Volkswagen Golf GTI Clubsport nakonec dostal až 290 koní

Hlavní hvězdou na frankfurtského stánku automobilky Volkswagen bude nová generace modelu Tiguan, ale na své si přijdou také zájemci sportovněji střižených aut. K vidění totiž bude třeba i sériový Golf GTI Clubsport, který vznikl k příležitosti čtyřicátých narozenin tohoto slavného německého hatchbacku. 

Tuning | Sportovní auta | Hatchbacky | Volkswagen | Design | Volkswagen Golf

VW Golf GTI Clubsport na dalších fotografiích. Jak se vám líbí?  

Golf Clubsport dostal především posílený motor. Ten nabízí 195 kW (265 koní), ale Volkswagen v tiskové zprávě jedním dechem dodává, že je díky funkci overboost možné na deset sekund zvýšit výkon až na 213 kW (290 koní). Stačí pedál plynu prošláponout až na podlahu. 

V kombinaci s manuální převodovkou pokoří Clubsport stovku za šest sekund, DSG je o desetinu sekundy rychlejší. Nejvyšší ryclhost je u manuálu 250 km/h, automatická převodovka nedovolí více než 249 km/h. 

Tuning | Sportovní auta | Kombi | Hatchbacky | Volkswagen | Design | Volkswagen Golf

VW u Wörthersee: Golf GTE Sport, ostré GTI, GTI Dark Shine a Golf R TDI

Na pohled poznáte Clubsport podle nového předního nárazníku, výrazného difuzoru, prahových nástavců a pořádného křídla vzadu. Koncová světla jsou zatmavená a tento speciální Golf dostane také černé pruhy na bok. Standardem jsou osmnáctipalcová kola, za příplatek si můžete koupit devatenáctky. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity je v podstatě běžný městský skútr, který ale díky své koncepci nabízí řadu výhod. Můžete ho řídit i s běžným béčkem nebo řidičákem A1, nabízí extra porci stability navíc a může ho tak řídit i naprostý začátečník. Navíc, ze semaforů odjedete vždy jako první a ve finále nabízí i nejnižší cenu ze všech tříkolových skútrů.

25.  6.  2017 | Michal Žďárský | 10 příspěvků
Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 33 příspěvků
Test: VW Golf GTI je i po faceliftu nejlepším hot-hatchem všedních dnů...

Volkswagen Golf GTI (2017)

Nedávný facelift Volkswagenu Golf se dotkl i verze GTI. Vyzkoušeli jsme základní variantu s manuální převodovkou.

15.  6.  2017 | Milan Lažanský | 44 příspěvků