Volkswagen Golf GTI pro Wörthersee: dva speciální kousky

Automobilka Volkswagen tento víkend představí na Wörthersee Tour 2010 párek upravených Golfů, k němuž ale uvolnila jen jeden snímek.

Oba stroje vychází z verze Golf GTI. První nese název GTI Excessive a má se vyznačovat agresivními doplňky karoserie včetně modifikované masky, mohutného předního nárazníku, prahových obkladů a zadního difuzoru. Přepracované závěsy kol přinášejí širší rozchod, tužší pružiny i tlumiče, výkonné brzdy a devatenáctipalcové ráfky se semislicky.

Patřičný zájem vzbudí zřejmě i Golf GTI ze série Adidas (na snímku). Na něm najdeme bi-xenonové reflektory, zadní světla složená z LED, specifické osmnáctipalcové ráfky, sportovní sedadla a interiér odkazující na značku Adidas. Na pohonné jednotce se však nic nezměnilo, pod kapotou se tedy objeví přeplňovaný, přímovstřikový dvoulitr s výkonem 210 koní (155 kW) a točivým momentem 280 Nm, jenž vozu umožní zrychlit z klidu na 100 km/h za 6,9 s a dosáhnout rychlosti 240 km/h.

Pokud vás tento model zaujal, pak vězte, že se dočká sériové výroby. Objednat jej bude možno od letošního června a vznikne celkem 4 410 vozů tohoto typu. Jak bude vypadat provedení Excessive a jaká je jeho budoucnost se zřejmě dozvíme až koncem týdne.

Klepněte pro větší obrázek
Volkswagen Golf GTI Adidas edition
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

včera | Radek Pecák | 10 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
TEST Volkswagen T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion: Pouliční směska

VW T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion

Rostoucí segment SUV byl loni rozšířen o stylový Volkswagen T-Roc. Vypadá fantasticky, přináší však i řadu těžko pochopitelných řešení. Pro první test jsme zvolili verzi s turbodieselem, převodovkou DSG a pohonem všech kol.

13.  2.  2018 | Jan Mička | 23 příspěvků