Volkswagen Golf GTI Pirelli: ďalší recept na GTI

Pred pár dňami sme tu mali GTI W12, teraz zase GTI v edícii Pirelli. Ten sa ale na rozdiel od neho dočká aj sériovej výroby.

O koncepte GTI s dvanásťvalcom za prednými sedadlami a výkonom 650 koní ste si mohli prečítať tu. Volkswagen ale predstavil ďalšiu špeciálnu verziu modelu GTI, ktorú pripravil spolu s Pirelli. Tá sa dostane do výroby v septembri, v akom množstve bude vyrobená zatiaľ povedať nevieme.

Pod kapotou GTI Pirelli nájdeme agregát 2,0 TFSI s výkonom naladeným (rovnako ako v GTI Edition 30) na 169 kW (230 koní) pri 5500 ot./min. a točivý moment 300 Nm je k dispozícii v širokom pásme 2200-5200 ot./min. S ním zrýchli GTI na stovku za 6,8 sekundy (s DSG za 6,6 s) a dosiahne maximálnu rýchlosť 245 km/h.

A čo je iné? GTI Pirelli edition pochopiteľne obúva najnovšiu generáciu pneumatík P-Zero v rozmere 225/40 R18, ktoré sú obuté na špeciálnych diskoch s titanovým efektom dodaných tiež od Pirelli. Logo firmy nájdete aj na niektorých prvkoch v interiéri a špeciálne sedačky v kombinácii látky a kože majú design podobný dezénu pneumatík. Kompletne nový povrch antracitovej farby má aj stredový panel.

Pre GTI Pirelli u Volkswagenu pripravili špeciálnu žltú farbu Sunflower, ktorú môžete vidieť aj na priložených fotografiách. Okrem nej budú môcť zákazníci voliť farbu modrú, čiernu a striebornú. Hothatch bude možné objednať v dvoj i štvordverovom prevedení.

V edícii Pirelli rovnako nájdete vyhrievané predné sedadlá, koženú lakťovú opierku vzadu alebo obšitie sedadiel, volantu, radiacej páky a ručnej brzdy žltou niťou. Škoda len, že zatiaľ nepoznáme cenu tohoto GTI. Tá zrejme nebude príliš vzdialená od Edition 30. Môže ale prilákať zákazníkov, ktorí túžia vlastniť GTI v žltej farbe…

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Volkswagen Golf GTI Pirelli edition

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 17 příspěvků