Volkswagen Golf GTI Clubsport nakonec dostal až 290 koní

Hlavní hvězdou na frankfurtského stánku automobilky Volkswagen bude nová generace modelu Tiguan, ale na své si přijdou také zájemci sportovněji střižených aut. K vidění totiž bude třeba i sériový Golf GTI Clubsport, který vznikl k příležitosti čtyřicátých narozenin tohoto slavného německého hatchbacku. 

VW Golf GTI Clubsport na dalších fotografiích. Jak se vám líbí?  

VW Golf GTI Clubsport na dalších fotografiích. Jak se vám líbí?  

Golf Clubsport dostal především posílený motor. Ten nabízí 195 kW (265 koní), ale Volkswagen v tiskové zprávě jedním dechem dodává, že je díky funkci overboost možné na deset sekund zvýšit výkon až na 213 kW (290 koní). Stačí pedál plynu prošláponout až na podlahu. 

V kombinaci s manuální převodovkou pokoří Clubsport stovku za šest sekund, DSG je o desetinu sekundy rychlejší. Nejvyšší ryclhost je u manuálu 250 km/h, automatická převodovka nedovolí více než 249 km/h. 

VW u Wörthersee: Golf GTE Sport, ostré GTI, GTI Dark Shine a Golf R TDI

VW u Wörthersee: Golf GTE Sport, ostré GTI, GTI Dark Shine a Golf R TDI

Na pohled poznáte Clubsport podle nového předního nárazníku, výrazného difuzoru, prahových nástavců a pořádného křídla vzadu. Koncová světla jsou zatmavená a tento speciální Golf dostane také černé pruhy na bok. Standardem jsou osmnáctipalcová kola, za příplatek si můžete koupit devatenáctky. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST Jaguar E-Pace D180 AWD: Sentimentální cesta

Jaguar E-Pace D180

V novodobé historii Jaguaru je E-Pace jedním z nejdůležitějších milníků. Půjčili si techniku od Land Roveru a snažili se do populárního segmentu malých SUV vnést sportovního ducha. Povedlo se?

včera | Milan Lažanský | 21 příspěvků
Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

14.  8.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků