Nejrychlejší VW Golf GTI všech dob umí 264 km/h. Bude vás to ale něco stát

Álois  |  27. 01. 2019 09:35

A to jede po vlastní ose?

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  27. 01. 2019 11:05

nedotacavy predny pohon .. aj keby daju na predne kolesa 1000koni nebude to sportove auto..

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  27. 01. 2019 11:47

Vyřešit nedotáčivost je dnes hračka. Řešit chybějící trakci hračka není. Proto je to nesmysl, stejně jako FoFo RS

Odpovědět  |   | 
Jaky  |  27. 01. 2019 10:13

Je to dobre jen k tomu jak prijit rychle o Ř.P.

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  27. 01. 2019 11:47

Další co nemá ponětí o jízdě s 200+kW

Odpovědět  |   | 
Pantani  |  27. 01. 2019 12:15

Myslím, že se s 200 kW jezdí stejně jako se 100 kW, rozdíl v tom moc nebude. O řidičák bych jisttě nepřišel.

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  27. 01. 2019 18:12

správná odpověď

Odpovědět  |   | 
Žere mi klakson  |  27. 01. 2019 10:42

"Bude vás to ale něco stát". To jo, ale zdejší diskutéři - kteří takováto auta běžně kupují "manželkám na nákupy" a zároveň se v jiných diskusích intenzivně rozhodují, zda si mají do fábie pořídit couvací kameru nebo se smířit v mazdě 2 s halogeny - ti to určitě rádi zaplatí.

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  27. 01. 2019 11:48

to je ještě slabší odvar verze "má ho strejda"

Odpovědět  |   | 
Pantani  |  27. 01. 2019 12:14

Co to je zase za blábol??

Odpovědět  |   | 
Mini  |  27. 01. 2019 20:43

..no hlavně, aby si některý ze zájemců nešel vyzkoušet nové MB A 35, pak by si mohl v gti připadat jako v pravěku.

Odpovědět  |   | 
Maxi  |  27. 01. 2019 22:34

Tak určitě, s Merglem si Golf ve srovnávačkách vytírá tak akorát laufy, vyjma kravského displeje nemá reálně co nabídnout. A to je Golf na odchodu, nechci vidět co s Merglem udělá nová generace, nejspíš dva malé do školky.https://www.autoexpress.co.uk/mercedes/a-class/103911/m... ... https://www.auto-motor-und-sport.de/test/bmw-120i-audi-a3-1-5... ...

Odpovědět  |   | 
Mini  |  28. 01. 2019 00:04

Tak ty seš dobrej snílek chlapče, jdi si ty auta reálně vyzkoušet a pak napiš. Interiér, převodovka, podvozek nebo zvuk (amg) je v MB o poznání lepší. Aktuální Golf už je stará plečka..

Odpovědět  |   | 
Maxi  |  28. 01. 2019 08:55

Za peníze za které je A35 je Golf TCR s Akrapovičem a ještě zbyde na benzín. A ten to Ačko zamázne jak zvukem, tak podvozkem, tak převodovkou, tak interiérem vyjma multikina, to má Ačko opravdu jako kráva a nikdo se mu nevyrovná, naštěstí.

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  28. 01. 2019 09:22

smejdovy predny pohon si mozu proti 4maticu nechat ... v dnesnej dobe kde quattro uz nie je torsen ale haldex moze is cely VW group vies kam ......

Odpovědět  |   | 
Zima  |  28. 01. 2019 15:05

4matic v Ačku je stejný haldex jako v Golfu.

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  28. 01. 2019 16:52

je pravda, ze A CLA B GLA nie su prave mercedesy lebo vychadzaju z predneho pohonu ale predsa maju ovela lepsiu techniku ako vw o tom niet pochyby

Odpovědět  |   | 
Kuzmič  |  28. 01. 2019 18:26

Jo a v čem? Haldex je haldex, torzka je torzka, McPherson je McPherson a čtyřválec jako maximum je čtyřválec jako maximum, s tím ani hvězda nic nenadělá, veskrze mainstreamová technika včetně motorů od Rencku je jen naleštěná bída. Prémie začíná až od C-klasse nahoru.

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  28. 01. 2019 18:38

ano viem , c class mam w205 a mame v rodine w204 (204ka bude mat 8 rokov a ziadna chyba) novsi model uz mal par garancnych servisov za sebou .. oba benziny.. ale nejde o to teraz , ide o to, ze vobec nie je pravda, neni motor ako motor, su lepsie spracovania a horsie takisto torsen je ovela efektivnejsi lepsi ako haldex , pozri si len na YT ako funguje torsen differencial

Odpovědět  |   | 
Kuzmič  |  28. 01. 2019 18:45

Ale s tím já nepolemizuji. Mezinápravový diferenciál je po všech stránkách lepší než haldex nad vší pochybnost. Ovšem A-klasse žádný torsen nemá, ta má klasickou vícelamelovou spojku stejně jako Golf, prostě A-čká a jeho odvozeniny jsou stejné mrdk.y jako mainstreamová auta nižší střední.

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  28. 01. 2019 19:24

tak je, ja som porovnanie torsen haldex napisal v kontexte, ze vw nepouziva v ziadnych modeloch a ze uz zacina aj quattro toto preberat najprv to bolo len v a3 .. ale ano tak ako som pisal vychadza A class z predneho pohonu cize je dost pravdepodobne, ze nebude mat torsen nakolko torsen vyuziva vacsina aut co ma v zaklade zadny pohon ( nehovorim, ze vsetky, su aj ine pripady )

Odpovědět  |   | 
Kuzmič  |  28. 01. 2019 20:43

VW jako značka samozřejmě torsen používá, viz Touareg, Phideon nebo Amarok.https://aussiemotoring.com/2009/12/11/the-vw-amarok/... VW jako koncern Torsen používá asi v nejvíce modelech ze všech koncernů, používá jej VW, Audi i Bentley.Nevím proč mluvíš o pravděpodobnosti, u A-klasse je to 100% tutovka, že používá vícelamelovou spojku a nikoliv diferenciál (i když marketing Mercedesu podvádí stejně jako u Audi a nazývá to jedním obchodní názvem 4MATIC) a dokonce i umístění (jeden celek se zadním diffem) je zcela identické jako třeba u toho Golfu.The AWD update also includes a rear-axle differential with an integrated multiplate clutch.https://www.topspeed.com/cars/mercedes/2018-merced... ...

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  29. 01. 2019 17:50

"VW jako koncern Torsen používá asi v nejvíce modelech ze všech koncernů, používá jej VW, Audi i Bentley." to vobec nie je pravda .. ked si zoberete pomer modelov / kolko ich ma pri pohone awd torsen vyde male %

Odpovědět  |   | 
Kuzmič  |  30. 01. 2019 15:52

Malé procento vyjde protože vyrábí přes 10 mil. aut, ale v absolutním množství těch Torsenů seká zdaleka nejvíc. Ostatní konkurenti, kteří používali nebo používají Torsen (Alfa, Chevi, Lexus, Mitsu, Range, Toyota, Nissan) jej mají jen u hrstky modelů a v řadě případů jsou to modely, které se již dnes nevyrábí.https://en.wikipedia.org/wiki/Torsen...

Odpovědět  |   | 
Speedman  |  28. 01. 2019 06:52

Nové GTI osmé generace bude mít více koní.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest BMW X3 M40d: Opravdu těžká volba!

BMW X3 M40d (minitest)

M40d sice není nejvýkonnější, ale zato nejdražší verzí modelu X3. Srdce by sáhlo po benzinovém šestiválci M40i, dříve nebo později se vám však do rozhodování začne plést mozek.

včera | Jan Mička | 26 příspěvků
TEST Mitsubishi Space Star 1.2 MIVEC: Když vám auto vybírá peněženka

Mitsubishi Space Star 1.2 MIVEC

Kategorie aut, která se dají koupit do tří set tisíc korun, se pomalu ale jistě zužuje. Kvůli novým povinným bezpečnostním systémům navíc můžeme očekávat zdražení napříc celým segmentem. Mitsubishi Space Star se však ještě drží v přijatelných mezích.

21.  4.  2019 | Vladimír Kadera | 7 příspěvků
TEST Audi Q3 35 TDI S tronic: Když nemůže, tak přidej!

Audi Q3 35 TDI S tronic

Příbuznost minulé a nové generace Audi Q3 byste možná na první pohled netipovali. Až tak se kompaktní SUV změnilo. Otázkou zůstává, o kolik výš dokáže novinka posunout standardy nastolené předchůdcem.

19.  4.  2019 | Jan Mička | 72 příspěvků

Nejčtenější články

Automobilky vyzrály na nejpodlejší trik zlodějů. Brzy neuspějí ani u Škody

Automobilky vyzrály na nejpodlejší trik zlo…

O krádežích nejenom luxusních aut vybavených bezklíčovým odemykáním a startováním už toho bylo napsáno dost. Automobilky však postupně přicházejí s jednoduchým řešením, jak vozidla ochránit.

14.  4.  2019 | | 102 N/A
Škoda se vrací k zadokolkám. Tu nejnovější představí již za pár dnů

Škoda se vrací k zadokolkám. Tu nejnovější …

Nečekejte přerod značky v takovém stylu, jaký v minulých letech předvedla Alfa Romeo. Zadní pohon umožní nová platforma, na které v budoucnu vzniknou desítky vozů koncernu VW.

12.  4.  2019 | | 34 N/A
Škoda 120 S Rallye byla předvojem 130 RS. Homologaci získala podvodem

Škoda 120 S Rallye byla předvojem 130 RS. H…

Za přímé předchůdce Škody 130 RS lze považovat soutěžní modely 180 a 200 RS. Pokud jde ale o motor či konstrukci chlazení, stotřicítka má mnohem blíže poněkud zapomenuté Škodě 120 S Rallye.

30.  3.  2019 | | 9 N/A
Škoda Buggy mířila do výroby. Erko do terénu však stálo mimo zákony

Škoda Buggy mířila do výroby. Erko do terén…

Umíte si představit, že by se v 70. letech dostala do výroby vedle klasického sedanu a kupé také bugina bez dveří a klasické střechy? Vývojové oddělení AZNP tomu věřilo, tehdejší podmínky však jejich odvaze vůbec nenahrávaly.

20.  4.  2019 | | 13 N/A
Dacia v Česku slaví historický úspěch. Je třetí nejlepší značkou, přeskočila Hyundai

Dacia v Česku slaví historický úspěch. Je t…

České zastoupení automobilky Dacia zdůrazňuje, že za úspěchem na českém trhu nestojí rozsáhlé mediální kampaně. Značka to zatím letos dotáhla na trojku na českém trhu.

12.  4.  2019 | | 190 N/A