Volkswagen Golf GTI od RevoZport vypadá rychleji a jezdí rychleji

Firma RevoZport z Hong Kongu představuje svoji posilovací kúru určenou aktuální verzi modelu Volkswagen Golf GTI.

U RevoZportu mají zkrátka malé ostré hatchbacky rádi, z poslední doby si vzpomeneme například na celkem razantně vylepšenou stavbu Mini Roadster/Coupe. Pokud jde o wolfsburgského matadora, před třemi lety jsme vám představili upravený VW Golf GTI RZR RevoZport. To byla ovšem ještě „šestka“, nyní je zde ale sada modifikací pro nový Golf GTI VII.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Volkswagen Golf GTI VII v ladění RevoZport

Jistě, stavba Razor 7 je zatím spíše hříčkou grafiků, ale takto by to nakonec mělo vypadat. Úpravami projde přední nárazník, prahy dostanou nástavce a zadní nárazník členitější difuzor, za zmínku stojí také výrazný střešní spoiler, přičemž většina z těchto prvků má být vyrobena z uhlíkových kompozitů. Připomeňme ještě novou kapotu s párem ventilačních otvorů pro odvětrávání motorového prostoru.

Nový Volkswagen Golf GTI dostal samosvorný diferenciál

Nový Volkswagen Golf GTI dostal samosvorný diferenciál

Zážehový čtyřválec s objemem 2,0 l a přeplňováním se prý dočkal nového programu řídicí jednotky, upraveného zapalování a speciálního titanového výfukového traktu, jenž má být o polovinu lehčí než standardně dodávaná soustava. Výsledkem je výkon navýšený na 290 koní (213 kW). Sadu aerodynamických doplňků lze objednávat již nyní, motor vám pak začnou upravovat od ledna. Ceny zatím známy nejsou.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Skicy aerodynamického paketu pro Golf GTI VII
TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků