Nejrychlejší VW Golf GTI všech dob umí 264 km/h. Bude vás to ale něco stát

Álois  |  27. 01. 2019 09:35

A to jede po vlastní ose?

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  27. 01. 2019 11:05

nedotacavy predny pohon .. aj keby daju na predne kolesa 1000koni nebude to sportove auto..

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  27. 01. 2019 11:47

Vyřešit nedotáčivost je dnes hračka. Řešit chybějící trakci hračka není. Proto je to nesmysl, stejně jako FoFo RS

Odpovědět  |   | 
Jaky  |  27. 01. 2019 10:13

Je to dobre jen k tomu jak prijit rychle o Ř.P.

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  27. 01. 2019 11:47

Další co nemá ponětí o jízdě s 200+kW

Odpovědět  |   | 
Pantani  |  27. 01. 2019 12:15

Myslím, že se s 200 kW jezdí stejně jako se 100 kW, rozdíl v tom moc nebude. O řidičák bych jisttě nepřišel.

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  27. 01. 2019 18:12

správná odpověď

Odpovědět  |   | 
Žere mi klakson  |  27. 01. 2019 10:42

"Bude vás to ale něco stát". To jo, ale zdejší diskutéři - kteří takováto auta běžně kupují "manželkám na nákupy" a zároveň se v jiných diskusích intenzivně rozhodují, zda si mají do fábie pořídit couvací kameru nebo se smířit v mazdě 2 s halogeny - ti to určitě rádi zaplatí.

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  27. 01. 2019 11:48

to je ještě slabší odvar verze "má ho strejda"

Odpovědět  |   | 
Pantani  |  27. 01. 2019 12:14

Co to je zase za blábol??

Odpovědět  |   | 
Mini  |  27. 01. 2019 20:43

..no hlavně, aby si některý ze zájemců nešel vyzkoušet nové MB A 35, pak by si mohl v gti připadat jako v pravěku.

Odpovědět  |   | 
Maxi  |  27. 01. 2019 22:34

Tak určitě, s Merglem si Golf ve srovnávačkách vytírá tak akorát laufy, vyjma kravského displeje nemá reálně co nabídnout. A to je Golf na odchodu, nechci vidět co s Merglem udělá nová generace, nejspíš dva malé do školky.https://www.autoexpress.co.uk/mercedes/a-class/103911/m... ... https://www.auto-motor-und-sport.de/test/bmw-120i-audi-a3-1-5... ...

Odpovědět  |   | 
Mini  |  28. 01. 2019 00:04

Tak ty seš dobrej snílek chlapče, jdi si ty auta reálně vyzkoušet a pak napiš. Interiér, převodovka, podvozek nebo zvuk (amg) je v MB o poznání lepší. Aktuální Golf už je stará plečka..

Odpovědět  |   | 
Maxi  |  28. 01. 2019 08:55

Za peníze za které je A35 je Golf TCR s Akrapovičem a ještě zbyde na benzín. A ten to Ačko zamázne jak zvukem, tak podvozkem, tak převodovkou, tak interiérem vyjma multikina, to má Ačko opravdu jako kráva a nikdo se mu nevyrovná, naštěstí.

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  28. 01. 2019 09:22

smejdovy predny pohon si mozu proti 4maticu nechat ... v dnesnej dobe kde quattro uz nie je torsen ale haldex moze is cely VW group vies kam ......

Odpovědět  |   | 
Zima  |  28. 01. 2019 15:05

4matic v Ačku je stejný haldex jako v Golfu.

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  28. 01. 2019 16:52

je pravda, ze A CLA B GLA nie su prave mercedesy lebo vychadzaju z predneho pohonu ale predsa maju ovela lepsiu techniku ako vw o tom niet pochyby

Odpovědět  |   | 
Kuzmič  |  28. 01. 2019 18:26

Jo a v čem? Haldex je haldex, torzka je torzka, McPherson je McPherson a čtyřválec jako maximum je čtyřválec jako maximum, s tím ani hvězda nic nenadělá, veskrze mainstreamová technika včetně motorů od Rencku je jen naleštěná bída. Prémie začíná až od C-klasse nahoru.

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  28. 01. 2019 18:38

ano viem , c class mam w205 a mame v rodine w204 (204ka bude mat 8 rokov a ziadna chyba) novsi model uz mal par garancnych servisov za sebou .. oba benziny.. ale nejde o to teraz , ide o to, ze vobec nie je pravda, neni motor ako motor, su lepsie spracovania a horsie takisto torsen je ovela efektivnejsi lepsi ako haldex , pozri si len na YT ako funguje torsen differencial

Odpovědět  |   | 
Kuzmič  |  28. 01. 2019 18:45

Ale s tím já nepolemizuji. Mezinápravový diferenciál je po všech stránkách lepší než haldex nad vší pochybnost. Ovšem A-klasse žádný torsen nemá, ta má klasickou vícelamelovou spojku stejně jako Golf, prostě A-čká a jeho odvozeniny jsou stejné mrdk.y jako mainstreamová auta nižší střední.

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  28. 01. 2019 19:24

tak je, ja som porovnanie torsen haldex napisal v kontexte, ze vw nepouziva v ziadnych modeloch a ze uz zacina aj quattro toto preberat najprv to bolo len v a3 .. ale ano tak ako som pisal vychadza A class z predneho pohonu cize je dost pravdepodobne, ze nebude mat torsen nakolko torsen vyuziva vacsina aut co ma v zaklade zadny pohon ( nehovorim, ze vsetky, su aj ine pripady )

Odpovědět  |   | 
Kuzmič  |  28. 01. 2019 20:43

VW jako značka samozřejmě torsen používá, viz Touareg, Phideon nebo Amarok.https://aussiemotoring.com/2009/12/11/the-vw-amarok/... VW jako koncern Torsen používá asi v nejvíce modelech ze všech koncernů, používá jej VW, Audi i Bentley.Nevím proč mluvíš o pravděpodobnosti, u A-klasse je to 100% tutovka, že používá vícelamelovou spojku a nikoliv diferenciál (i když marketing Mercedesu podvádí stejně jako u Audi a nazývá to jedním obchodní názvem 4MATIC) a dokonce i umístění (jeden celek se zadním diffem) je zcela identické jako třeba u toho Golfu.The AWD update also includes a rear-axle differential with an integrated multiplate clutch.https://www.topspeed.com/cars/mercedes/2018-merced... ...

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  29. 01. 2019 17:50

"VW jako koncern Torsen používá asi v nejvíce modelech ze všech koncernů, používá jej VW, Audi i Bentley." to vobec nie je pravda .. ked si zoberete pomer modelov / kolko ich ma pri pohone awd torsen vyde male %

Odpovědět  |   | 
Kuzmič  |  30. 01. 2019 15:52

Malé procento vyjde protože vyrábí přes 10 mil. aut, ale v absolutním množství těch Torsenů seká zdaleka nejvíc. Ostatní konkurenti, kteří používali nebo používají Torsen (Alfa, Chevi, Lexus, Mitsu, Range, Toyota, Nissan) jej mají jen u hrstky modelů a v řadě případů jsou to modely, které se již dnes nevyrábí.https://en.wikipedia.org/wiki/Torsen...

Odpovědět  |   | 
Speedman  |  28. 01. 2019 06:52

Nové GTI osmé generace bude mít více koní.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Nový Hyundai i20 může vzbudit poprask! Řídili jsme prototyp s litrovým motorem

Hyundai i20 1.0 T-GDI

Nový Hyundai i20 je očekávaným soupeřem fabie a spol. Přijede až v říjnu, my už jsme jej ale exkluzivně vyzkoušeli.

20.  9.  2020 | Jiří BaborskýOndřej Mára | 47 příspěvků
Poprvé za volantem Škody Octavia RS iV: Eso v rukávu spořivého manažera

Škoda Octavia RS iV

Nová Škoda Octavia RS je k mání ve třech verzích pohonu. Vyzkoušeli jsme tu, která je z pohledu techniky nejkomplikovanější.

17.  9.  2020 | Vladimír Kadera | 88 příspěvků
S elektrickým VW ID.3 poprvé v Česku: Velký skok pro VW, problém pro ostatní?

VW ID.3 1st Edition 150 kW

Volkswagen ID.3 se na našem trhu už nějaký ten pátek prodává, vůbec první kontakt na české půdě jsme s ním však zažili až minulý týden. A vy můžete taky.

14.  9.  2020 | Jan Mička | 59 příspěvků

Nejčtenější články

Tatra dělá geniální podvozky. Důkazem je nové video z uzounkých ulic Štramberka

Tatra dělá geniální podvozky. Důkazem je no…

Tatra Force může sloužit u armády i hasičům. Kopřivničtí nyní ubezpečují, že se dostane opravdu všude.

29.  8.  2020 | | 19 N/A
Kadera Vladimír
TatraVideo
Takto mohla vypadat modernizace Tatry 603. Projekt ale nakonec zatrhlo vedení

Takto mohla vypadat modernizace Tatry 603. …

Čtyřkolový symbol luxusního života v Československu se měl původně dočkat zásadní modernizace. Zdárný konec však nepřišel.

12.  9.  2020 | | 28 N/A
Fuglevič Daniel
LimuzínaVývojTatra
Nová Škoda Enyaq iV poprvé naživo: Už jsme v ní seděli! Levná není, stojí za to?

Nová Škoda Enyaq iV poprvé naživo: Už jsme …

Dost možná jde o nejdůležitější model v celé historii automobilky Škoda. Enyaq iV je první vůz Škoda od základu navržený jako elektromobil a dnes si v Praze odbyl světovou premiéru, my však měli možnost si jej do detailu prohlédnout už s předstihem.

1.  9.  2020 | | 174 N/A
Mička Jan
Škoda Enyaq iVCrossoverPremiéry
Škoda Octavia RS si v Německu sáhla až na dno. Místy to vypadalo, že vyletí z trati

Škoda Octavia RS si v Německu sáhla až na d…

Ostrá novinka naší domácí značky se podívala na slavný německý okruh. Pneumatiky vřískaly v podstatě neustále.

21.  9.  2020 | | 183 N/A
Kadera Vladimír
Octavia RSNürburgring
BAZ Furgonet byl marný pokus Slováků o praktickou Škodu. Neměl šanci uspět

BAZ Furgonet byl marný pokus Slováků o prak…

Dodávka s motorem uloženým vzadu pod nákladovým prostorem může na první pohled vypadat jako naprostý nesmysl. Když vám ale zoufale chybí prostředky na vývoj nového automobilu s vhodnější koncepcí, můžete si buď založit ruce za hlavu nebo to zkusit. V Bratislavských automobilových závodech si vybrali tu druhou možnost, proti státnímu plánování komunistického molocha však neměli šanci.

19.  9.  2020 | | 39 N/A
Mihálik Miro
DodávkyŠkodaUžitková autaRetro