Nejrychlejší VW Golf GTI všech dob umí 264 km/h. Bude vás to ale něco stát

Álois  |  27. 01. 2019 09:35

A to jede po vlastní ose?

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  27. 01. 2019 11:05

nedotacavy predny pohon .. aj keby daju na predne kolesa 1000koni nebude to sportove auto..

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  27. 01. 2019 11:47

Vyřešit nedotáčivost je dnes hračka. Řešit chybějící trakci hračka není. Proto je to nesmysl, stejně jako FoFo RS

Odpovědět  |   | 
Jaky  |  27. 01. 2019 10:13

Je to dobre jen k tomu jak prijit rychle o Ř.P.

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  27. 01. 2019 11:47

Další co nemá ponětí o jízdě s 200+kW

Odpovědět  |   | 
Pantani  |  27. 01. 2019 12:15

Myslím, že se s 200 kW jezdí stejně jako se 100 kW, rozdíl v tom moc nebude. O řidičák bych jisttě nepřišel.

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  27. 01. 2019 18:12

správná odpověď

Odpovědět  |   | 
Žere mi klakson  |  27. 01. 2019 10:42

"Bude vás to ale něco stát". To jo, ale zdejší diskutéři - kteří takováto auta běžně kupují "manželkám na nákupy" a zároveň se v jiných diskusích intenzivně rozhodují, zda si mají do fábie pořídit couvací kameru nebo se smířit v mazdě 2 s halogeny - ti to určitě rádi zaplatí.

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  27. 01. 2019 11:48

to je ještě slabší odvar verze "má ho strejda"

Odpovědět  |   | 
Pantani  |  27. 01. 2019 12:14

Co to je zase za blábol??

Odpovědět  |   | 
Mini  |  27. 01. 2019 20:43

..no hlavně, aby si některý ze zájemců nešel vyzkoušet nové MB A 35, pak by si mohl v gti připadat jako v pravěku.

Odpovědět  |   | 
Maxi  |  27. 01. 2019 22:34

Tak určitě, s Merglem si Golf ve srovnávačkách vytírá tak akorát laufy, vyjma kravského displeje nemá reálně co nabídnout. A to je Golf na odchodu, nechci vidět co s Merglem udělá nová generace, nejspíš dva malé do školky.https://www.autoexpress.co.uk/mercedes/a-class/103911/m... ... https://www.auto-motor-und-sport.de/test/bmw-120i-audi-a3-1-5... ...

Odpovědět  |   | 
Mini  |  28. 01. 2019 00:04

Tak ty seš dobrej snílek chlapče, jdi si ty auta reálně vyzkoušet a pak napiš. Interiér, převodovka, podvozek nebo zvuk (amg) je v MB o poznání lepší. Aktuální Golf už je stará plečka..

Odpovědět  |   | 
Maxi  |  28. 01. 2019 08:55

Za peníze za které je A35 je Golf TCR s Akrapovičem a ještě zbyde na benzín. A ten to Ačko zamázne jak zvukem, tak podvozkem, tak převodovkou, tak interiérem vyjma multikina, to má Ačko opravdu jako kráva a nikdo se mu nevyrovná, naštěstí.

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  28. 01. 2019 09:22

smejdovy predny pohon si mozu proti 4maticu nechat ... v dnesnej dobe kde quattro uz nie je torsen ale haldex moze is cely VW group vies kam ......

Odpovědět  |   | 
Zima  |  28. 01. 2019 15:05

4matic v Ačku je stejný haldex jako v Golfu.

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  28. 01. 2019 16:52

je pravda, ze A CLA B GLA nie su prave mercedesy lebo vychadzaju z predneho pohonu ale predsa maju ovela lepsiu techniku ako vw o tom niet pochyby

Odpovědět  |   | 
Kuzmič  |  28. 01. 2019 18:26

Jo a v čem? Haldex je haldex, torzka je torzka, McPherson je McPherson a čtyřválec jako maximum je čtyřválec jako maximum, s tím ani hvězda nic nenadělá, veskrze mainstreamová technika včetně motorů od Rencku je jen naleštěná bída. Prémie začíná až od C-klasse nahoru.

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  28. 01. 2019 18:38

ano viem , c class mam w205 a mame v rodine w204 (204ka bude mat 8 rokov a ziadna chyba) novsi model uz mal par garancnych servisov za sebou .. oba benziny.. ale nejde o to teraz , ide o to, ze vobec nie je pravda, neni motor ako motor, su lepsie spracovania a horsie takisto torsen je ovela efektivnejsi lepsi ako haldex , pozri si len na YT ako funguje torsen differencial

Odpovědět  |   | 
Kuzmič  |  28. 01. 2019 18:45

Ale s tím já nepolemizuji. Mezinápravový diferenciál je po všech stránkách lepší než haldex nad vší pochybnost. Ovšem A-klasse žádný torsen nemá, ta má klasickou vícelamelovou spojku stejně jako Golf, prostě A-čká a jeho odvozeniny jsou stejné mrdk.y jako mainstreamová auta nižší střední.

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  28. 01. 2019 19:24

tak je, ja som porovnanie torsen haldex napisal v kontexte, ze vw nepouziva v ziadnych modeloch a ze uz zacina aj quattro toto preberat najprv to bolo len v a3 .. ale ano tak ako som pisal vychadza A class z predneho pohonu cize je dost pravdepodobne, ze nebude mat torsen nakolko torsen vyuziva vacsina aut co ma v zaklade zadny pohon ( nehovorim, ze vsetky, su aj ine pripady )

Odpovědět  |   | 
Kuzmič  |  28. 01. 2019 20:43

VW jako značka samozřejmě torsen používá, viz Touareg, Phideon nebo Amarok.https://aussiemotoring.com/2009/12/11/the-vw-amarok/... VW jako koncern Torsen používá asi v nejvíce modelech ze všech koncernů, používá jej VW, Audi i Bentley.Nevím proč mluvíš o pravděpodobnosti, u A-klasse je to 100% tutovka, že používá vícelamelovou spojku a nikoliv diferenciál (i když marketing Mercedesu podvádí stejně jako u Audi a nazývá to jedním obchodní názvem 4MATIC) a dokonce i umístění (jeden celek se zadním diffem) je zcela identické jako třeba u toho Golfu.The AWD update also includes a rear-axle differential with an integrated multiplate clutch.https://www.topspeed.com/cars/mercedes/2018-merced... ...

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  29. 01. 2019 17:50

"VW jako koncern Torsen používá asi v nejvíce modelech ze všech koncernů, používá jej VW, Audi i Bentley." to vobec nie je pravda .. ked si zoberete pomer modelov / kolko ich ma pri pohone awd torsen vyde male %

Odpovědět  |   | 
Kuzmič  |  30. 01. 2019 15:52

Malé procento vyjde protože vyrábí přes 10 mil. aut, ale v absolutním množství těch Torsenů seká zdaleka nejvíc. Ostatní konkurenti, kteří používali nebo používají Torsen (Alfa, Chevi, Lexus, Mitsu, Range, Toyota, Nissan) jej mají jen u hrstky modelů a v řadě případů jsou to modely, které se již dnes nevyrábí.https://en.wikipedia.org/wiki/Torsen...

Odpovědět  |   | 
Speedman  |  28. 01. 2019 06:52

Nové GTI osmé generace bude mít více koní.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Suzuki Vitara 1.0 BoosterJet 4x4: Jediné svého druhu?

Suzuki Vitara 1.0 BoosterJet 4x4 (minitest)

Na kombinaci litrového tříválce a pohonu všech kol jenom tak nenarazíte. Suzuki Vitara se takto nabízí výhradně ve výbavě Premium za 490.900 Kč a jde o vůz, který byste rozhodně neměli přehlížet.

19.  2.  2019 | Vladimír Kadera | 45 příspěvků
TEST BMW X4 M40d/240 kW: Začnu mít konečně rád crossovery?

BMW X4 M40d

Projet se v nejvýkonnější naftové X4 někde na riviéře, prskali bychom nad jejím podivným designem. Když ale máte na silnicích kalamitu a objevíte její zábavně naladěnou čtyřkolku, máte Vánoce i v únoru.

17.  2.  2019 | Miro Mihálik | 23 příspěvků
Minitest Škoda Superb 1.5 TSI ACT DSG: Je to o úhlu pohledu

Škoda Superb 1.5 TSI ACT (minitest)

Nový motor, stejný výkon. Změnila se nějak základní Škoda Superb s jednotkou 1.5 TSI?

15.  2.  2019 | Vladimír Kadera | 94 příspěvků

Nejčtenější články

Nový Superb je za dveřmi! Passat nejen dožene, ale v něčem i překoná

Nový Superb je za dveřmi! Passat nejen dože…

Prototypy modernizované Škody Superb se už v současnosti prohánějí po českých silnicích. Oficiální premiéra je na spadnutí, pojďme si proto shrnout, co zatím s jistotou víme.

16.  2.  2019 | | 142 N/A
Dacii Duster už v Česku koupíte s novými motory. Teď nabídne až 150 koní

Dacii Duster už v Česku koupíte s novými mo…

Nabídka motorizací u Dacie Duster nebyla doteď zrovna pestrá. Od února však přichází rumunský pracant s další várkou motorizací a nabízí tak celkem široký výběr.

1.  2.  2019 | | 29 N/A
Dny Škody Citigo na benzin se chýlí ke konci. Její odchod spustí revoluci

Dny Škody Citigo na benzin se chýlí ke konc…

Škodě Citigo bylo na podzim loňského roku sedm let. Už nyní víme, že verze se spalovacím motorem se osmého roku života nedočkají, model jako takový však úplně neskončí.

18.  2.  2019 | | 65 N/A
Dacia Duster se bude vyrábět i jako pick-up. O Renault už ale nepůjde

Dacia Duster se bude vyrábět i jako pick-up…

Dacia představí pickup na bázi Dusteru ještě letos. Žádnou spojitost s modelem Renault Duster Oroch ale nehledejte.

8.  2.  2019 | | 7 N/A
BAZ Locusta byl marný bratislavský výkřik volající po modernizaci Škody

BAZ Locusta byl marný bratislavský výkřik v…

Kvůli koncepci vše vzadu se o Škodě Garde, Rapid a dalších mladoboleslavských kupé mluví v nadsázce jako o Porsche východu. Kdyby ale došlo na plánovaný slovenský facelift, mohlo být od 80. let vše jinak.

28.  1.  2019 | | 36 N/A