Volkswagen Golf GTI jako Black Dynamic Concept

Pro letošní tuningové setkání v rakouském Wörthersee připravil Volkswagen další speciální Golf GTI. Tentokrát jej však připravili spíše tuneři sami…

Setkání Wörthersee patří tradičně k nejvyhledávanějším akcím evropských příznivců tuningu všeho druhu. A právě koncern VW Group patří k těm, kteří potenciálu tohoto setkání využívají již několik let, jeho značky zde pravidelně odhalují nejen speciálně upravené modely, ale také předprodukční prototypy. Bez zajímavosti není, že se zde setkáme také speciálního projektu Škoda Citigo Rally.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Volkswagen Golf GTI Black Dynamic Concept

Co se strojů Volkswagen Golf GTI (mezi tunery tradičně oblíbeného zdroje inspirace) týče, předloni jsme byli svědky premiéry modifikací Golf GTI Excessive a Golf GTI Adidas, přičemž vloni se zde v premiéře objevil dokonce otevřený prototyp předznamenávající premiéru modelu Volkswagen Golf GTI Cabriolet

Tak trochu jiná Škoda Citigo: sportovní, designová

Tak trochu jiná Škoda Citigo: sportovní, designová

Horkou novinkou pro letošní ročník setkání Wörthersee se stává studie Volkswagen Golf GTI Black Dynamic Concept, který vznikl úsilím devíti mladých tvůrců ve věku 18 až 24, a to včetně dívek. Je to jeden z mnoha příkladů snah automobilek vyslechnout přání konkrétních zákazníků, přičemž Volkswagen naposledy v této oblasti zaujal v souvislosti se třemi koncepty, které vznikly v rámci projektu „People's Car Project“ (PCP).

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Mladí tvůrci se činili

Na první pohled se studie Volkswagen Golf GTI Black Dynamic Concept vyznačuje matově šedou kapotou, jež nese stylizované symboly medové plástve, které vycházejí z tradičního tvarování masky chladiče Golfu GTI a opakuje se také na bocích karoserie. Dále si všimneme speciálních ráfků, přepracovaných světlometů s LED a interiéru s červenými doplňky.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Pořádná "hudba" a velké ráfky nesmí chybět u žádného tuningu

Chybět nemůže pořádné „tuc tuc“ v podobě audiosoustavy s výkonem 1 800 W a devíti reproduktory, jehož většina spočívá ve dnu zavazadlového prostoru. Úpravy se dotkly také mechanických skupin vozu. Brzdová soustava dostala vpředu osmipístkové, rudě lakované třmeny a motor díky novému výfuku a dalším modifikacím dosahuje výkonu 360 koní (265 kW), což je oproti standardním 210 koním (155 kW) celkem razantní posun. Inu, mládí vpřed!
 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Volkswagen Golf GTI Black Dynamic Concept
Test ojetiny BMW řady 1: Bazarový průšvihář s dokonalým podvozkem

Test ojetiny BMW řady 1

Ceny jedničkových BMW už klesly pod stotisícovou metu. Vybírejte ale pečlivě.

včera | David Rusol | 12 příspěvků
Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků
TEST Fiat 124 Spider - Miata po italsku je víc než jen víkendovka...

Fiat 124 Spider

Oproti Mazdě MX-5 je větší, těžší a chybí mu atmosférický motor. To zní jako cesta do pekel, ale jaká je "Fiata" doopravdy?

14.  11.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky