejvýkonnějším hybridním pohonem. Dokáže opodstatnit vyšší cenu? A bavíme se vůbec ještě o mainstreamovém modelu?

včera | Jan Mička | 58 příspěvků
TEST Honda GL1800 Gold Wing DCT: Motorka za mega! Skoro...

Honda GL1800 Gold Wing DCT

Šestiválcový cestovní křižník s unikátní podvozkovou konstrukcí je to nejrozmařilejší, co Honda v jedné stopě nabízí. Gold Wing je ale zároveň také s velkou rezervou tou nejdražší dvoukolovou Hondou. Má vrcholné provedení šesté generace zlatokřídlé legendy čím opodstatnit cenovku zvící bezmála 900.000 Kč?

16.  6.  2019 | Petr Schnagl | 13 příspěvků
TEST Volkswagen T-Cross 1.0 TSI DSG R-Line: Důležitá módní záležitost

VW T-Cross 1.0 TSI DSG

Volkswagen rozštěpil Polo na dva samostatné modely. Oplastované CrossPolo je minulostí a jeho pozici zastoupila novinka jménem T-Cross. Nabízí kromě zvýšené stavby karoserie ještě něco?

15.  6.  2019 | Miro Mihálik | 64 příspěvků

Nejčtenější články

Levná Škoda Octavia Tour je zpátky. Za 440.000 Kč vybavenější nekoupíte

Levná Škoda Octavia Tour je zpátky. Za 440.…

Verze Tour má v historii Škody Octavia tradici. Nyní se vrací i ve třetí generaci a opět kombinuje bohatou výbavu s atraktivní cenou.

29.  5.  2019 | | 193 N/A
Podívejte se, jak vypadá nejlevnější Škoda Kamiq. Má plechová kola a poklice

Podívejte se, jak vypadá nejlevnější Škoda …

Škoda včera zveřejnila ceny nového crossoveru Kamiq. Vůz láká na bohatou bezpečnostní a komfortní výbavu, v základu to ale po vizuální stránce není žádná hitparáda.

12.  6.  2019 | | 117 N/A
Řídili jsme Škodu budoucnosti za 90 milionů. Vision iV hlava prostě nepobere!

Řídili jsme Škodu budoucnosti za 90 milionů…

Výstavní koncepty rozhodně nejsou určeny k tomu, aby se s nimi jezdilo. Přesto se s vámi už poněkolikáté můžeme podělit o jízdy dojmy, tentokrát se Škodou Vision iV. A ta rozhodně není pouhý výstřel do tmy.

2.  6.  2019 | | 93 N/A
Nová Škoda Octavia na dosud nejlepších ilustracích. Takhle by se vám líbila?

Nová Škoda Octavia na dosud nejlepších ilus…

Čtvrtá generace Škody Octavia by se měla poprvé ukázat ještě před koncem letošního roku. Ruský grafik při tvorbě přiložených ilustrací vycházel z dosud zveřejněných špionážních snímků.

3.  6.  2019 | | 51 N/A
Motorkářský gang na skútrech? Před Mods otcové zamykali hlavně své dcery

Motorkářský gang na skútrech? Před Mods otc…

Jak si představujete motorkářský gang? Určitě ne takhle. A to šlo o jeden z nejnebezpečnějších!

26.  5.  2019 | | 11 N/A