Volkswagen Golf GTI Clubsport nakonec dostal až 290 koní

Hlavní hvězdou na frankfurtského stánku automobilky Volkswagen bude nová generace modelu Tiguan, ale na své si přijdou také zájemci sportovněji střižených aut. K vidění totiž bude třeba i sériový Golf GTI Clubsport, který vznikl k příležitosti čtyřicátých narozenin tohoto slavného německého hatchbacku. 

VW Golf GTI Clubsport na dalších fotografiích. Jak se vám líbí?  

VW Golf GTI Clubsport na dalších fotografiích. Jak se vám líbí?  

Golf Clubsport dostal především posílený motor. Ten nabízí 195 kW (265 koní), ale Volkswagen v tiskové zprávě jedním dechem dodává, že je díky funkci overboost možné na deset sekund zvýšit výkon až na 213 kW (290 koní). Stačí pedál plynu prošláponout až na podlahu. 

V kombinaci s manuální převodovkou pokoří Clubsport stovku za šest sekund, DSG je o desetinu sekundy rychlejší. Nejvyšší ryclhost je u manuálu 250 km/h, automatická převodovka nedovolí více než 249 km/h. 

VW u Wörthersee: Golf GTE Sport, ostré GTI, GTI Dark Shine a Golf R TDI

VW u Wörthersee: Golf GTE Sport, ostré GTI, GTI Dark Shine a Golf R TDI

Na pohled poznáte Clubsport podle nového předního nárazníku, výrazného difuzoru, prahových nástavců a pořádného křídla vzadu. Koncová světla jsou zatmavená a tento speciální Golf dostane také černé pruhy na bok. Standardem jsou osmnáctipalcová kola, za příplatek si můžete koupit devatenáctky. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

21.  10.  2017 | David Rusol | 3 příspěvky
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků