Volkswagen Golf GTI Clubsport nakonec dostal až 290 koní

Hlavní hvězdou na frankfurtského stánku automobilky Volkswagen bude nová generace modelu Tiguan, ale na své si přijdou také zájemci sportovněji střižených aut. K vidění totiž bude třeba i sériový Golf GTI Clubsport, který vznikl k příležitosti čtyřicátých narozenin tohoto slavného německého hatchbacku. 

VW Golf GTI Clubsport na dalších fotografiích. Jak se vám líbí?  

VW Golf GTI Clubsport na dalších fotografiích. Jak se vám líbí?  

Golf Clubsport dostal především posílený motor. Ten nabízí 195 kW (265 koní), ale Volkswagen v tiskové zprávě jedním dechem dodává, že je díky funkci overboost možné na deset sekund zvýšit výkon až na 213 kW (290 koní). Stačí pedál plynu prošláponout až na podlahu. 

V kombinaci s manuální převodovkou pokoří Clubsport stovku za šest sekund, DSG je o desetinu sekundy rychlejší. Nejvyšší ryclhost je u manuálu 250 km/h, automatická převodovka nedovolí více než 249 km/h. 

VW u Wörthersee: Golf GTE Sport, ostré GTI, GTI Dark Shine a Golf R TDI

VW u Wörthersee: Golf GTE Sport, ostré GTI, GTI Dark Shine a Golf R TDI

Na pohled poznáte Clubsport podle nového předního nárazníku, výrazného difuzoru, prahových nástavců a pořádného křídla vzadu. Koncová světla jsou zatmavená a tento speciální Golf dostane také černé pruhy na bok. Standardem jsou osmnáctipalcová kola, za příplatek si můžete koupit devatenáctky. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 18 příspěvků
TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků
TEST Volvo V60 D4 Polestar: Zpomalí vám tep, vyžehlí děravé okresky!

Volvo V60 D4 Polestar

Nová generace Volva V60 těží z moderní platformy a bere si to podstatné z větších modelů. Možná je to také poslední dieselová generace. Což je škoda.

9.  10.  2018 | Milan Lažanský | 24 příspěvků