spise se da predpokladat, ze se do nej nacpe preplnovany 2,5l, ktery se jiz nyni dava do jinych sport. modelu Audi; s tou uzaverkou nevim nevim, neni tam moc mista, uz takhle je nadrz hooodne mala...cesta do Brna=skoro jedno cerpani ;)))...!
aktivní zadní diferenciál urcite nebude, nema ho ani TT RS
A? problém je, že S3 a TT nevychází ve stejnou dobu, ale dost se překrývají. Navíc S3 mělo vždy techniku dříve, než TT, jelikož přicházelo na trh dříve. Takže to, co bude v nové generaci uvidíme. V současné tyto řešení už asi nedostane, v příští není důvod, proč ne. I když v rámci politiky VW bychom se nedivili, kdyby přišli s nějakým 1,4 TSI Nitro systém s výkonem 50 kW, který je možné krátkodobě zvýšit na 500 koní.
zajímavá myšlenka.... ale ono by to nakonec řadě řidičů i vyhovovalo. Na běžnou jízdu 50kW stačí a raketové zrychlení se nepoužívá trvale..... jen nevím, kde by se tankoval N2O, vyfukovat do flašky šlehačkové bombičky je dost pracné...;-)
:) tak uvidíme. Myslím, že obtékání přeplňování je do budoucna cesta, jak ještě více papírově snížit spotřebu a tím vyhovět EU. Prostě udělají nějaký úsporný 2,0TFSI s výkonem tak 80 kW, ten přeplní turbem a kompresorem, kompresor se odpojí přes elm kladku, turbo bude obtékat, takže pro měření spotřeby to bude tak 3,5 l na 100 km a v případě potřeby se vše sepne a je tu 200 kW :)
Kdo vymyslel ty elektrony? Myslim ze tak super auto by si zaslouzilo lepsi design....
Osobně bych si tipnul, že S3 dostane aktivní zadní diferenciál z S4 ( + samozřejmě nějakého toho koně )
nedostane ;-)
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.