Volkswagen Golf GTI má za sebou nárazové testy IIHS. Uspěl?

Po včerejších nárazových testech několika vozítek tu dnes máme opět něco klasického. Proti pevné bariéře byl vyslán v rámci testů IIHS Volkswagen Golf GTI. Výsledek? Automobilka překvapení nepřipustila. GTI si odneslo hodnocení Top Safety Pick+.

Golf GTI tedy získal nejlepší možné hodnocení ve všech testovaných parametrech, včetně nárazu s malým přesazením, který bývá pro automobily největším oříškem. Plus je pak uděleno za systémy pomáhající případné kolizi předcházet.

IIHS: maximální hodnocení pro desetileté Volvo a Subaru XV 2x video

IIHS: maximální hodnocení pro desetileté Volvo a Subaru XV 2x video

V případě Volkswagenu zůstal prostor pro cestující ochráněn, takže riziko zranění nohou je hodnoceno jako nízké. Během nárazu sklouzla hlava figuríny po airbagu směrem k sloupku, tam ji ale zachytil boční airbag, který tak zabránil tvrdému nárazu.

Smutné zjištění IIHS: v crash testech SUV a crossoverů obstály jen dva

Smutné zjištění IIHS: v crash testech SUV a crossoverů obstály jen dva

Náraz s malým přesazením zavedla organizace IIHS v roce 2012, přičemž se tímto simuluje například náraz do stromu. Jak se ukázalo třeba na testech SUV a crossoverů, některé automobily při podobném střetu nenabízí velkou ochranu.

Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků
Minitest VW T-Roc 1.5 TSI a 2.0 TSI: Dvakrát podstatně jinak

VW T-Roc 1.5 TSI vs 2.0 TSI (minitest)

Vyzkoušeli jsme dvě zážehové zážehové verze Volkswagenu T-Roc. Významně se liší i výbavou.

7.  6.  2018 | Milan Lažanský | 36 příspěvků