Nejrychlejší VW Golf GTI všech dob umí 264 km/h. Bude vás to ale něco stát

25 komentářů

Speedman
28. ledna • 6:52

Nové GTI osmé generace bude mít více koní.

Mini
27. ledna • 20:43

..no hlavně, aby si některý ze zájemců nešel vyzkoušet nové MB A 35, pak by si mohl v gti připadat jako v pravěku.

Maxi
27. ledna • 22:34

Tak určitě, s Merglem si Golf ve srovnávačkách vytírá tak akorát laufy, vyjma kravského displeje nemá reálně co nabídnout. A to je Golf na odchodu, nechci vidět co s Merglem udělá nová generace, nejspíš dva malé do školky.https://www.autoexpress.co.uk/mercedes/a-class/103911/m... ... https://www.auto-motor-und-sport.de/test/bmw-120i-audi-a3-1-5... ...

Mini
28. ledna • 0:04

Tak ty seš dobrej snílek chlapče, jdi si ty auta reálně vyzkoušet a pak napiš. Interiér, převodovka, podvozek nebo zvuk (amg) je v MB o poznání lepší. Aktuální Golf už je stará plečka..

OnlyTruth
28. ledna • 9:22

smejdovy predny pohon si mozu proti 4maticu nechat ... v dnesnej dobe kde quattro uz nie je torsen ale haldex moze is cely VW group vies kam ......

Zima
28. ledna • 15:05

4matic v Ačku je stejný haldex jako v Golfu.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
OnlyTruth
28. ledna • 16:52

je pravda, ze A CLA B GLA nie su prave mercedesy lebo vychadzaju z predneho pohonu ale predsa maju ovela lepsiu techniku ako vw o tom niet pochyby

Kuzmič
28. ledna • 18:26

Jo a v čem? Haldex je haldex, torzka je torzka, McPherson je McPherson a čtyřválec jako maximum je čtyřválec jako maximum, s tím ani hvězda nic nenadělá, veskrze mainstreamová technika včetně motorů od Rencku je jen naleštěná bída. Prémie začíná až od C-klasse nahoru.

OnlyTruth
28. ledna • 18:38

ano viem , c class mam w205 a mame v rodine w204 (204ka bude mat 8 rokov a ziadna chyba) novsi model uz mal par garancnych servisov za sebou .. oba benziny.. ale nejde o to teraz , ide o to, ze vobec nie je pravda, neni motor ako motor, su lepsie spracovania a horsie takisto torsen je ovela efektivnejsi lepsi ako haldex , pozri si len na YT ako funguje torsen differencial

Kuzmič
28. ledna • 18:45

Ale s tím já nepolemizuji. Mezinápravový diferenciál je po všech stránkách lepší než haldex nad vší pochybnost. Ovšem A-klasse žádný torsen nemá, ta má klasickou vícelamelovou spojku stejně jako Golf, prostě A-čká a jeho odvozeniny jsou stejné mrdk.y jako mainstreamová auta nižší střední.

OnlyTruth
28. ledna • 19:24

tak je, ja som porovnanie torsen haldex napisal v kontexte, ze vw nepouziva v ziadnych modeloch a ze uz zacina aj quattro toto preberat najprv to bolo len v a3 .. ale ano tak ako som pisal vychadza A class z predneho pohonu cize je dost pravdepodobne, ze nebude mat torsen nakolko torsen vyuziva vacsina aut co ma v zaklade zadny pohon ( nehovorim, ze vsetky, su aj ine pripady )

Kuzmič
28. ledna • 20:43

VW jako značka samozřejmě torsen používá, viz Touareg, Phideon nebo Amarok.https://aussiemotoring.com/2009/12/11/the-vw-amarok/... VW jako koncern Torsen používá asi v nejvíce modelech ze všech koncernů, používá jej VW, Audi i Bentley.Nevím proč mluvíš o pravděpodobnosti, u A-klasse je to 100% tutovka, že používá vícelamelovou spojku a nikoliv diferenciál (i když marketing Mercedesu podvádí stejně jako u Audi a nazývá to jedním obchodní názvem 4MATIC) a dokonce i umístění (jeden celek se zadním diffem) je zcela identické jako třeba u toho Golfu.The AWD update also includes a rear-axle differential with an integrated multiplate clutch.https://www.topspeed.com/cars/mercedes/2018-merced... ...

OnlyTruth
29. ledna • 17:50

"VW jako koncern Torsen používá asi v nejvíce modelech ze všech koncernů, používá jej VW, Audi i Bentley." to vobec nie je pravda .. ked si zoberete pomer modelov / kolko ich ma pri pohone awd torsen vyde male %

Kuzmič
30. ledna • 15:52

Malé procento vyjde protože vyrábí přes 10 mil. aut, ale v absolutním množství těch Torsenů seká zdaleka nejvíc. Ostatní konkurenti, kteří používali nebo používají Torsen (Alfa, Chevi, Lexus, Mitsu, Range, Toyota, Nissan) jej mají jen u hrstky modelů a v řadě případů jsou to modely, které se již dnes nevyrábí.https://en.wikipedia.org/wiki/Torsen...

Maxi
28. ledna • 8:55

Za peníze za které je A35 je Golf TCR s Akrapovičem a ještě zbyde na benzín. A ten to Ačko zamázne jak zvukem, tak podvozkem, tak převodovkou, tak interiérem vyjma multikina, to má Ačko opravdu jako kráva a nikdo se mu nevyrovná, naštěstí.

Žere mi klakson
27. ledna • 10:42

"Bude vás to ale něco stát". To jo, ale zdejší diskutéři - kteří takováto auta běžně kupují "manželkám na nákupy" a zároveň se v jiných diskusích intenzivně rozhodují, zda si mají do fábie pořídit couvací kameru nebo se smířit v mazdě 2 s halogeny - ti to určitě rádi zaplatí.

Pantani
27. ledna • 12:14

Co to je zase za blábol?? :-O

jogurt
27. ledna • 11:48

to je ještě slabší odvar verze "má ho strejda" :-D

Jaky
27. ledna • 10:13

Je to dobre jen k tomu jak prijit rychle o Ř.P.

Pantani
27. ledna • 12:15

Myslím, že se s 200 kW jezdí stejně jako se 100 kW, rozdíl v tom moc nebude. O řidičák bych jisttě nepřišel.

jogurt
27. ledna • 18:12

správná odpověď :-D

jogurt
27. ledna • 11:47

Další co nemá ponětí o jízdě s 200+kW

Álois
27. ledna • 9:35

A to jede po vlastní ose?

OnlyTruth
27. ledna • 11:05

nedotacavy predny pohon .. aj keby daju na predne kolesa 1000koni nebude to sportove auto..

jogurt
27. ledna • 11:47

Vyřešit nedotáčivost je dnes hračka. Řešit chybějící trakci hračka není. Proto je to nesmysl, stejně jako FoFo RS

Doporučujeme

Články odjinud