Volkswagen Golf GTI od ABT: až 300 koní!

15 komentářů

romana
20. ledna • 18:56

nádhera

Gilmour
10. července • 16:36

Tak to je opravdu něco! Jak jsou šikovní tihle němci - jak se jim jenom podařilo dostat z motoru těch 300 koní.
Mitsu Lancer Evo jich tam má v sérii ještě víc a v úpravách ladičů třeba 450, ale u VW je to proště bomba!!!Prostě je to VW chcípák.

riki28
19. července • 9:49

Asi taky ze na Eve musis chodit na garancky kazdych 7500km, je to drahe ako frasa a na bezne jazdenie je to auto nepouzitelne. Tvrde a pohodlne ako motokara, kazdu vyjazdenu kolaj citis, hlucne uplne strasne a nemoze na tom jazdit kazdy idiot, to je ako keby si dal malemu decku do ruk zbran. Inac na vyblbnutie je to auticko velmi dobre, ale iba na to. Kupoval by som to maximalne ako druhe auto. GTI mozes kludne pouzivat na beznu prevadzku.

Radek Ondrášík
11. července • 14:00

Lancer Evo ma zavodni motor, ma zavodni pisty, ojnice, kliku, saly, vstriky, turbo apod. je to motor pripraven jet bez uprav rallye, okruhy apod. K tomu je staveny a jeho zakladni vykon je na spodni hranici a prostou lehkou upravou jde u Eva zvysit vykon na cca 380 koni (chip+vyfuk) a s hrad upravou se delaji zavodni upravy na 550 koni apod.Jenze motor v GTI je naprosto tructovy motor, ktery nema zadne extra vnitrnosti a hranice okolo 300 koni je maximum ne pro ten motor, ale pro ty komponenty v nem. Jinak TFSI se v zavodnich vozech upravuje na cca 600 koni (rallye sprinty..) jenze tam uz je po vzoru Eva taky vsechno vymenene.Takze ono srovnat vyokn zavodnich motour s beznyou produkti muze jenom opravdovy odbornik.

Gilmour
13. července • 13:30

Nejsem odborník, stejně jako Vy. Na rozdíl od Vás si, ale na něj ani nehraju.
Pro mě je Lancer Evo sériové auto - víc sériové než Golf Gti od ABTu. Jestli to má malý turbo není velký je úplně šumák, stejně jako Vaše plané diskuse ve kterých se ani neshodnete co je vlastně k čemu dobré.
Jediné co jsem chtěl, tak to, že nemám rád VW a jeho pasování do role polobožstva mezi automobilkami - tam patří úplně jiný značky.

rb
18. července • 21:08

len pre info lancer evo je uplne inak dimenzovane auto 2,0 l 295 k jedno turbo nechcem pouzivat termin nizko / vysoko otackove to auto ktore ma 3 rezimy jazdy normal drive supersport, ked jazdi na supersport motor nepusti pod 6000 otacok a vtedy je skutocny tach TDI, TSI a podobne technologie su robene na bezne jazdenie do prace a na chalupu to nie su auta na sportovu jazdu.Takze treba rozlisit auto robene na sport , ktore su vykonovo aj obsahovo robene presne podla medzinarodnych kategorii a auta na vystavu pre bohacov co budu rozpravat aky vykon ma ich auto ale ani zdaleka nevedia ako s takymto vykonom pracovat napr. spomynany golf.

Napoleon
13. července • 15:45

V segmentu Golfa(nižší střední) jaké automobilky např.??díky experte

BHudak
10. července • 20:47

POužili malý turbo (KKK K04) aby to mělo furt dobrej průběh výkonu a mohli v tom jezdit i lamy co o autech a motorech toho moc neví jako ty :)

gilmour
11. července • 8:41

aha, tak to bych se rád na něco zeptal - dokážeš vysvětlit jaký je rozdíl mezi použitím malýho a velkýho turba? fak dík!

BHudak
11. července • 13:20

S velkym turbem se u tohohle motoru dostaneš na 400koní a víc, ale průběh výkonu bude takovej, že do třech a půl tis to bude jak líná atmosférá a pak tě to najednou nakopne. Tohle je spíš pro nadšence a lidi, co ten nákop maj rádi. Většina poladěnejch TDIček ten nákop má, ale tam kde diesel končí s úpravama, tam teprv začínaj lehký úpravy benzinů :) Malý turbo, výkon a točivej moment odspodu, ale už ne tolik výkonu ve vyšších otáčkách. Příjemnější na denní používání. Viz tohle...

jjkk
17. července • 14:19

Teda Ty se fakt v autech a motorech vyznáš, ale raději ještě chvíli pilně studuj než někoho napadneš, abys nemusel opisovat pořád stejné bláboly reportérů, které si navíc ještě vysvětluješ po svém, neboť tvé chápání na tak složité zařízení jako je "tank T34" evidentně nestačí.;-)

CJ
11. července • 10:59

velke turbo = velky vykon vo vysokych otackach = velka nuda, kym sa vobec auto pohne
male turbo = vykon v nizsich otackach = zivsie auto

BHudak
11. července • 16:31

Velký turbo neni nuda. Naopak je to docela zábava. Ale jen blbec by chtěl od malýho motoru s velkym turbem zázraky od nízkejch otáček. Zkušenější by přeřadil :) btw: Na sprintech jezdí Maratova CRX 1,6 550+Hp a nevypadá to, jako nějaká nuda ;-)

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
CJ
11. července • 21:59

ved som to trosku prehnal, proste turbo diera, noo...;-)

BHudak
12. července • 12:34

Tak průběh výkonu a turbodíra je taky něco jinýho. To sem koukal a dost internetovejch znalců to taky často zaměňujou. :) Já třeba jezdil s velkym turbem na 1,8L Garrett T3/T4 64 a/r a turbodíra nebyla větší, jak u normálních TDíček :)

Doporučujeme

Články odjinud