Volkswagen Golf GTI Edition 30, speciální edice k výročí gétéíčka

19 komentářů

roto
25. května • 23:14

Bejt to auto v bílým laku, s těmahle kolama a červenou linkou kolem černé masky chladiče, tak by vypadalo o 200% líp.

klukjakobuk
26. května • 8:23

VW nepomůže nicani bílá barva, ani červená linkamaximálně odříkávat otčenáš a čekat na novou generaci

Žmulín
25. května • 15:52

Nejsem v zásadě proti černejm kolům,ale tyhle sou vážně hnusný-i tvarově.Ten lak bych chtěl vidět ve skutečnosti-kdo ví kdo to nafotil
Za ty prachy bych našel několik hezčích aut a určitě i zábavnějších,jenže VW a jejich užitná hodnota...

oink
25. května • 9:35

1. 230k je na predokolku docela dost. Jen aby to Helmuti a samponi zvladali, prece jen se u nas nejezdi jen na dalnicich.
2. Vnejsi vzhled vozu je tragedie - skoro jak z www.tuzing.com. Cerna kola jsou vylozene hnusna a tak "vosklivej" lak jsem uz taky dlouho nevidel. Doufam, ze ho nabidnou i v nejakem jinem provedeni, protoze tohle je fakt bida.
3. Je to muj osobni nazor -  muzete s tim nesouhlasit, ale to je asi tak jediny, co proti tomu muzete delat .

GTI DSG
25. května • 11:53

1. tech 230 je uz dnes ve sve tride skoro nejmene z konkurentu (prinejmensim to same)
2. ano ty kola sou hnusna a lak vypada divne :)
3. nikdo ti ho nebere :)

oink
26. května • 7:14

1. Uz si presne nepamatuji kolik ma Astra OPC, Ford Focus ST atd a hlavne se mi to nechce hledat, ale nerekl bych, ze je tahle modofikace GTI nejak vyrazne slabsi nez konkurence - spis bych rekl ze ma v soucasne dobe oproti seriovym konkurenstum skoro nejvice. Ale nevim, neni to muj salek caje...
 
Kazdopadne si myslim, ze v zajmu ovladatelnost vozu bezpecnosti (nekterych) zakazniku, mel VW zauvazovat o nejake forme 4x4 - pak by to byla hustokara!!! 

GTI DSG
26. května • 11:24

U hothatchu se vykony pohybuji od 225 do 260 koni, GTI ma v zakladu jenom 200.

4x4 ma Golf R32, takze kdyby ho narvali do GTI, tak by neprodavali R32jku.

oink
26. května • 14:40

OK, ale mluvime o specialni edici GTI s vykonem 230k, ta alespon trochu zvysuje latku.
 
O 4x4 v R32 pochopitene vim, ale priznam se, ze argument o neprodejnosti R32 v pripade existence GTI 4x4 u me vzbuzuje trpky usmev. Proste marketing vitezi nad zdravym rozumem. Me pochybnosti o smysluplnosti 230k pouze na predni naprave stale trvaji.

wuf
25. května • 0:32

Tyhle kola sou v ty cerny dost otresny.

rr
25. května • 7:27

keby len tie "kola", ale cele auto je otrasne

neregistrovany
25. května • 7:57

no jo expert promluvil,asi moc neznas vw,ze takhle mluvis!!

rr
25. května • 10:27

pacil sa mi golf 3 a 4, ale teraz to smeruje do peknej riti. hovorim o vzhlade nie o motore.

b
25. května • 18:27

6 ka se mi libi

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Dritzzt
31. května • 8:02

Me se taky libi, asi nejvic ze vsech golfu.

Tomas B
25. května • 8:43

Souhlasím, každému se líbí něco jiného, ale já si  myslím, že kola by měla být stříbrná, ať pěkně svítí. Takhle prostě úplně zaniknou!!! Co se týká softwarového zlepšení na 230k, myslím, že je to "nemlych" to samé, co ti tady udělají tuningové firmy za 10 -25tis.Kč. (nemyslím tím nějaké "stodoláře")
 

neregistrovany
25. května • 9:06

ano stribrna kola nejsou spatna,akdyby barva laku byla svetlejsi,hned by cerna kola vypadaly jinak...to softwarove zlepseni urcite muze pripapad to same jako klasicky chiptuning,ale na druhou stranu k temto "edicim"patri nejake to zvyseni vykonu a urcite bych radsi koupil auto se zvysenym vykonem ze serie,nez abych to chipoval...

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Tomas B
25. května • 10:42

úpravy, které se dělají na tomto motoru jsou samozřejmě taky softwarové, takže jestli to udělá samotný výrobce nebo někdo, kdo na to má software a umí to = výsledek podle mě prostě stejný, protože oba udělají to samé Samozřejmě, že koncernově upravený software má plnou záruku, narozdíl od jinde upravovaného softwaru!!!

Ladaik
25. května • 10:48

Mno a jak víte že tam nejsou jiný i díly motoru? Písty atd?

Radek Ondrášík
25. května • 11:17

Dle mého názoru je velmi nepravděpodobné, aby pro 30 koní měnili HW motoru. Spíše motor už ve svém základu bude dimenzován na větší vykony, vždyť TFSI v Leonu Cupra bude mít okolo 174 kW a mnoho dílů bude zcela totožných...

Doporučujeme

Články odjinud